Egy 1997es 600as bandit felújítása vége felé érkezek. Szükségem lenne pár alkatrészre. Esteleg ha valakinke van ötlete vagy elfekvőben ezekből a cuccokból akkor egész biztosan meg tudunk egyezni. Amire szükségem lenne: utaskapaszkodó pár, a farokidom középső felső kis része, illetve az idomok rögzítéséhez való kis gumibakok. gumibakokból kell a csavarokhoz való és a pattintós is. Köszönöm a válaszokat.
a mercin is ahogy megyek végig olyan mokolásokat találok hogy leg sziveseben az összes német auto szerelöt jó meg basznám ...hogy a faszba mernek ezek Mb szerelni .. a füthető ablak spricni vezetéket olyan faszán be kötöték hogy nem is üzemelt .................................... az én vasam pedig soha nem volt ilyen szaros csak néha
Igen az az volt. Az eredeti 21 éves kicsit elhanyagolt gyári lánc volt. Mielőtt elindultam vele Nürnbergből a szakadó esőben, megfújtam egy kicsit spray -val, hogy azt a 160 km-t kihúzza. Aztán kapott egy komplett 530 GXW szettet, meg egy gravitációs olajozót.
(Akartam vele elvileg kísérletezni, hogy fent hagyom, és olajozóval tovább üzemeltetem, de az első lánckerék le volt lazulva, és kiverődött a bordás kötés, és nem volt kedvem, venni egy másikat, aztán lehet a lánc kopottsága miatt meg darált volna, meg 532-es lánckereket nem lett volna olyan könnyű felhajtani. Az 530 Rk meg ott volt a polcomon.)
az hogy a zselé kockán hogy van ... vagy a banditon .. nem tudom biztosra .. az 1100 en a gyári 532 és ehez a gyári lánc kerék 0.3 mm szélesebb mint a jt vagy bármelyik gyártmány még az első lánc kerékre is más kodot hozz a gyári katalogus ...
ugyan akkor ha a 813 jt re például fel teszed a vadi uj 530 legerősebb did láncot uj korában semmit nem mozdul el viszont ugyanere a 813 fogaskerékre rá teszed a 532 láncot vagy a régi 50 -est azt egy 1 mm re el tudod huzni .............. viszont van nekem egy vadi uj gyári gigxer 48 -as fogaskerekem azon pont fasza a 532 lánc és az 50 sem mozditható .. érdekes modon a 530 lánc is jó rá ....
az Rk pedig a 532 lánc megszünése után a 532 láncot... 50 ként árulta tovább ez a leg erősebb leg nagyobb csappal gyártot 50 lánc ezzeket a láncokat csak a legnagyobb teljesitményű vasak kapták gyárilag akkor még az rk volt az összes japo beszálitoja .... etöl csak a 630 régi láncok erösebek és vastagabbak
kurva egyszerű a dolog ... a 530 lánc 3 féle csapal van szerelve nem a lánc anyaga erősebb hanem a lánc csapja vastagabb ...
ez mindenki számára stim ........... csak hogy van 532 lánc is ami ugye már vagy 10 éve nincs gyártásba és a gyári 532 -nek a váltoja 530 -ast hozz a catalogus .. csak hogy a gsx 1400 vagy a gsx r 1100 en a lánc 532 és hiába teszed fel a 530 ast .. észre se veszed azt a 2 tizedet de már a 530 lánc kereken kicsit járkál ................ és ugye ha nitelni kel a 532 nem stimel a 532 sel hiába veszed a leg erősebb zvmx et csak a csap vastagsága jó de nem stimel a lánchoz mert az eleve 0. 6 mm vastagabb .............
csak hát ezt a jó nép nem tudja csak a hülyeséget eszi ,, hiosz az kell neki atól boldog .. ha költheti a pénzét .......... Igy van ?
Az egész úgy derült ki, hogy egyszer valaki szétvágta az 1,4es GSX-en a láncot, mondván, majd összenitteli... Gyáriban nem tudott ugye nittelő szemet beszerezni, betántorgott hát hozzám a lánccal, lévén nekem mindig volt vagy 2 maréknyi niettelőszemem... és a legerősebb GXW/ZVM-X nittelőszemek sem voltak jók a gyári lánchoz.. és nem nagyobbak vagy paszentosabbak voltak..
Én nem szoktam mérni mennyit megy el, ha kuka = komplett szett csere.
Egy 1997es 600as bandit felújítása vége felé érkezek. Szükségem lenne pár alkatrészre. Esteleg ha valakinke van ötlete vagy elfekvőben ezekből a cuccokból akkor egész biztosan meg tudunk egyezni. Amire szükségem lenne: utaskapaszkodó pár, a farokidom középső felső kis része, illetve az idomok rögzítéséhez való kis gumibakok. gumibakokból kell a csavarokhoz való és a pattintós is. Köszönöm a válaszokat.