Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt tudtad hogy ha nem találsz használtat valami embertelen drága lesz 1 koffer.
Ja,monokey kellene.
Sziasztok.
Érdeklődnék,hogy nem-e tud valaki ilyen dobozt eladót:
Givi B36N BUSINES Case.
Sajnos nem találok sehol,már hetek óta keresem,a givi már nem gyártja.
Igen monokey az E460,ha duplafalú az is akkor a másik sem tud többet,mondjuk pofásabb.
Az E450 az Monolock technológiájú, max. 3 kg terhelhetőséggel. A kérdéses E460 az Monokey, 10 kg terhelhetőséggel és duplafalú. Én ilyet vettem használtan, de újan is lehet most 28-ért venni.
Ha a további opció (belső világítás) és a dizájn nem döntő, akkor én nem látom megalapozottnak a V46 többletköltségét.
Szia.Az a lényeg,hogy monokey doboz legyen és duplafalú,mert azok jóval erősebbek.Nekem pl a maxia 2 duplafalú,az elöző e450-hez képest mint egy tank.Mondhatnám úgy is ,hogy az e450 egy gyenge xar hozzá lépest,rendesen hajlott az oldala a kezemben,súlyra is kb a fele.Sztem innen adódik,hogy van akinek tönkre megy pár év alatt, van akinek akár 10 évig is jó.A tartóra,ha lehet alu platnit tegyél.Nekem az alu oldaldobozok Banditra nem tetszenek,mint a wc tartály,de izlés és pénz kérdése..
Ha már felmerült a doboztéma, pont ezen agyalok.
Első körben hátsó dobozt szeretnék, nézegettem a givi E460-ast, de valaki a V46-ot ajánlotta inkább. Megéri az a ~15e árkülönbség?

Másik, hogy többen petya89-féle tartókat ajánlgatják. Van valakinek ilyen banditon? Ahhoz is kell platni, vagy direktben rászerelhető gyári monokey rögzítésű doboz?

Hosszabb távon persze oldalra is jó lenne doboz, ráleltem ezekre az alukofferekre, szintén érdekelne ha bárkinek van tapasztalata velük: http://www.alu-logic.eu/hu/ter...

Utolsó kérdés, hogy akinek van méretesebb lezáró lánca, hogyan szokta szállítani? Ülés alá nekem nem fér (eü, defektjavító, izzók vannak most ott), hátizsákban hordtam eddig, de tartok tőle, hogy ha csak úgy bedobom majd a dobozba, a mozgó tömeg vagy letépné a dobozt, vagy a motort cibálná.
Nagyon köszi.
Sziasztok.
Nem tud valaki olyat,aki sisakbélés javítással,felújítással foglalkozik?Valahol láttam ilyen hirdetést nyáron,de fogalmam sincs,hogy hol,ha valaki tudja kérem ossza meg,köszi.
Az mar megy.
Én legfeljebb 2 napra pakoltam bele..de legtöbbször 2-3 órára.
Egyébként 50 literes Lofty-t kapni tízezerért, újonnan, itt, a sportmotoron.
Én vettem tavaly a Pegaso-mra, arra jó volt, pl. a Givi-hez képest "tingli-tanglibb" és kb. 1 hetesen szétugrott a zár, de amúgy ok volt. Nem volt meg 1 hónapig, a motorral együtt dobra került.
Gyúrj első kerékre,az könnyű a tiéddel!
Akko eze nem tok egykerozni.....nincs dobozom tejjel
Nem emlékszem, hogy írtam volna olyat, hogy van jobb, már szinte mindegyiket a Givi gyártja, pl Kappa, meg a legtöbb gyári is. Szóval nem tudom van-e jobb. Igazából nem szar. De azt, hogy túlárazott, tartom
Az biztos,hogy még üresen is megérezni,hogy fent van a doboz,ahogy nő a sebesség érzem,hogy szorítja lefelé a motor hátulját,minél jobban belekap a szél,meg rontja az egyenesfutást is,de kb3-4 éve sehova nem megyek doboz nélkül,úgy vagyok vele mint a Sanyi,majd kikorrigálom.
Mikor megvettem beleszórtam 10 l tejet tesztelésnek,mindenhol egykeréken indultam,nagyon át kell állni fejben.
Ha előbb lett volna eladó,lehet eladom a sajátom darabokban....

Igazából már vmi hosszúlábú,príma futóval,fékkel ellátottra kellene váltanom.
Köszi mindenkinek a dobozos válaszokat. Majd átlagolok köztük!
Nekem csak (vég)szükség esetén lesz majd fent, mert számomra elrontja a motor klasszikus vonalvezetését, de ez a körülmény azért mindenképp érdekelt.

Még Y0SStól kérdezném, hogy melyik márkára gondolsz, ami jobb ennél a "túlárazott szarnál"? Abban a hitben voltam, hogy a Givi az "etalon".
Mielött mindeki kifejti saját álláspontját tapasztalatait, hogy alig , semmit, vagy nagyon is érez különbséget...
Nyilván valamit írni kell a használati utasításba, lehetöleg olyan amiért a dobozgyártó, vagy a motorkerékpárgyártó tudja tartani hátát, és még akár kalkulát is vele, söt talán tesztelte is, néhány körülmény között. Ezért ez nem zárja ki, hogy többet pakolva iszonyat szar lesz, vagy nem történik éppen semmi, csak azt a gyártó nem tesztelte végig az összes lehetséges variánsában, mert akkor még többe kerülne az a nagyra nött AMO szappantartó rendszer vagy vászonszatyrok...
Sűrű ragadós modellcsapágyzsír,(középzöld extra felületi nyomásra),szívtam is a fogam,hogy mennyi bele ment,de azóta is tökéletes,kb 50ekm van a gépben..
Nekem nem.Megy a felujitohoz amint,oda jutok.
Nyilván mivel csak tengelyirányú erö ébred benne, könnyebb kalkuláni az élettartam során kapott pofonokat...még az elsö futómü elég sok irányú terhelést kell hogy elnyeljen, talán ezért is szervizigényesebb is...
...van olyan bandit is aminek 5 évesen 30 ezer km-rel már használhatatlan volt a gátlója ugye
A lényeg, hogy mivel zsíroztad? A gyárit célszerű szilikon alapú zsírral tömködni, a kúpcsapágynak meg mindegy....
Én észreveszem a dobozt nagyobb tempónál, erősen szitálgat meg ilyenek, de leküzdöm.
kb 7ezernél lezsíroztam,nem volt benne túl sok anyag..