ne röhögjé tuod is te mien nehéz a sufnikókány nehézipar ? mikor lusta vagy beugrani a városba venni egy szirszar filléres aluhengerfejtömítést robeszbe hanem inkább kivágol egyet fél milis aluból mert a százszor visszarakott régit nem akarod visszarakni százegyedjére.... meg mikor káromkodós hőskölteményt komponálsz mikor szétborítod a méregdrága és piszokszar kínai 500 as quadot és raknád össze de nincs jelölés a vezérlésen .......
ne túlozz mindenféle nincs elhiszem hogy sokféle van , nálam is van sokminden vederszám csavar, csapágy meg minden marhaság de mikor keresek valamit vagy pont az a méret nincs vagy van de nem találom meg .....
normális hogy nem egy deformált gyűrűre csak nyomokban hasonlító szirszarral játszunk hanem kidobjuk a búsba na de az esetek többségében azért nem úgy néz ki az a rézgyűrű, de vasárnap délután mikor hirtelen ránkjön az olajcsere vagy akármi és a polcon nincs hasonló méret sem akkor lehet melegítgetni
Így igaz ahogy írod. Hacsak nem a Terminátorbeli higanyzsaruból csinálták, mert az bizony még a hamvaiból is feltámadott. Mondjuk azt nem magyar honban gyártották.
Csak ezt a 90% ugy ertelmezi, hogy az agyon hasznalt, torzult, olyan alatet amit ugy kell letekerni a csavarrol, felhevites utan hirtelen lehutve visszanyeri eredeti alakjat...es lattam mar aki az alu tomitest hevitette mert ha a rezzel jo akkor aluval is jo lesz
Egy agyon nyaggatott tömítésen már nem segít a hevítés, szerintem. Annak a MÉH a segítség. De új réz tömítő alátétet valóban felszokták melegíteni és hirtelen hűteni-ahogy írtad is-, hogy kilágyuljon.
Mai gyöngyszem:
"Olyat hallottam hogy a régi réz alátétet tűz felett hevíteni kell és visszaalakul eredeti formájára kisimul újra fel lehet használni."
Le kell venni a deklit a fötengely végéröl a bal oldalon, aztán ránézni a hajtásra-szabadonfutóra. Lehet hogy olajszárral elkoszolódtak a görgöknél, de lehet eltört a rugó, félrekopott, elrepedt a koszorú...(yamaháknál elég gyakori dolog)
2001-es 1.2: az indítómotor indításkor néha forgat 1-2-t a tengelyen, aztán "elengedi" és önmaga felpörög. "Nem húz be.." Nemtom, sikerült-e jól leírnom a problémát..
Legtöbbször azonban csak üresen felvinnyog az önindító, aztán marad(na) a betolás.
Mi lehet a gond? Szabadonfutó vagy vmi más is előfordulhat? Rugó..?
Olyanokra gondoltam amiket biztosan tudok pl:vezérműlánc,hátsó féktárcsa,nyilvánvalóan a többi majd szerelés közben derül ki aztán remélem a legjobbakat
Elvégre minden visszaalakul
A tudás az tudás hiába!
"Olyat hallottam hogy a régi réz alátétet tűz felett hevíteni kell és visszaalakul eredeti formájára kisimul újra fel lehet használni."
2001-es 1.2: az indítómotor indításkor néha forgat 1-2-t a tengelyen, aztán "elengedi" és önmaga felpörög. "Nem húz be.." Nemtom, sikerült-e jól leírnom a problémát..
Legtöbbször azonban csak üresen felvinnyog az önindító, aztán marad(na) a betolás.
Mi lehet a gond? Szabadonfutó vagy vmi más is előfordulhat? Rugó..?
egy ismerősöm keres K4-es 650N-es Bandithoz lámpaburát. Esetleg nincs valakinek elfekvőben? Vagy valami megbízható bontót nem tudtok?
Köszi.