nem fog kibírni 6 évet
a gyárban beépített akku mindig jobb mint amit boltban veszel még ha ugyanaz a típus is(és nem csak akku hanem minden)
pl fater vartburgjába a gyári perion akku 8 évet ment a boltiak meg max kettőt
mint mondtam nem vagyok mágusa ezzeknek az akkuknak ha te mágusa vagy és tudod mit csinálsz hát sok szerencsét hozzá ..
valahogy az a dolog hogy jó legyen a töltés és havonta rá nézek a folyadék szintre .... nekem jobban be jönn ... talán ezzért is szeretem jobban a nyitható akkukat magamban és karbantartásban egyelöre még jobban hiszek ... persze a teknika felylödik és nem állok az utjába
Sziasztok! Nem akarom szítani a vitát, de mivel is lesz jobb a motorom, ha nem gyári akkut teszek bele? A jelenlegi akkum minimum 6 éves, ezzel vettem a motort, én nem cseréltem, tehát lehet hogy még öregebb is. Normál savas Banner. Télen kivéve, néha rátöltve, saruk tisztán tartva, savszint 6 év után ellenőrizve. Mostanában kezdett gyengélkedni, 2 - 3 hét állás után nehezen forgat. Tavasszal valószínűleg cserélem. Savas Banner -re. 12 eFt. pénz. Ha kibír 6 évet, az nekem nagyon jó. De miért jó, ha 190 $ -ért + posta +90 $ töltő, tehát 300$ = több mint 60eFt -ért tennék bele akkut? Ezért tudok venni 5 normál akkut. 6 évvel számolva 30 év, és nem kell a töltéssel, meg egyéb mókolással kínlódni. Nem értem, de biztos jó ez a Litiumos....
majdnem ha felmész a shorai oldalára semmien 600 dolláros kütyü nincs és nem is írja, van egy 84,9 dolláros töltő amivel tudod tölteni a motoron kívül a hálózatról ami olyan amit Norbu írt hogy cellánként figyeli ,
van egy videó is mikor berakja egy 450-es BMW-be a cuccot és azon kívül hogy hogy szivacsolj alá hogy fix legyen mert kissebb mint az eredeti meg vigyázz a sarukorrózióra és ennyi Bandit-hoz 190 dolcsi 1100 gixerhez 160
rc 51 jozsi barátom amerikába rengeteg ilyen akkut szerelt be ez igaz
de azt is elmondta ,hogy ezt az akkut a start-stop rendszerekhez és a hibridautokhoz felyleszteték ki ... azt is elmondta hogy pl ugyanolyan teljesitményű akku fele akora mint a hagyományos .
söt ezzek az akkuk marha nagy teljesitménytudnak produkálni rövid ideig 3 * akora inditó áramal rendelkeznek de töltésük nél csak egy bizonyos áramal lehet tölteni öket nem 13. 5 - 14.5 ig mert pontosan ez teszi öket tönkre ... tehát feszültség szabályzos töltésre alkalmatlanok az áruk töbszöröse a hagyományosénak ..
nos én nem vagyok egy elektromos bubus DE EZZEKET meg jegyeztem ........... mikor eről beszélt a Jozsi !
persze be szerelhetöek motorba autoba de kell egy töltés szabályzó kütyü ami 600 dollár . na most akkor lehet számolni ..
na amúgy igen multkor le kellett szedni az ajtóboritást is hogy 4t alatt legyen az autó mert 4040-ről indult és azt mondta az osztrák ha 4tonna alá megy akkor csak szóbeli figyelmeztetés jár
még jó hogy nekem hüjjjjetelefonyom van .... nemtom lehet a töltővel van gond gondolom kapcsolóüzemű a feszültségátalakítója lehet több zavar jut be belőle a telóba
Pedig a LiPoknál nem kell spéci stabil egyenáram ,sima egyenáram kell.A lényeg a töltő áram erőssége , feszültsége és a lekapcsolási fesz.Lehet,hogy túl okosak és finnyásak.
A motoron volt GPS és teló is töltve, a GPS-nek megadta magát az akksija, de igazából elég sokára így az nem biztos, hogy ettől volt, de ahogy írtam ami telót a kamionban töltök az mind tönkrement, először elkezdenek lefagyna majd az akksi adja meg magát és nem csak egy kamonban hanem az előzőben is. Igazából nem értem, hogy miért, de ez van. A régi telók bírták, de ezek az okosok tök hülyék.
Hát nem tudom,hogy mennyire válnak be,én LiPo-kat használok 1/5-ös modellautóba,de azok egy idő után cellánként szétcsúsznak,tehát ballanszírozni kell őket szigorúan,de persze azt tudja a számvezérelt töltő.Lehet,hogy ezeket nem kell?Elképzelhető,akkor viszont jó lehet.
Telefon akksikban van elektronika ami fixen tartja a toltofeszt en ugy tudom, es szabalyozza hogy milyen toltottsegi allapothoz mekkora fesz es aram kell az akksinak valahogy nem tudom elkepzelni hogy lehetetlen lenne ezeket motorban tolteni...
Azokban az akksikban amiket már beszereltek a motorokba/autókba nincs valami a kiegyenlíti az ingadozást vagy a tüskéket? Esetleg nem kell még ilyet beépíteni? Nem értek hozzá így csak kérdezek. A telóst tapasztalatból írtam. Pár töltés után mindig szarok lesznek főleg amit a kamionban töltök, ott van 24 és 12 is gyárilag.
a gyárban beépített akku mindig jobb mint amit boltban veszel még ha ugyanaz a típus is(és nem csak akku hanem minden)
pl fater vartburgjába a gyári perion akku 8 évet ment a boltiak meg max kettőt
valahogy az a dolog hogy jó legyen a töltés és havonta rá nézek a folyadék szintre .... nekem jobban be jönn ... talán ezzért is szeretem jobban a nyitható akkukat magamban és karbantartásban egyelöre még jobban hiszek ... persze a teknika felylödik és nem állok az utjába
ha túl erős az áram akkor tekersz ellenállást kerítésdrótból
van egy videó is mikor berakja egy 450-es BMW-be a cuccot és azon kívül hogy hogy szivacsolj alá hogy fix legyen mert kissebb mint az eredeti meg vigyázz a sarukorrózióra és ennyi Bandit-hoz 190 dolcsi 1100 gixerhez 160
de azt is elmondta ,hogy ezt az akkut a start-stop rendszerekhez és a hibridautokhoz felyleszteték ki ... azt is elmondta hogy pl ugyanolyan teljesitményű akku fele akora mint a hagyományos .
söt ezzek az akkuk marha nagy teljesitménytudnak produkálni rövid ideig 3 * akora inditó áramal rendelkeznek de töltésük nél csak egy bizonyos áramal lehet tölteni öket nem 13. 5 - 14.5 ig mert pontosan ez teszi öket tönkre ... tehát feszültség szabályzos töltésre alkalmatlanok az áruk töbszöröse a hagyományosénak ..
nos én nem vagyok egy elektromos bubus DE EZZEKET meg jegyeztem ........... mikor eről beszélt a Jozsi !
persze be szerelhetöek motorba autoba de kell egy töltés szabályzó kütyü ami 600 dollár . na most akkor lehet számolni ..
Tudod a kamionok néha robottá tudnak alakulni.