Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az RK tök jó lánc csak a DID-hez könnyebb hozzá jutni mert a 2 nagy alkatrészforgalmazó azt árulja így ha valaki kimondottan keresni kezdi az RK-t akkor talál, de nehezebben.....így marad a DID.
Nekem van még pár GXW RK (extra erös) 530-as láncom innen németből, bár nem tudom miért otthon nem nagyon favorizáljátok, pedig nekem minden motoron ez van, meg a barátoknak akiknek anno hordtam haza.
(lehet ugyan pár szemmel nagyobb, így kell hozzá patentszem.)

Szerintem ez a gumiágy az elhaladási vagy akármilyen zajemisszió csökkentésére van, élettartamra nem igen lehet hatása. Akármelyik után gyártott lánckerék, nekem eddig tökéltessen megfelelt.
Neki küldheted.........asszem nem bizniccel már alkarésszel.
300 dolláros rendelesnél mindegy lesz a posta... ha kintről hozatom be az alkatrészeket
De előtte még majd Zöldinek küldök egy excel táblát az alkatrészsereggel.
+ posta meg ilyenek?....hááát akkor én nem látom sok értelmét, de persze ez nem jelent semmit.
48USD, úgyhogy olcsóbb sokkal nem lesz.
Kíváncsi vagyok mi lesz most az ára, anno tizenezer volt így senki nem vette meg akiket ismerek, Zolinak van igfaza, csak zajcsillapítás semmi más ami miatt a gumi rajta van, az viszont könnyen lehet, hogy jobb anyagból van mint a többi amit kapni lehet és így alapból tovább bírhatja, kb. mint a lánc.
Zajcsillapítás.
Semmi más.
Na hát ez az... 39500... nekem most 42000-et futott kb. a láncom, de halott.
Ez alatt 2db. JT-t evett meg. Az első cserekor elment simán dobócsillagnak.
Biztosan nem véletlenül van ott az a gumi ágy. A szemek arra fekszenek fel,
valami oka van, hogy a gyári lánckerék ilyen. Azt kétlem, hogy csak az, hogy drágább legyen.
Én is eltévesztettem. De szerintem a vájtfülűek megbocsátják nekünk. A gyárit én 39.500-nál vettem le és Zölditől sima, gumi nélküli JT-t kaptam. Semmi különbséget nem tapasztaltam a láncszett zajában.
Na tessék... már én is fogaskerekezek itt gépész létemre... lánckerék... természetesen.
Köszi, közben utána néztem és a gyári fogaskerék is ilyen gumi csillapítású.
Azt tudtam, hogy az RF 400-asomon ilyen volt, meg azt is, hogy a kollégám
Xelvis-én ilyen van, de azt nem tudtam, hogy a Bandit gyárija is ilyen.
Pedig ilyen. Úgyhogy megveszem a gyári fogaskereket előre.
Köszöntem!
Ja megeszi,de nem gyorsan,inkább a zöld szartól bekapott dugulás a vészesebb.
Gumi meg ja,PR2 hátra power előre.
Vagy pirelli angel.
Aham, köszi!
Olyasmit hallottam, h a benzinbe kevert etanol megeszi a gumi alkatrészeket a karbikban, de pl. a 100-as benzinbe nem kevernek ilyesmit, ezért ezzel elrakható leengedés nélkül. Ezek szerint le kell engedni, nincs mese..
Még egy kérdésem akadt: Michelin Pilot Road 2 vagy Pilot Power? Vagy más..?
Le kell engedni és feltankolni.
Előbbit azért mert zöld trutyi válik ki a benzinből ha elpárolog a benzin a karbiból feltölteni meg azért mert a tank belűlről finom vakrozsda keletkezhet ha üres.
De csak ha megfelelően zár a benzincsap.
Tisztelt bajtársak!
Bort, Búzát, Békességet, olcsó benzint, gumifákat!
Röviden BUÉK mindenkinek!
Vélemény?
"A téli szünet idejére a motorok karburátoraiból érdemes leengedni vagy 'kijáratni' a benzint, kivéve, ha magas oktánszámú benzinnel feltöltve rakjuk el.."
Fuldugo lehet tobbet segit minden szempontbol...
Szerintem a lánc hangját a görgők fogaskerékhez csapódása okozza. Azt pedig kiküszöbölhetetlen.
Búék mindenkinek :-D
BUÉK!
BÚÉK!
BUÉK!
Csendes lánckerékről valakinek véleménye ?
Netán tapasztalata ?