Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meddig akartok egy gumival motorozni!Még megunjátok!
Úgy vagyok vele hogy kopjon,de fogjon.Én már rég megszoktam a 4-6 ezer km közti cserét.
Most vettem egy 250-es Majestyt,azon remélem én is elérem a 10ezret.
Speed triple, atmentem trijumf forumba
Bár nem bandit téma............morcosak lesznek.
Attól függ miben.Sprint-től a tigerig minden volt csak énekes halott nem.
Ugy ertettem hogy 955bol volt kb 3"rancfelvarras" injector, elektromos rendszer meg nemtudom mik 1050es azert boven 1m felett van amit talaltam
1050-est.Jobb.
De inkább állapot mint köbcenti kérdése.
Mert egy vadallatt vagy azert

955i csak 2002tol erdemes nezni?
Tény nem állítólag............viszont nekem SV-n se tartott 15-20e ig a pr 2.
igazad lehet, azok a szigetek eszegetik szépen állítólag
Valakinek féláron egy új motorrevű? 2015.01 havi. 500Ft-ért.
Csak egy db van.
Személyesen tudom átadni a boltban.
Azt nem tom, mert az enyém az nem is kattog hiába nyomkodom a fóliabuborékot. 1000-ből egyszer kapcsol be. akkor már rendesen megy, de a tököm se akar ennyit küzdeni vele, ezért vettem másikat
Mode gomb,autós piktorgam értelem szerű,van motor piktogram,hógolyó a téli töltés asszem ez valami speciális élesztő,de akkor se reagál ha hulla annyira az akku hogy nem tud vele mit kezdeni.
ah, a lidlis nyomógombbal lehet vmit csinálni? kattog, kapcsol azt hallom, de mode nem változik? kuka?
Nekem lidlis is van. 2 is :) Mivel az elsőnek a nyomógombja behalt, számla nuku, így vettem még egyet, kb 1 év különbséggel. Mégse egyformák. Más baj, a fólianyomógombon kívül nem volt/van vele. Az aldist meg azért vettem, mert nekem kettő működő töltő kell. Az se jobb, se rosszabb mint a lidlis. Gyanítom egyébként, hogy a belük kurvára azonos, egy gyárból származhatnak.
En nem mentem vele de kene, de inkabb az mt09.
V2 ugye fordulaton bembtol a sor csak fordula ezek a wartburgok meg mind a ket helyen jok.

Akarmilyen a nyomateka akkor is gyanus hogy a pr-t lezabalna 10ezer km alatt. Ott szerintem sokat betett a szigeten motorozas
Hát, fájdalom ezt leírnom, de az.
Nem tudom mi teszi, a 3 henger, a rövid áttétel, vagy mindkettő.
Mentem Zoli motorjával, és huházni tudtam, meg irigykedni. Meg valami olyat is rebesgettem, hogy a Bandival nem állnék mellé se gyorsulni, se nyomatékrugalmassági kérdéseket feszegetni.
Ami s4 600-zal mentem, 6000ig jóformán semmit nem csináltak, a gyengék utána felébredtek, az erősek csak 8000 felett.
Ez a barkasz meg alapjárattól tol,, erősen, progresszíven.
Kéne, na.
De a triumph sem egy dizelmozdony
No offense, egy hornetnek 0 a nyomatéka meg a súlya is a bandithoz képest.
Mondjuk Szotyival van egy közös hornetes ismerősünk, hoztam neki power3-at a hornetre, 6000-et sem bírt ki.
Power pure 2ct a horneten 13 ezer km-rel hatul, egy kecskemetes egesz delutan es soha sem vigyaztam ra
Inákbb egy fejlett gumikopás gátló.
Módszered afféle bio kipörgésgátlóként működik?
Mondom én mindig,ami 6ekm felett bírja hátul az már jónak számít....
minden motorozás előtt baxx egy nagyot a jobb csuklóra hogy zsibbadjon............és gond megoldva.
Az első új gumim, egy sima road elment 14 et, kopásjelzőig.
után egy valós 2000-et futott power elfutott 2500-at. Most ezzel azért 15 ezerre számoltam, de lehet gumiszett csere lesz az olasz körút előtt.
Főleg, ha beiktatok pár pályanapot.