Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aha,kisebb könnyebb termetűeknek több a jobb a Tigernél,hát ez elég nehezen értelmezhető.
Sziasztok.Nem tudja valaki,hogy mennyi hűtőfolyadék kel az 1250-be?Nem a "Falo".Sima" S"
Köszi.Tehát van rosszabb és jobb oldala és lehet finomítani,testreszabni.
Számomra ismeretlen a jelölése, nem olcsóbb mint az rk, nem ilyen szándék miatt kérdezem. Ismeretlen számomra a jelölése és a márkája
Probaltam Duke 690et.
Az a motor egy dologra tok jo: hamar kinyirni magad. Gazdija elotte nyugis sor4 600 gazdi volt, ezen meg ket honap utan csusztatgatta gazra a segget, probalgatta a kerozast.
En azt mondom, mar csak a partvonalrol okoskodva, hogy Did , Rk.
A tobbi felejtos. Barki probalt ilyen regina, iris, ek, egyeb olcso csudakat, mindig valahogy kijott, hogy annyit is ernek.
Még annyit,hogy minden gyors irányváltáshoz,korigáláshoz kb fele annyi erő kell mint a Bandithoz,és sokkal gyorsabban is végrehajtható.Fékezéskor a bandit eléggé egyenesedne fel a Tiger kevésbé.(első fék)
Próbáltam szép fehéret, gyors váltott kanyarokban jobb mint a bandit,sztem enyémen jobb az első fék(DE HÁT UGYE NEM GYÁRI),a hátsó azon jobb.Jobban elnyeli a gödröket a futó,de alattam nagyon letérdel extrém fékezéskor,lehetne picit keményebb az eleje.két személlyel valahogy szűkösebb és jobban leül mint a bandit,(igaz enyémen ugye nem gyári a központi rugó sem).A hátulja lehetne jóval keményebb,de én mamut vagyok.Motor:alul jobb a bandit ,felül ,középen meg a Tiger,de nem sokkal(igaz enyémben van P.C.)Szóval nekem valószínűleg az 1200-es Tiger jönne be,de azt nem próbáltam.MÉG.
Telefonrol nem tudok kepet kuldeni.

DC márka es 530msx-g a megnevezese.
Ezek milyen lancok lehetnek ?
Igen sokkal kisebb fékkar mozdulattal ,kisebb erővel és jobban lehet érezni mikor van csúszáshatáron.
Az fincsi lehet!
A 690sm-ben is nagyon tetszik,hogy mennyire finomak,kis mozdulatokkal de érzékletesen,impulzusszerűen kezelhető rajta a fék+a csúszókuplung( de megkönnyíti a gyors kanyarbejáratokat) is,kis súly,elképesztő futómű,értő kezekben megfoghatatlan.......de kellene már kis 24 fok,napsütés!
Elöl hátul betét csere, fém fécső,+elöl zzr1400 főfékhenger komlett.
Nem,de van ismerősnek,úgyhogy alkalomadtán fogom.
Nameg csak gyávák fékeznek.
Nekem a fékkel nincs bajom,persze lehetne finomabban adagolható,de alapvetően így a fém fékcsövekkel meg a normális betéttel vállalható.Te mit korrigáltál rajta?
1050-es tigert próbáltad?
Jólenne valós vezetési tapasztalat.
BMW?
Pl a 690sm nagyon tetszik,de az csak akkor jó mikor ütöd meg azt kívánja is,fél óra öröm a nyergében,de,hogy egész nap azt a rezonálást el bírnám e viselni? A bandit ugyebár kedveli a krúzolós tempót is....(mondjuk ez ma épp nem sikerült,azt hittem le vagyok gyengülve mert annyira kellett 140-nél tartani magam,mire rájöttem,hogy szembeszél fúj )

Monsteren pl. nagyon jól elszeparált a rezonancia,tetszett ez a része.
Én elég sok motorral mentem,mert cserélgetünk,de ennyi pénzért mint a Bandit nem találni jobbat,még kicsit több pénzért sem,igaz én nehéz vagyok és szeretem az alul nyomatékot,meg a megbízhatóságot-csak tankolni...+alakítottam picit a futón meg a féken,a féken fillérekből....
Jut eszembe emlekszel mit kerdezett az Iselsberg tulaj mikor hallotta hogy a kopasz nem jon csak kesobb mert lerobbant?
Szokni kell, de sokkal élet telibb mint egy hornet kategóriás tökéletes sornégy
Majd kijon a szoftverfrissites.
Csak ne kerulne harommillaba.
Mivel ketkilo plusszert lehetne egy nagyongyenge street R em szurkeben.
Ami megjobban begyon.
Havernak az Adventure van ebből,gyári futóval is majdnem tökéletes,igaz ennek még hosszabb picit a rugóútja,de Yamaha 1200 még jobb ebből a szempontból.
Egy cimborámnak 1200gs-ben komplett Wilbers futó van,személyre szabva,amikor rosszabb utakon 2 személlyel,dobozokkal hasít előttem,úgy jár benne a hátsó kerék mint a varrógéptű de a motor siklik az úton rezzenéstelenül.