Üdv.
Gratulálok az új Bandithoz .
Tényleg nagyon rendesek ott a srácok, és nem csak addig, amíg megveszed az új mocit. Én már két motort vettem ott, gyakran visszajárok, és náluk intézem a motoros ügyeimet, nagyon jó a kapcsolatom velük.
Azért én szóba állok ismeretlenekkel is de természetesen írtam ,hogy Te vagy a forrás.Mindegy most nem is erőltetem,ugy sem most aktuális.Esetleg ha össze futnál vele megemlíthetnéd.Előre is kösz: Szabi
Rider25-nek!
Naggyon jó volt az ára, a legjobb ajánlatot innen kaptam és persze nagyon teccik! (sikerült anyucit is meggyőzni, hogy az autócsere ráér még, inkább invesztáljunk mociba)
A távolság meg nem akadály.Legalább egy jót mocizok, és nagyon rendesek voltak velem a kereskedésben.
Zöldinek!
Mert Bandit van ráírva és 5 évvel fiatalabb az előzőnél!
Kazamnak!
A hűtőtakaró, a gyári bukócső és a gyári tankpad már rajta volt, így rendelték ahogy Rider25 írta én meg nem hagyom ott ezeket!
173cm magas vagyok. 100+kg. 2 személlyel 128l-nyi telepakolt dobozzal a kezelhetőséget a képek mutatják. Nem oda való de megoldható (50km off-road). A plexit lecseréltem a suzuki sötét szürke plexiére plussz szélterelővel. 150-160-ig egyenesen ülök.
Fék, futómű a motor jellegéhez (túra) teljesen jó, elöl hátul állítható az előfeszítés, hátul a csillapítás is.
Ha sportos vagy pálya használatra vagy kíváncsi keresd tomato-t vagy exup-ot ők pályán is mentek vele.
174 cm vagyok, és nem éppen vékonyka, tehát ennek fényében:
-fogyasztás normál használatnál 5,7 átlag értem ezt gyakran kétszeméllyel gyorsulgatva előzgetve 140-150-ig.
tartós 180-220 között 7,5 liter
-udvaron tologatva azért bele kell kapaszkodni, de ha már elindultál vele nem veszed észre a súlyát.
Tudom, hogy nem engem kérdeztél, de az a helyzet, hogy valaki így rendelte meg az új gépet, és valami egyéb oknál fogva nem tudta elvinni. Ezért most eladják akciósan.
Tudnátok felvilágosítást adni az 1250 Bandika fogyasztásával, fékeivel kapcsolatban és nem utolsó sorban a magyar utakon hogyan viselkedik a futóműve ?
És ha véletlen valaki olyan 174 cm körül lenne, megoszthatná a tapasztalatait a 260 kg kezeléséről
Kérdésem lenne: Amikor hidegen elindítom a banditom középsztenderre állítva, a hátsó kerék forog viszonylag gyorsan. Ha lefogom, nem áll le a motor ugyan, de hallom hogy az alapjárat visszaesik. Mintha nem oldana jól a kuplung, vagy nem tudom, nem értek hozzá. Üresben csinálja mindezt, ezért nem értem. Ha bemelegszik, utána ez már nincs. Váltásnál néha eléggé nagyot kattan a váltó is. Ez sem következetesen történik, van, hogy kattan egy nagyot, de legtöbbször normálisan beveszi bármelyik sebességet.
Van ötletetek, mi lehet a gond? Van rá valami egyszerű gyógymód? Vagy inkább nézessem meg?
Köszi!
Nagyon ritkán nézi a netett....... van hogy napokig semmi....
Szóval úgy kezd a levelet hogy a BLUE MONDTA......mert ugye ismeretlennel Én se nagyon állok szóba.
Láttam én is ezt a gépet élőben, amin ülsz. Jó választás.
Viszont naggyon messze van a képen látható szalon a lakhelyedtől.
Hogy hogy itt felénk veszed?
De én akkor is:
Nekem 1200 levegős van, 4.5-5.5 között fogyasz.