Meddig akartok egy gumival motorozni!Még megunjátok!
Úgy vagyok vele hogy kopjon,de fogjon.Én már rég megszoktam a 4-6 ezer km közti cserét.
Most vettem egy 250-es Majestyt,azon remélem én is elérem a 10ezret.
Azt nem tom, mert az enyém az nem is kattog hiába nyomkodom a fóliabuborékot. 1000-ből egyszer kapcsol be. akkor már rendesen megy, de a tököm se akar ennyit küzdeni vele, ezért vettem másikat
Mode gomb,autós piktorgam értelem szerű,van motor piktogram,hógolyó a téli töltés asszem ez valami speciális élesztő,de akkor se reagál ha hulla annyira az akku hogy nem tud vele mit kezdeni.
Nekem lidlis is van. 2 is :) Mivel az elsőnek a nyomógombja behalt, számla nuku, így vettem még egyet, kb 1 év különbséggel. Mégse egyformák. Más baj, a fólianyomógombon kívül nem volt/van vele. Az aldist meg azért vettem, mert nekem kettő működő töltő kell. Az se jobb, se rosszabb mint a lidlis. Gyanítom egyébként, hogy a belük kurvára azonos, egy gyárból származhatnak.
Hát, fájdalom ezt leírnom, de az.
Nem tudom mi teszi, a 3 henger, a rövid áttétel, vagy mindkettő.
Mentem Zoli motorjával, és huházni tudtam, meg irigykedni. Meg valami olyat is rebesgettem, hogy a Bandival nem állnék mellé se gyorsulni, se nyomatékrugalmassági kérdéseket feszegetni.
Ami s4 600-zal mentem, 6000ig jóformán semmit nem csináltak, a gyengék utána felébredtek, az erősek csak 8000 felett.
Ez a barkasz meg alapjárattól tol,, erősen, progresszíven.
Kéne, na.
No offense, egy hornetnek 0 a nyomatéka meg a súlya is a bandithoz képest.
Mondjuk Szotyival van egy közös hornetes ismerősünk, hoztam neki power3-at a hornetre, 6000-et sem bírt ki.
Az első új gumim, egy sima road elment 14 et, kopásjelzőig.
után egy valós 2000-et futott power elfutott 2500-at. Most ezzel azért 15 ezerre számoltam, de lehet gumiszett csere lesz az olasz körút előtt.
Főleg, ha beiktatok pár pályanapot.
Úgy vagyok vele hogy kopjon,de fogjon.Én már rég megszoktam a 4-6 ezer km közti cserét.
Most vettem egy 250-es Majestyt,azon remélem én is elérem a 10ezret.