Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Enyémben Wilbers van hátul is,de iszonyat keményre lehetne állítani,de még alattam+egy személy +3doboz+2 tanktáska alatt is csak kb középen van az előfeszítés,a nyomó és a húzó csillapítás is.Ezt" pályakeményre" lehetne állítani...vagy még oda is túl keményre..
Igen igazad van,de azon kívűl,hogy könnyebb kerekezni vele más rosszat nem tapasztaltam,pl kanyarban semmit,még a hirtelen váltottban is alig érezni valamit-igaz én nehéz vagyok,viszont fékezéskor nehezebben emeli a hátulját.
A nyakcsapágy volt. Már nem twisztel
Es ha mar radszolnak hogy twistel alattad cefetul a verda?
"melyet amúgy is nagyon kevesen szoktak felújítani, karbantartani"

Flame on.
A legtöbb manuál azt írja, használd addig, amíg el nem fossa magaát.
Mentem 120 ezeret futott bandittal, amiben sosem piszkálták, pontosan úgy viselkedett, mint az enyém, amiben 50 van. Ismerős FJR-jében 180ezer felett van, szinte mindig két személy, két doboz+hullazsák hátul. Sosem volt bontva, sem cserélve, teszi a dolgát. Szerintem a hátsó rugóstaggal fogalalkozni bármit úgy, hogy üzemszerűen teszi a dolgát, kidobott pénz+idő
Srácok!

Szerintem egy kicsit rossz irányban néztek...A doboz, és egyéb csomagrendszerekre magadott töltési súly, meg sebesség indexek többek között azért is vannak, hogy ezek mellett ha nem is garantált, de minimális a jármü súlypontjának megváltozása, kezelhetöség változása, menetdinamika, bla, bla, bla

Pl a személygépkocsikra is meg van/ volt adva, hogy a tetöcsomagtartón talán max 50kg tömeg szállítható, holott ha fejreált a gép, a jármü teljes súlya alatt sem rogyott meg esetenként az oszlop, vagy a tetö, viszont elég komolyan rontja a pl a kanyarstabilitást a nagy terhelés a tetön, hiszen a tömegközéppont elindul felfele és nagyobb lesz a nyomaték... Ezért számolnak be egyesek dobozrendszer miatt szitálásra hajlamos motorról, és egyéb romló menettulandonság jellemzöröl...Ùgyhogy lehet nem arra kéne fókuszálni, hogy birja e a dobozrendszer, hanem hogy elmászik a tömegközéppont, és megváltozik a jármü viselkedése, egyes dinamikus terheléseknél könnyen túl lehet terhelni a hátsó gátlókat, melyet amúgy is nagyon kevesen szoktak felújítani, karbantartani, mert több spec szerszám kell hozzá mind az elsökhöz...de nem sokkal kevesebb a szerepe, mint az elsö telóknak. Meg néhýnszor maga a segédváz is áldozatul szokott esni az olyan szekér nincs amire nem férne még egy vellával...
Enyém a hátsó doboz 5 éve üzemel,tetején gyári rács,arra is pakolva jócskán és bírja.A tartó alu,a doboz gívi maxia.
jó a ! nameg ha baj van eldobható nincs miatta túl nagy sírás rívás
Nekem az igen jónevű és méltán népszerű Lofty márkájú van 4 éve igaz csak kb. 20000-et mentem azóta, de igazából semmi baja, de ha lesz az se gond hisz újonnan asszem valami 18 volt és elég nagy, 45l-es.
Apuen a givi mar legalabb 5eve szolgal, sokszor tulterhelve, tetejen is csomagok szoktak lenni de hibatlan, se repedes se semmi
Nem súly öli meg, hanem a rezgés és a szélnyomás együtt.
Najó, azt hogy szar, visszavonom. De túlárazott. Én a motorozz.hu-n vettem egy givishop nevű arctól 80k körül volt a vége, csak a doboz 60 körül volt. Idén lesz 6 éves és még nem esett le, pedig a súly+sebessség kombóból azért kijutott neki rendesen. Viszont repedések azért lettek rajta, de az leginkább kozmetikai jellegű gond, mivel maga a doboz egybe van öntve, az nem repedt el, csak az ezüst színű kerete. De amit a legjobban utálok benne, az az hogy akármit csinálok vele, képtelen vagyok megoldani, hogy kinyitott állapotban fenn maradjon a fedél és ne boruljon le. Emiatt még súlyos károsodások fogják érni :)
Mondjuk nekem a halálom volt mikor pupozva nyomtam tele a dobozt a sok vacakkal ami valójában nem is kellett majd félórát pöcsöltem mire kinyitottam mert a zárat beakasztotta a cucc.
4-5 kiló?
Egyhetes kétszemélyes kiruccanások alatt nem úszod meg ennyivel. Mindig annyi cucc volt benne, amennyit a zsanérok meg a zárszerkezet bírt rajta törés nélkül.
Nekem a gyári Suzuki doboz, ami Kappa, ami Givi 60.000km után adta fel.
Kilötyögősödött a doboz csatlakozó felülete és egy szezon alatt annyira kiverődött, hogy már le lehetett akasztani.
Kora tavasszal felcsavarozom fixen és mehet még 60.000et!
kár, h nem ABS
Yoss véleményét tisztelem, de nem osztom teljes mértékben.
Ebben nagyban közrejátszhat, hogy én 20 ezerért vettem meg a dobozt egy TK FJR-ről, ami lehet 65 ezerért annyira nem tetszett volna.
Na a lényeg, iszonyat túlterheléseket is elbír, a múltkor beletettem 25 kilónyi csőbéklyót pl (a tartóját el is törtem, de a doboz+rögzítés bírta),
illetve ismerek olyat, aki folyton rendszeresen jár ilyenekkel 180 és felette, és bírja
Szotyi, itt a motorod!
Szép. Kár, hogy nem fekete
Ki persze, csak lassan elrepedezik itt-ott, lötyögős lesz, ilyesmik. De ez eltart 3-4 évig is és szerintem ha 80-al tötymörögsz, akkor is ez lesz a vége. Túlárazott szar. Szerintem
Korrekt ár, főleg ezzel a felszereltséggel, valaki jól jár vele!
Itt egy pár kép. Annyira első tulajdonos, h Ő bontotta ki a dobozból amit küldtek a Japók (képen). Makulátlan 2008-as, szivargyújtó töltő, 3 nagy gyári dobozzal esetleg. 1.3mill + 50E ft a 3doboz. Ma indítottuk el, majdnem 1 éve állt már...
Ehhez még én is hozzá tudok szisszenni.
Nos, nekem a nyáron egy szintén GIVI monokey dobozom púposkodott az akkori Banditomon.
Én többször mentem vele 200 feletti tempókat, de tartósan 160-170 körülieket is, nem vitatkozott, bár nem is terheltem 4-5 kg-nál többel a legtöbbször.
Szert tettem egy monokey rendszerű Givi hátsó dobozra. Mi a tapasztalat, ez a max. 120 km/h mennyiben felelősségkizáró nyilatkozat, mennyiben valós figyelmeztetés? Azért egy 150-es tempót kibír tartósan is, ha nincs túlterhelve, nem?
Van vagy 6 hasznalt gumim. Holnap felrakom oket keppel dottal profillal, egyben elvihetoek ocon. Keszitsetek a licitgepeket:-)