Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
GSXF600-as 1998-as bocira keresek nagyon nagy erőkkel első indexbúrákat.
Amiket találtam, azok egyben, foncsorral árulják de messze 20-25ezrekért.
Esetleg ismertek valakit aki csak külön a búrát is árulja és nem csak egyben az egészet?
http://motobazar.miramoto.cz/_...
így
jó lesz .. csak forditva csináld elöször az emelt 1600 fordulaton löd be ............. és utána pilotozál
Én nem küzdök ilyen dolgokkal, csak vágatom a gípet. Ha pedig köhögni kezd, Tasi megvarázsolja.
Rövid az élet, h belebonyolódjak ilyen akárbármikbe..
-Szelephèzag ell.
-kompr.meres
-1700ford\min szinkron
-1100-1200 f/min pilot (szinkron a pilot-tal)
Nem akartam elvi vitát generálni, de azért hasznos infokat tudok kimazsolázni azokból amit írtatok.
Elvben összeállt bennem egy terv: Adott lesz négy tiszta "felújított" karbim. A benzinszinteket leellenőrzöm, pilotokat beállítom egyformán 3 fordulatnyira, a pillangókat is még leszerelt állapotban belövöm egyformára mondjuk egy fúrószárral. Karbisor feltesz, motor bemelegít. Normál alapjáraton nézek egy szinkront és összehozom a pilotokkal, ezután emelt alapjáraton állítok a pillangókon. Jó lehet így?

A vákum értéket csak azért kérdeztem, hogy legyen támpontom...
hát barátom ..............ezt a mondatot akartam halani
no koment
ja gondolom mindig leírod egy cetlire amit az órás teszteren leolvasol és utána digitalizálod sőt excel táblázatban még diagramot is csinálsz mert nagyon lényeges hogy az órák 450 vagy 480 mBar-t mutatnak
a kompreszio visszonytol fűgg az értéke arányosan a löket hosztol ............ de egy uj ..,, felujitott motornál kb 550 - 1000 közt kell lennie
nagyban függ a szivo rendszer és az air box kialakitásátol ,, és a kipufogorendszer is bőven 20 % ban befojásolja ...........

az emelt szinkron állitásnál törekedni kell a minél nagyobb számok elérésére apilot szinkronál pedig a számok minél pontosabb egységeségére
....................." nem a vákum érteke a lényeg .".. á dehogy is lényeges

kit érdekel az
tényleg nem kötekedsz hol írtam hogy nem számít a szívóhatás ? a manualban nincs megadva, hengerek közti eltérést szokták megadni de a bandit manualjában még az sincs
azt írtam hogy nem a vákuum értéke a lényeg hanem az együttfutás
vagy írjam le kétszer ?
semmi kötekedés de etől nagyobb baromságot már rég állitotál .., hogy nem számit a szivohatás mértéke
nagyon sok minden simán kiszámithato és diagzizálható csak szivocső a vákumból
Sanyi jó az üveg gyertya ,, faszán be löheted alapjáraton a négy hengert mint fasza kékre ez ki indulásnak jó csak a szinkron fel téve a müszer el tekerteti veled a lepkék álitásával ...............

ezzek után az üveggyertya visza csavarva ..... hamis lesz mert kicsit meg pirosodik . gázra 2000 ig még sárga is lesz ............

szoval ezért felejtős a CV karbiknál ............. de egy subleres karbin simán jó vagy sik tolatyuson .. esetleg központi porlasztoknál ,,
autós hülyeségeket felejtsd el együttfutás a lényeg nem igazán van megadva pontos érték
apám ez meg tanulta mit hogyan miért merre .. vér profin nyomod koma
Elvileg van adat a manualban.
Az nem lesz gond, ha van rá időm szívesen b*szogok ilyesmivel. Inkább a beállítás része izgatna. 4 órás vákuummérőnk van, bár úgy olvastam az nem a legideálisabb karbi szinkronhoz. Motoroknál tudtok jellemző szívócső nyomás értéket alapjáraton? Benzines autóknál, ha minden jó kb 280-300mbar alapjáraton, én rendszeresen szoktam nézni, mert sokmindenről árulkodik.
Én meg ezért kérdeztem...
Ezekhez a porlasztòkhoz ebben a szituban nem dob sokat, de ha fùvòkazòl, befecskendezèsi tèrkèpet mòdosìtasz, vagy csak egyszerûen àllopotot tèrkèpezel fèl, szerintem meg mindig van lètjogosultsàga, föleg az öregebb motoroknàl, ahol kopott a karbi, henger, kihagy valamelyik henger...
Ezt nem mertem eddig leírni az üveggyertyáról. ....ezért adtam el két éve.
Köszönöm István és persze mindenki másnak is!
Első lépésként majd szétszedem a karbikat és megnézem a tűszelepeket. Ha azok is gyanúsak akkor rendelek felújító készletet, ha jók akkor csak O gyűrűket. Ez a prop-tech műszer elég profi, tavasszal lesz egy utam Esztergomba, meglátogatom a suzukis volt koillégákat és lehet beugrok egyúttal a Prop-tech-hez is, mert érdekel az ilyesmi. Beruházni nem fogok rá, mert csak a saját motoromat szerelem. A sok leharcolt autó után ez a felüdülés nekem.
Az üveggyertya akkor felejtős...
"O"gyűrűkkel kapcsolatban keresd Tasit,itt vagy a faxbukkon,utánvéttel is elküldi neked az egységcsomagot a "felújításhoz"
Zöldi is tőle szerezte be,meg még egy páran
Betárazhatsz ebből a szettből vagy itt a Bandit vagy a GSXR 1100-en Taschnertöl rendelhetsz csak o-gyűrű szettet.

Mostanság (mert megtehetjük) digitális vákuum tesztert (prop teck Esztergom) használunk a szinkron és a pilot csavarok beállításához.
Teszter

Mivel itt a pilot tekerésével nem a keverék milyenségét, hanem mennyiségét állítod, így az üveggyertya végig ugyan azt fogja szinte mutatni, csak mikor már 5-6 fordulatot van kint, és majdnem kiesik, akkor kezd el elmenni dúsba, de akkor meg már szinte teljesen zárva a fojtó...