Toredelmesen bevallom fingom sincs.
200-210 korul evettem a gazt mert felek a trafitol.
Baxom rovid attetele van.
Ha nyustolnem szerintem 220-230 lehet realis de az ora csal egy tizest nagyobb sebessegen.
egyszerű a dolog be kell állítani a gps-t rögzítés módba és menni kell végsebességen 1-2 percet hogy legyen ideje a gps-nek is de mint ahogy az előttem szólók is mondták abban nem sok élvezet van
Végre valaki az igazat is leírja, no persze Szotyi is ezt mondja. .....a Béka gyárilag elvileg 250-nél tilt, nekem 255 körül, de akkor gps szerint 235 körül gurult.
Lehet,hogy a gsxf-nél már javítottak rajta,azon már ilyen gixer szerű műszerfal van.
Csodálkoznék ha többet menne a 650 az 1250-nél,de nem lehetetlen (tiéden meg nyitott cső van?).
Pl. az összes 600-as sor 4,ami sport,mind többet megy az én banditomnál.
Az én vizesem órája 200 fölött már bő 20km/h-t csal. Szerintem a többi is. Én legtöbbet óra szerint 250-t mentem sík úton (meg úgy egyáltalán) akkor nem volt rajta GPS, de könnyen lehet, hogy az a valóságban nem érte el a 230-at. Egyébiránt, meg nem is vonz az ilyen sebesség, semmi élmény nincs benne, ráadásul fárasztó is. Kanyarok! Az kell nekem :)
Abszolút így van!
Még a GS-el tomboltam (~180) a 3-mason Mátrázni, mikor 2 literes úgy elment mellettem mintha csak 50-el tötymörögnék
Piliscsabánál meg a 60 is majdnem sok volt a vészkerüléshez... Szitu függő mi gyors, mi lassú, főleg kanyarban
A majrécsíkot is le lehet nullázni 50 alatt körforgóban, meg 150 fölött 2km-es szakadékkal az út mellett, az eredmény ua., csak a kockázat más.
Nekem azt mondták annó: " a jó motoros az öreg motoros "
Az igazi karácsony...