Nem tudom,kb 7ezernél volt,a P.C. berakása előtt,az egyik pirosban volt,a többi nem.Most tavasszal megcsináltatom megint. 50ezer felett vagyok kicsivel,(nem tudom pontosan,mert Yamahával mászkálok ilyen csúszós utakon-útszerűségeken.)szal tuti ráfér már,mert nekem néha felszalad a piros felé,de én nehéz vagyok muszáj húzni neki
Hát nekem 45e van benne, idén lesz 6 éves, és eddig egyszer volt, valamikor a 12-es vagy a 18-as szerviznél. Gaylhoffer Gabi - akinél szervizeltettem - szerint nem igazán volt rá szükség és azóta sem volt szinkronizálva. Nem is éreztem különbséget a szinkron után. Szóval fogalmam sincs
Igazad van lehet,hogy nagyon szuper,mert az user megadhatja az értéket egyszer(persze,ha tudja melyik az amin a motor a legjobban viselkedik )és ha kopik elállítódik vmi mindig utána állít.Nem kell többet padozni,de először csak kéne a pad,hogy tudja az user hol a legjobb a gép. ...vagy nem? Kémiában jobb vagyok.
Nem tudom,hogy jobb-e,Ago sem a legjobb emiszióra állítja be a motort,mert nem ott megy a legszebben-(rángatás csuklás stb nélkül),meg a legjobban se,de Ago tuti megmondaná.Meg kell kérdezni a P.C. topikban,nem sértődős. Amúgy nekem ez elég,ahogy Yoss is mondja nem versenygép,finomságra meg tökéletes lett,de idén elviszem megint,mert csak kopik a motor.Persze előtte szinkron szelep beállítás.
Lehet, hogy jobb, modernebb, bár a Banditnál nem tudom hogy tud monitorozni, mert nincs benne szonda. Másrészt nekem nagyon bejött a PC, ennél nekem több nem kell a Banditba. Elvégre mégiscsak sporttúra gép és nem verseny és ezt az állítást a futóműve, fékrendszere is jól alátámasztja