Egyszer a mesterem mondta hogy ott van az az akksi most vették ki az ivecoból, vigyem hátra. Keménynek hitem magam, hogy majd felkapom aztán ahogy meghúztam én majdnem ráestem az akksi meg meg se mozdult, na mondom megy a picsába ezek leragasztották pedig csak nehéz volt
Nekem volt anno még 48V-os is....az oroszoktól vettük a full automata töltővel együtt, állítólag valami harckocsié volt a holmi és 5 rugóért adták.....88'-ban...
gondolod hogy a műszerfal fogyaszt ? nagybanditnak nagyobb Ah amperórás akksi kell a nagyobb cm3 miatt nagyobb az önindító nagyobb az áramfelvétel, azt kiszámolja a kicsi japán hogy az akksinak mínuszokban is legyen ereje betekerni a gépet mikor az olaj is hideg és az akksi is a felét tudja mint meleg időben , de különben a 9 es is beindítja ha így nézzük a 650 esnek is elég lenne a 4 amperes robogóakksi is teszteltük a gs 500 at beindítja
Enyémben a gyári akku van eddig semmi baja nem volt még,de nem is indítgattam ,meg nem is töltögetem. viszont egyszer kb 9 hónapig állt,na ekkor többször rátöltöttem.Akkor most aggódjak?Valószínű,hogy lassan vége?2008-as a gép.
Banditnál nincs döntve.
Bár tény, hogy Yuasa 12-esben csak gondozásmentes van, 9-esben viszont sima is.
A különbséget ugyanakkor nem értem. Digi műszerfallal a 650-nek elég a 9-es, Nagybandinak meg analóggal kell a 12?
Mi a difi?
nem éppen mert a fekete dobozos gondozásmentesnek általában mások a méretei a másik meg hogy van olyan motor ahol döntve van oda meg a simát nem lehet rakni de ha a méret meg ilyesmi nem zavar akár autóakksi is lehet láttam már izs-n feldrótozva félbevágott autóakksit is
Egyik sem hamis..............csak a fehér GS-be való a fekete meg a Banditon széria.
Csak azért hogy savazzon dőreség összemosni őket.
Amúgy azt vettem észre ha jó a töltés és rendszeresen mászkálva van a géppel nem csak nézegetve mind kibír 3-4 évet ártól független.
Csak az olcsóbbak a 4.-et már nyögvenyelősen vagy nyissz és nem indulsz el tankolás utén,szerencse kérdése.
Balcancar.