Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Há má méne pásszolnának, mindegyik sz@r, mehet szettben
Nem pásszolnak egybe.

Amúgy találtam 50-é egy blokkot morecambe, Lancashire-ben.

Ha segítenél abban hogy egy 50+20-asért itt át lehetne venni pesten azt megköszönném.

Ember aszondta valami kopog benne és megijedt vett másikat helyette.Ezt meg eladná,de nem postáz cak uk-be mert macerás kéne neki raklap is meg csomagolnbiu kéne stb.
De most miért? Összeszednéd a félresikerült motyóidat, azt adhatnád szettben
Szerintem nem.
Vagy mittudomén a vicc hogy ha normál 150 forintért hétfőn feladsz belföldre egy levelet sanszos hogy csak a következő hét elején ér oda.
Nekem már tavaly is 2 hét volt a vám,a Bandithoz rendeltem 1-2 érdekességet..,de mi lenne ,ha expressz rendelném?Akkor sem veszik előre?
Zozi nem kell egy ilyen Toshiba usb Kínából? Te úgyis gyűjtöd az ilyeneket
Áh még jön angolból egy kazal O gyűrű,tömítés mifene és a helyet le kell rendezni oszt nekiesek mint tót a szekérnek vagy minek.
Igaz!

Emlékszem itt a kollégának a tűk meg az advancer vagy két hétig vámolódott USA-ból.
Nem ez az oka.
Iszonyat mennyiségű vicik-vacakot veszünk nap mint nap ebay-től az aliexpressig.
És lenyomták a vámkezelési határt 20 euro alá.
Egy szaros eldobható fényképező ennyi már.
Szerinted mennyi csomagot kell feldolgozni annak az egy szem hivatalnak ami a ferihegyen van?
Régen egyszerű volt.
Megjött,szóltak postán hogy itt van mentél érte vagy kküldetted.
Én simán bemásznék érte a vámhivatalba itt van egy köpésre.
Csengetném és annyi.
De neeeem besuvasszák két zsák kínai bugyi meg 10 tangapapucs és 3 telefontok közé.
Nem msemmi a csomag amcsiból ideér 4 nap alatt itt meg 3-4 hét az ügyintézés.A Horvátoknál ez az ügyintézés kb 3nap(tapasztalat).Fejlett modern ország vagyunk.
Hányszor mondtam már
Már olyan üzleti modellt felállítottam vazze...majd megírom :)
link
7.-én ért ide usps szerint ma kaptam a levelet a papírok bekéréséről.Hét közepe-végére te is megkapod.
Azt írja 5 munkanapon belül kell a cuccot email,envagy levélben eljuttatni hozzájuk.20 napon belül ha nincs válasz akkor visszaküldik.
Szal remélem januárban kézhez vehetem a cuccot.
Már ülnek rajta....Az faja,akkor most meddig fog ez tartani?

http://tools.usps.com/go/Track...
Mindjart linkelek Neked nem amugy faradt vagyok a kotekedeshez, hosszu volt ez a nap a szenilis venemberrel


Tudom(legalább is pár éve még tudtam) mi a különbség gyakorlat és elmélet között.
Visszajár hozzám egy helybéli srác évekig egy 750 gixerrel. Mindig eltörte a bölcsöt a kerekezéssel, meg hazavágta a váltót 2-3 szor. Kétszer hengerfejes volt (szeleptörés). Szinte soha hozzá nem nyultam a porlasztókhoz...A végén annyira ki voltak kopva hogy hozott egy másik sort, de nem 36 mm-est hanem 38 mm-est. Mondta ez van ezzel kell fözni. Belespanifereztem a 36-os szivócsonkokba, beindítottam és elvitte...nem takarítottam, nem úszószinteztem, szikronoztam, pilotoztam. A srácnak nem voltak ilyen igényei. A motot kevest fogysztott, ment minden henger, igaz ki volt kopva, mert biztos volt benne vagy 150 ezer km. Neki több nem kellett, én meg nem tukmáltam rá...tisztában volt azzal, hogy mi a szitu.
A bárátok ismerös gépeire is elsö körben rátolom a szinkron tesztert, ha túl sok hülyeséget mutatna, akkor mélyebbre ások, de van hogy oly pici az eltérés, hogy hozzá sem nyúlok inkább, de ha kérné...
Nem 20 csak 2 de akkoris.
Ezek helyes megállapítások.
Jelen esetben a hangsúly azon van, hogy milyen lehetöség rejlenek egy szikronizálás közben, hogy kaphatunk egy remek lehetöséget a rendszer állapotára. Ezt nagyon mélyen ki lehet aknázni, de felületesen át lehet felette siklani, elnagyolni. Ha tisztában vagy a lehetöségekkel, akkor el tudod dönteni, mindig a beavatkozás mélységét.
István te gyanús vagy ... szerintem szervízt akarsz nyitni vagy még nem tudod hogy akarod
Itt általában az a baj hogy jön a muksó csináljunk egy szinkront mert az kell és óriási különbséget vár a dologtól jobb esetben jobb lesz a gázvétel de hogy nézzünk egy szelephézagot azt már nem mert nem hallatszik stb meg csináljunk szinkront de jóember le vannak törve a szinkroncsöcsök a karbiról ki van szakadva a membrán a karbiba szerinted így van értelme ? stb. szóval van egy szakszerű elgondolás és van a gyakorlat ami sokszor félmunka
A vám dolog változott.Nem elég a paypal vagy bank igazolást beküldeni kapsz a levéllel egy kérdőívet.
Új elem hogy a vám ügyintézést ha a postától kéred már meg is írják hogy 20 rugó lesz kérem szépen.
Persze az áfá-n kívül.
A depresszió értékéböl a komplett rendszerre tudok, akarok következtetést levonni a szinkronnal...ha túlságosan nagy az éltérés jelalakban, és min-max, ill átlag depresszió értékben, akkor lehet vizsgálódni a karbik körül, mivel elvileg a kompresszió méréssel, vagy veszteség méréssel a hengerek állapotát felmérted... de elvileg a digit müszer visszamutat a henger tökéletlenségére, vagyis a szelepek (kipu, szivó) tökéletlen zárására is...
Èn tudom, hogy amit csinálsz jól csinálod, de néha nem azt irod le! .
Tasi sem azt írja le néha, vagyis inkább félreérthetö a "fogalmazása" ...ézért lesz mndig egy kis állóháború.

