Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fel tudok egy targoncakkupakkot ajanlani edzesre.
Balcancar.
48V mekkora volt az ?

Egyszer a mesterem mondta hogy ott van az az akksi most vették ki az ivecoból, vigyem hátra. Keménynek hitem magam, hogy majd felkapom aztán ahogy meghúztam én majdnem ráestem az akksi meg meg se mozdult, na mondom megy a picsába ezek leragasztották pedig csak nehéz volt
Az AVIA tgk-ban az utas lába alatt két db 6V-os akku volt sorba kötve...igazi betegágy volt.
hát jó de az úgy nem vagány hogy 2 db fél 12v-osat raknék rá
Kösz, így tiszta!
Én is kapcsolatban voltam a sráccal, adtunk egymásnak ezt-azt, az akku pl tőle van
savas akkuért tök normális
Nekem volt anno még 48V-os is....az oroszoktól vettük a full automata töltővel együtt, állítólag valami harckocsié volt a holmi és 5 rugóért adták.....88'-ban...
2013 nyarán szedtem ki a gyári yuasát, utána itthon pihent, aztán odaadtam egy havernak egy év múlva, azóta is az ketyeg a diversionjában.
dehogyneeeem 2 db 12 voltos van sorba kötve
na várjál ez elkapkodott volt mert már nem nagyon van 24v-os akksi a kamionokban
na mi olyan régi a hornet hogy még 6 voltos ?
gondolod hogy a műszerfal fogyaszt ? nagybanditnak nagyobb Ah amperórás akksi kell a nagyobb cm3 miatt nagyobb az önindító nagyobb az áramfelvétel, azt kiszámolja a kicsi japán hogy az akksinak mínuszokban is legyen ereje betekerni a gépet mikor az olaj is hideg és az akksi is a felét tudja mint meleg időben , de különben a 9 es is beindítja ha így nézzük a 650 esnek is elég lenne a 4 amperes robogóakksi is teszteltük a gs 500 at beindítja
na én akkor kacsaszalaggal felnyomatok egy régebbi félbevágott kamion akksit a hátsó ülésre, hatalmas
kálciumost ugyanannyival töltöd mint az ólom-savasat? Kálciumos bírja, szereti a 15V és még fölötte is egy kicsivel, nem ?
az enyim 8 évet birt simma savas nyitot yuasa most calciumos nyitot yuasa indit

mindenkinek kellemes karit .............. mi azzért a fiamal 24-én tegnap ... gurultunk egy gyenge 120 -at ..... csak az elvonási tünetek miatt
lehet azért mert a nagybandi ccm-ben majdnem kétszer akkora
Enyémben a gyári akku van eddig semmi baja nem volt még,de nem is indítgattam ,meg nem is töltögetem. viszont egyszer kb 9 hónapig állt,na ekkor többször rátöltöttem.Akkor most aggódjak?Valószínű,hogy lassan vége?2008-as a gép.
Banditnál nincs döntve.
Bár tény, hogy Yuasa 12-esben csak gondozásmentes van, 9-esben viszont sima is.
A különbséget ugyanakkor nem értem. Digi műszerfallal a 650-nek elég a 9-es, Nagybandinak meg analóggal kell a 12?
Mi a difi?
simán aztán bálásdróttal fel a csomitartóra oszt irány a dizsi
Igy csinaltak 6V-os akksit ?
nem éppen mert a fekete dobozos gondozásmentesnek általában mások a méretei a másik meg hogy van olyan motor ahol döntve van oda meg a simát nem lehet rakni de ha a méret meg ilyesmi nem zavar akár autóakksi is lehet láttam már izs-n feldrótozva félbevágott autóakksit is
Thx!
A fehér ahogy látom olcsóbb, hogy gondozásmenteset vesz-e az ember az meg szerintem opcionális.
Egyik sem hamis..............csak a fehér GS-be való a fekete meg a Banditon széria.
Csak azért hogy savazzon dőreség összemosni őket.

Amúgy azt vettem észre ha jó a töltés és rendszeresen mászkálva van a géppel nem csak nézegetve mind kibír 3-4 évet ártól független.
Csak az olcsóbbak a 4.-et már nyögvenyelősen vagy nyissz és nem indulsz el tankolás utén,szerencse kérdése.
Ebben Lovinak azért igaza van....a fehér nem hamis és abban meg Neked, hogy ha hamis lenne akkor inkább a feketét hamisítanám...