Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ne röhögjé tuod is te mien nehéz a sufnikókány nehézipar ? mikor lusta vagy beugrani a városba venni egy szirszar filléres aluhengerfejtömítést robeszbe hanem inkább kivágol egyet fél milis aluból mert a százszor visszarakott régit nem akarod visszarakni százegyedjére.... meg mikor káromkodós hőskölteményt komponálsz mikor szétborítod a méregdrága és piszokszar kínai 500 as quadot és raknád össze de nincs jelölés a vezérlésen .......
Neked jo kell is hevitgetni amikor epp olaszorszagban vagy afrikaban kell olajat cserelj az ut szelen, egy kobol faragott kulccsal
Lehet csinálni körömollóval pléboj borítóból mer az jó minőség.
ne túlozz mindenféle nincs elhiszem hogy sokféle van , nálam is van sokminden vederszám csavar, csapágy meg minden marhaság de mikor keresek valamit vagy pont az a méret nincs vagy van de nem találom meg .....
a másik hogy a vidéki sufni tuningolomba ............... két db ,, fél literes tejfeles doboz mindenféle méretű tömitö alátét van ...
A 20 ft -os ...az az HÚSZ forintos alkatrész... a melegités , a gáz , a vízbe dobás stb sokal töbe kerűl ... NEM ?
normális hogy nem egy deformált gyűrűre csak nyomokban hasonlító szirszarral játszunk hanem kidobjuk a búsba na de az esetek többségében azért nem úgy néz ki az a rézgyűrű, de vasárnap délután mikor hirtelen ránkjön az olajcsere vagy akármi és a polcon nincs hasonló méret sem akkor lehet melegítgetni
Egyebkent nem is ertem, el kene torolni. 5Ft egy toites kb ?
Én nem hőkezelek, veszek egy újat. (Már elbutított a fogyasztói társadalom.)
Viszont megfelelő hőmérsékleten lehet belőle új tömítőt önteni.
Így igaz ahogy írod. Hacsak nem a Terminátorbeli higanyzsaruból csinálták, mert az bizony még a hamvaiból is feltámadott. Mondjuk azt nem magyar honban gyártották.
Csak ezt a 90% ugy ertelmezi, hogy az agyon hasznalt, torzult, olyan alatet amit ugy kell letekerni a csavarrol, felhevites utan hirtelen lehutve visszanyeri eredeti alakjat...es lattam mar aki az alu tomitest hevitette mert ha a rezzel jo akkor aluval is jo lesz
Egy agyon nyaggatott tömítésen már nem segít a hevítés, szerintem. Annak a MÉH a segítség. De új réz tömítő alátétet valóban felszokták melegíteni és hirtelen hűteni-ahogy írtad is-, hogy kilágyuljon.
majdnem jól írta mert felhevítik aztán vízbe dobják ettől kilágyul és újra lehet használni
"Porból lettél, s porrá leszel " jeligére.
Elvégre minden visszaalakul
Atmesz rajta uthengerrel aztan felhevited es visszaalakul gyari uj tomitesse
" ...nem az a baj, ha valamit nem tudsz, hanem az, ha valamit rosszul tudsz..."

A tudás az tudás hiába!
Mai gyöngyszem:
"Olyat hallottam hogy a régi réz alátétet tűz felett hevíteni kell és visszaalakul eredeti formájára kisimul újra fel lehet használni."
Köszönetem!
Le kell venni a deklit a fötengely végéröl a bal oldalon, aztán ránézni a hajtásra-szabadonfutóra. Lehet hogy olajszárral elkoszolódtak a görgöknél, de lehet eltört a rugó, félrekopott, elrepedt a koszorú...(yamaháknál elég gyakori dolog)
Üdv!

2001-es 1.2: az indítómotor indításkor néha forgat 1-2-t a tengelyen, aztán "elengedi" és önmaga felpörög. "Nem húz be.." Nemtom, sikerült-e jól leírnom a problémát..
Legtöbbször azonban csak üresen felvinnyog az önindító, aztán marad(na) a betolás.
Mi lehet a gond? Szabadonfutó vagy vmi más is előfordulhat? Rugó..?
Sziasztok,

egy ismerősöm keres K4-es 650N-es Bandithoz lámpaburát. Esetleg nincs valakinek elfekvőben? Vagy valami megbízható bontót nem tudtok?

Köszi.
Olyanokra gondoltam amiket biztosan tudok pl:vezérműlánc,hátsó féktárcsa,nyilvánvalóan a többi majd szerelés közben derül ki aztán remélem a legjobbakat
Az amit linkeltél az 1250-esé....Ott középen van a felfogatás és gumi rezgéscsillapítás van. A 650-é az teljesen más még a felfogatás is.