Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem nincs problema, autos tolto siman tolti es nincs baj. Bar amit nemetorszagba rendeltem amazonrol az nem zavarja a radiot es amit itt a bardiba vettemcsak motorra jo mert bedugom es elmegy a radio
okos hozzászólás igen minden motor aminek generátora van váltóáramot termel amiből a diódák 3 fázisú graetz hídba kötve egyenáramot kalapálnak a dinamós motorokat nem mondom mert ott egyenáram jön le a szénkefékről pl régi 6 voltos MZ-k IZS-k , na szóval ott szerinted nem egyenáram van és a diódák feleslegesek persze persze ekkora baromságot se mondtak már rég ..... ha nem értek valamit abba nem szólok bele és ezt úgy látom nagyon nem érted, mégegyszer leírom gyártanak ilyen akksikat nem én találtam ki de kérdezd meg RC51 fórumozót aki több ilyen lítiumos akksit beszerelt és ajánlja
a dupla celás szilicium nem jármű akku

vannak probálkozások ,,, de a töltése csak fix hálozatrol meg oldható elöre programozot aram eröségel .
Nekem a teló akksikat pár szivargyújtós töltés után kicsinálja az autó...a gyárit is. Ezért nem töltöm már csak végszükségben, inkább ha kocsiban kell tölteni akkor a laptopba dugdosom.
Van egy olyan erzesem hogy te sem vagy tisztaban hogyan is kellene tolteni ezt az akksit
hát ami neked ingadozó az másnak nem 0,4 volt nem ingadozás mérj akkor rá mikor 5 fokba indítol és harmadjára ugrik be aztán lassan felkúszik


még levi is tudja ................
véleményem szerint a bandit generátor .. váltakozo áramot termel .... és hiába van egyen irányitó és hiába van feszültség szabályzó ..

ezzeket az akksikat evvel az áramal töltve kb 1 nap mulva ki dobhatod a kukába .......... az igaz hogy létezik egy áram át alakitó


de bigyezd oda hogy 20 db uj yuasa savas akku ára

és akor el is jutotunk oda ahova mindig is szoktunk... hogy hülyeségeket , zöldségeket és kivitelezhetetlen baromságokat támogatnak a gondolataid ............ tipikus szélel szembe pisálosdit játszol ön magadal ...........

szerintem
Nekem az ingadozo feszultseg hogy 13,8-14,2 kozott valtozik fordulat fuggvenyeben... telefon akksit is ugy tudom en hogy fix feszultseggel kell tolteni
holnap megyek pályázni de most nem megyek sehova súlyt csökkentek ma benyeltem egy doboz hashajtót !
Repülőgépeknél zuhant már le akkutűz miatt utasszállító.azóta páncélkazettába teszik a cuccot.
Maradok a rendes gyári ajánlatnál,ha rendesen kisz...m magam több súlyt csökkentek.
telefont se tegyél a zsebedbe mert az is megcakkozza különben beleszúrtak valamit, az öreg bear grylls is bemutatta egyszer hogy lehet telefonakksival tüzet gyújtani beleszúrta a békanyúzóját és már mindjárt tudta pirítani a kukacot
miért a te töltési feszültséged ingadozik ? nem müxik a feszszab ? kis fordulaton nincs meg a 14,4 és nincs akkora áram ami ellátja a rendszert olyankor az akksiról mennek a fogyasztók mikor növekszik a fordulat az akksi is átmegy fogyasztóba
Azért az ügyes ruszkiknak ezt is sikerül felrobbantani.
Én nem tenném motorba,a seggem alá közvetlen...............féltem eme nemes szervet.

http://youtu.be/gz3hCqjk4yc
shorai itt egy gyári megoldás
gondolom ezek is marhák mert gyártanak valamit ami úgyse fog működni tönkreteszi a motor és szétrobbantja az ülést az ember alatt
De amikor a bandit terveztek nem volt meg ilyen akksi, mint ahogy kalciumos sem mint a te motorodban
azon csodálkozok hogy még ez a sok banditos pl . sporolás gyanánt nem szerelt werhovina légszürőt a motorjába ,, vagy nem akkart ... mz láncot esetleg a nagy romániába nem szereltek izs oldalkocsit rá ..... mert elönyös ............... ÉS OLCSO

ha a gyár azt irja hogy sima akku akor miért kell okoskodni .. miért kell felülbirálni többszáz hozzá értő japán mérnők több éves munkáját .... pl ... csak kérdés szintjén

az éven ki derűlt mindig az olcso jános munkája a drága ... mindig a tuti kamionrtól le eset gyári alkatrész a drága ... és be le mokolt idegen alkattrész mindig más problémát is okoz ..............
elvileg a milwaukee is ezt használja az akkus gépeiben, azthiszem ez mindent elmond

http://youtu.be/kZOqhH-RFfA
hát persze hogy tolerálja ........... a hülyéknek

csak tudományos vezérlésű egyenáramal tölthető ,, de okoskák ezt is fel kacsaszalagozák a balkánon ..
Es emberi aron lehet kapni ilyen akksit ? Mert ha ez igaz amit leirtal akkor akksi problemaknak vege
Ertem. Toleralja hogy a toltesi feszultseg ingadozik ?
Tegyed bele es varjuk a tapasztalatot
itt azt írják, hogy elviseli a 100C-s kisütést is 35C-vel pedig folyamatosan terhelhető. a 100C jelen esetben 1200A-t jelentene, ráadásul nagyon sok ciklust bír, szinte megölhetetlen akksi.
lítiumos akksikról hallottál nem ? na ez egy továbbfejlesztett változat lítium vas foszfát akksi több cég is gyárt már motorokhoz dobozolva szépen, harmadannyi a súlya és az élletartama egyes helyeken azt írják tízszeres índítóárama is nagyobb
Felvilagositana valamelyikotok hogy milyen akksik is azok es miert olyan jok ?