Nyilván sok esetben nem kell csinálni ilyen körülményes diagnosztikát, föleg, ha ismerös a motor élete, meg viszajáró gép...legtöbb esetben nem is ebböl van a gond. Hanem ha egy ismeretlen elöéletü motor gurul be, akkor ott nem nagyon lehet átugrani a lépéseket, mert csak saját magad szopatod, meg aztán ügyfelet. A lényeg az, hogy legyen egy biztos müveletsor, és aztán a mérlegelve a kockázatot, az ügyfél anyagi körülményeit, hozzátéve a szakmai rutink, kell teljes, vagy rész beavatkozást végezni. Itt ugye lehet pár ökölszabály, de két egyforma eset biztos nem.
Azon tárolni a motort? .....van neki piaca amúgy, tavaly előtt mit össze kerestem mire tudtam venni valamit...
mekora
szerintem !

elbeszélünk egymásmelet a fele banda azt mondja tul van misztikifálva ez aszinkron aztán nem számit semmi csak együt fusanak az értékek ..

elöször is egy vadi uj motornál ha el is tekered a bénábja észre sem veszi ha nem szépen duruzsol a motor ... EBBŐL VANNAK A két HENGER '13.5 bár a másik kető 11.5 bár

ergó nagyon fontos hogy egyforma minöségü és menyiségü anyagot kapjon egy motor mindgyik hengere

kopotabb motorban ahol a vég nyomások külömbözök a karbik üzemanyag menyiségének változtatásával és a keverék milyenségével ....magyarul szivocső szinkron -- al állitjuk a külömbözö nyomásu hengerek benzin menyiségét egy olyan helyzetbe amikor is ... egy forma erővel forgatják a fő tengelyt külömbözö kopásu hengerek ...

tovább feszegetve a dolgot pl . egy lég hütéses v motor hátsó hengerét mindig dusabra állitjuk ,, vagy egy levegő olajos két belső hengerét álitjuk dusabra ,, De van ugy hogy a fuvokázás miatt a két külsőt veszük dusabra ... de még a víz hütésü motoroknál is valamivel hidegeben jár az akét külső henger aminek a víz köpenye henger felülete 3 oldalrol érintkezik a levegővel ... mint az akét belső henger ami ugye csak elöl és hátul érintkezik ............. hiába a víz hütés valami eltérés van ...

ezzen hömérsékletek , egybe hozására szolgál a szinkron ...

gondolj bele ha a négy hengeres bandit 3 hengerénél a pilot csavart 1 fordulatal beljebb tekered .. mi történik azon kivűl ,hogy kicsit szarabb az alapjárat ? .............. a hármas henger legolább 5 fokal magasabb hömérsékleten üzemel a keverék soványabb a henger jobban kopik .............. de mi van akkor ha kijebb a keverék dusabb lesz a hármas henger hidegeben jár jobban le mosa a hengerfalról az olajat a szelepek kokszosodnak a kipufogás nem üzem szerü elenálásokba ütközik a töblet benzin miatt az égés kalapács szerü ütésé válik és végűl a hármas henger jobban kopik mint a többi

szerintem
Kell -e valakinek egy utánfutó?
Motor nem fér, azért eladó :D