Hallod, elsírom magam mindjárt. Pr2 ben hátul van 4000 km, és 4.5mm az árok aljaáig. 4.2 a szélén. Ha így folytatom, ez nem bír ki 10K-t. Kezdek felnőni a nyomatékhoz :D
685 ezer. Bazzeg. Haver 2002-es hasonló állapotú vasa értelmes extrákkal elment 920 ért nyáron.
Asszem a bandit így használtan pláne az a motor lett, aminek az élvezeti értékét nem az ára szabja meg.
Uraim,csak szólok!
Ha valamelyikőtök,vagy ismerősötök motorvásásrláson gondolkodna,amint látom eladó a volt Banditom.Másfél év után mindenféle érdek nélkül mondhatom,ez egy nagyon jó állapotú,vaddisznó erejű motor.Nagyon jó vétel.Aki tőlem megvette még 1000km-t se ment vele.Nem is tudom miért vette meg,de persze akkor ezt jól tette.Legalább is számomra.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_1200_ban
dit-8525080
Hát lehet, hogy így van, de semmi jelét nem mutatta, hogy bármit csinálna. Bekapcsolásra kattant a rejéje, aztán vissza is állt, üzemmódot nem lehetett vele váltani, a kikapcs jel maradt az lcd-n. Annyi idő meg nem volt, hogy várjak vele napokig, hogy feléled-e. De egyszer ha lesz még ilyen akku, akkor kipróbálom.
olyan hogy gondozásmentesnek álcázott hagyományos nincs, a gondozásmentes kinyitása és töltögetése olyan mint halottnak a csók , az hogy a félhalott akksit visszahoztad háromnegyedhalottnak ... szerencsétek volt de általában semmi értelme , általában akkor finganak ki mikor kontakton hagyják vagy indítóznak nem indul és úgy marad lemerülve 2-3 hétig vagy tovább akkor már lehet is kilökni a kukába, nemrég vittem be az ócskavasba egy csomagtartónyit 80kg volt
Valaki tudna segíteni, hogy 400-as Bandit-hez hol lehet kapni karbi felújító készletet? Mikuni BST 33 SS karburátor van benne. (Ha rosszul tudom akkor javítsatok ki!)
Azt írja a kezelési utasítása, hogy ilyenkor elektronikusan, apró lökéseket végez ami szerintem x ideig nem is látszik az LCD-n. Barátom full üres robesz akksiját felhozta úgy, hogy a cellák félig szárazak voltak. Mivel gondozásmentesnek tűnt és halott volt, vett egy másikat. Ekkor megkockáztattam hogy leszedem a tetejét és kiderült hogy gondozåsmentesnek álcázott hagyományos, amit vízzel után kellett volna tölteni. Feltöltöttem szintig és simán felnyomta.
Ez utóbbit vitatnám. Mélyen kisütött akksihoz hozzá sem lát. 9.6V kapocsfeszültségre már nem töltött, előbb kellett egy buta töltő és utána volt hajlandó nekiállni.
Lidlis. Nem kell vele semmit csinálni, teljesen automata. Rácsipteted, kiválasztod a motor akksi töltést és elfelejted tavaszig. Mélyen kisütött akksit is megkísérli tölteni, teljesen elektronikus.
Én horneten mentem pr3-mal,tapadósabbnak tűnik a pr2-nél,persze nem is akkora nyomatékkal tekeri,lényeg,hogy előre semmiképp pr2-őt!
Elöl Pr3,hátul Pr2 kombóval sem lősz mellé.
Az Angel-t is sokan dícsérik+jó mély a mintája is,lehet Lovinak igaza van,megérne egy próbát.
Elöl most PR3 van, azzal meg vagyok elégedve, de még 1-2ezer km és cserés lesz a hátsó is (hála az égnek...), aztán most járok utána, hogy melyik legyen? Az biztos, hogy PR széria.
pr2 többet birt(nem 1-2 ezer km-t) a pr3-nál hátul,előre essőben jobb volt a pr3,nem én voltam a tesztelő,de sokat megyünk a sráccal túrázni akinek 1.2 bmw-je van,azt mondta hátra csak pr2 lesz ezentúl,ár érték miatt
Asszem a bandit így használtan pláne az a motor lett, aminek az élvezeti értékét nem az ára szabja meg.
Ha valamelyikőtök,vagy ismerősötök motorvásásrláson gondolkodna,amint látom eladó a volt Banditom.Másfél év után mindenféle érdek nélkül mondhatom,ez egy nagyon jó állapotú,vaddisznó erejű motor.Nagyon jó vétel.Aki tőlem megvette még 1000km-t se ment vele.Nem is tudom miért vette meg,de persze akkor ezt jól tette.Legalább is számomra.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_1200_ban
dit-8525080
ez a lidlis nem jött be...
Szerintem vagy 2 vagy 4.
Ar szempontjabol.
Elöl Pr3,hátul Pr2 kombóval sem lősz mellé.
Az Angel-t is sokan dícsérik+jó mély a mintája is,lehet Lovinak igaza van,megérne egy próbát.