Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nade az 1250 és azt nem szabad.
A parkolóban?
Márpedig ez ennyit tud,lejtőnek leforog 250-260-ig,amúgy meg évente talán 3-4-szer ha elérem ezt a tempót,szóval nem izgat,viszont nem is fogyaszt kb 5,5-5,7 l lehet az átlagom.
Összehasonlítottuk idomos vizessel,az 250 felett mutatott,de ha nem egyenesedek fel párszor,hogy megnézzem merre van mögöttem,még most sem ért volna utol,kb 2-3 km/h-val tud többet,viszont értő kezekben sztem jobban gyorsul a lég olajosnál.
akkor baj van , le kell cserélni az indexfolyadékot meg meg kell sprengolni a vendájznin a nyüszmüszt végülis a gyorsan megyünk relatív 50 is lehet gyors meg 250 is lehet lassú
Akkor a nagybandit is kikeruljuk mint a z750et
És ha nem megy de eszik?
nemtom mennyit ehet de ha rendesen penget az ember szinte látszik ahogy megy lefele a tű na de olyankor nemigazán szoktak megelőzni ... másik dolog sóskalevessel nem lehet kaszálni egyen de menjen !
Mennyivel?
Nem eco "üzemmód" az tuti!
Az enyém is 7l közelében kajál, ha gurul a gyógyszer, pedig az "csak 650"!
ez még a görbevázas , figyelted a benzinszintmérőt ? mondjuk az újabb talán gyorsabb a motorcyclespecs szerint
A tied azert tud anyival menni mert te ulsz rajta, semmi masert
Mármint a Tiédnek Ennyi a vége...
Mennie kell annak többet is. Az enyémet GPS-el és kocsival is néztük, 5-öt csal, nem többet. Lehet idommal kisebb lenne a légellenállása, de szerintem a 250-et akkor is tudnia kellene (260+ a vége óra szerint).
Mennyi ilyen sztorit tudnék mesélni....
Nekem a csupasz bandi óra szerint 230-nál többre,sík úton nem képes,ez valójában 210-215-ös tempó lehet,full gyári kivitel.
Hátul igen.
Nem véletlenül volna tematika szerint bontva a fórum, ITT pl. bármiről lehetne szemetelés nélkül
Futomuben van kulonbseg ?
Én nem mindig hagyom.Mikor láttam az első kanyar előtt felvillani a békás féklámpályát,már gyanítottam hogy nem sokáig lesz előttem.Következőbe már el is mentem.A busás viszont ügyes volt nem tudtam lerázni!
Nem felejtem el mikor a balaton parton egyenesbe megelőztem a csupasz Bandittal a Cbr1000-essel menő,szóban mindig 300-al közlekedő ismerőst.Azt mondta nem tudott jobban menni,mert erősen fújt a szél .Mondtam neki,engem is ugyan az a szél fújt.
Az alkatrész ellátásról csak annyit tudok mondani,ugyanaz,mint bármelyik japánhoz.(gumi,olaj,fékbetét)Más úgyse kell.
Rossz pontjáról max annyit tudok mondani hogy mióta megvan (jó egy éve),sokat kell vigyorognom . Az enyém Daytona,idomos változat,plussz 25 lóval,kicsit erősebb futóművel,de én már átalakító szettel szerelve vettem,tehát nem hasalós,hanem ugyan olyan kényelmes mint a Speed.
motorokról beszélünk , általánosságban 2 fajta van (most a lítiumosok szilikonos spirálcellást stb kihagyom) van a hagyományos fehér házas látszik benne a savszint kitekerhető vagy kihúzható a dugó kénsavas ha esik a szint pótolni kell , a másik jellemzően fekete házas szintén kénsavat kell beleönteni agm rendszerű üvegszálas anyagba felszívja a savat ez gondozásmentes miután ledugja az ember kész nincs mit vele foglalkozni a dugók egyben vannak gázkibocsátás sincs szellőzője sincs megment kuka
Akkor leírom még egyszer. Háromféle akku létezik. 1.A legdrágább, ami gondozás mentes, teljesen zárt, csak a két kapocs és a varázs-szem van rajta. 2. A hagyományos, ahol a cellák kupakjai láthatók és letekerhetők. Ezt töltögetni kell néha deszt vízzel néha. 3. A gondozásmentesnek álcázott hagyományos. Ennél a cellakupakok süllyesztett fejű csavarok, teljesen egy síkban vannak a tetővel. Az egész akksi tetőn pedig egy nagy matrica takar mindent, hogy a paraszt azt higyje hogy nem kell töltögetni. Így jobban viszik, mert azt hiszik a drágább fajta. Többet is kérnek érte, ez a trükk. Ráadásul az a gari hogy a matrica nem sérülhet meg két évig. Amíg a gari tart. Ekkor a matricát letépve meg már azt látod, hogy a cellák teteje már száraz. Remélem nem írtam túl bonyolultan.
MEgvan!
Csatlakozom, mehet itt minden. Ha csak banditról beszélgetünk, gyorsan kifogyunk a témából D:
Nos szerintem amíg motorokról van szó,addig bármilyen márkáról mehet a diskurzus,de volt itt már autó,fotó meg mindenféle technikai dologról szó,szeretem ha színes a topic!