Nem sok értelmét látom azon túl,hogy magadat hergeled vele,ha melege van a motornak az a lábadon úgy is érzed,lehűteni meg csak menetszéllel tudod.
Észreveszed,hogy 120-130 fokos az olaj a városban mit teszel?
Az a becsavarós lenne ok, kérdés, mennyire pontos, arra csak fröcsög az olaj, nem? Vkinek tapasztalat? Vmi használt kellene, mert újonnan drága, huszonpár ezerért találtam.
olajbetöltő lyukba becsavarható mondjuk a lajos , van elektronikus is koso gyártmány pl de ha kukázni szeretnél feltétlen egy motorjavító műhely kukáit érdemes borogatni hátha lesz valami amit simsonról ledobtak
És: 2001-es GSF 1200-ra milyen gumit javalltok? Évi 6-7.000 km-re, valami középút kellene a tapadás és az élettartam viszonyában, inkább a tapadás felé.
ha ditech akkor cumi már elfelejtettem azt hittem a sima nrg , jobban jársz löksz bele egy sima nrg blokkot gyári vagy utángyártott gyújtással és az jól fog menni
egy ötcérnás szegőgépet ha elcsavargatnék vissza tudnád állítani ? erősen kétlem... különben a teherautók még pocsékabbak mint az autók de tudom neked a főmozdonyásznak ahova kissebb kulcs kell mint 19 az már finommechanika de mi ez a felizgult állapot ? nincs meló ? borús vagy mint az idő ? egy kis forraltbor jót tesz !
tényleg nagyon ügyes vagy ................. most hirtelen elszégyeltem magam ............. vajon a hathengeres régi diesel csepelt is ilyen ügyesen meg vezérelnéd ..fél kézel ? ..
Minek is kérdeztem ? biztos vagyok benne ... elsöre sikerülne .. és még be is indulna .....
Amúgy a főtengely már karbis tehát esélyem sincs a kompresszort munkába állítani,inyektor egyik eleme sincs meg,az MC2-es alaplap nagyobb nem fér el a blokkban.MC3-ast nem tudtam felhajtani mert újban van de 35e-ret egy alaplapért nem adok.Az MC2-es kábelköteg meg nem kompatibilis csak önmagával.Elég frankeinsteines a cucc.
Így maradt a sima akkus gyujtás összehebrákolása.
ó kösz mester ! utólag már én is okos vagyok ... nem szoktam autót javítani a sajátomon kívül így nem vagyok a festékeléshez meg a szagminták odarakásához hozzászokva mivel még a legutolsó szutykon is vannak jelölések ... de miután kikáromkodtam magam nemzésre biztatva a ferdeszemű felmenőit az összes trógernek beállítottam elsőre nem volt se szelepelhajlás és még be is indult úgyhogy pisis aki mondja bibibiiiiiiiiii
de mi a hónaljszagér ? quad gyújtás ... jóhogynem babetta mi volt rossz ? a cdi ? vagy a tekercs ? rettenetes nagy összeg akármeik van egy szekérderékkal utángyártott meg amit akarsz valami 3-4 ezer akármeik ami megint megy ezer évig
bármilyen autó , motor ,helikopter szédszedése elöt !
a fö tengöt felső holtpontra hajtjuk legyen 1 ,, vagy 6 vagy 8 hengeres
az Ot az mindig adot ha mégsem a dugatyu magaságából meg van ...
ha nem látok jelölést ,, tekerek mégegyszer ha meg lesz a jelölés akor Koser minden ... HA NEM... egy auto festék javitoval mindent szépen be jelölök ................és akkor nincs szopi --...és ropi
Tudom.
Anno 4-5 éve hasznát tömítéssel raktam el a patkány robit.
Ezekután most vicces volt az ami benne maradt.
Szétkaptam megnéztem...............ennyi leveles trutymót még életemben nem láttam.Valami ocsmány rozsdás darabok voltak mindenhol.
Félnapig pucoltam dobtam bele egy új tömítést és röfög.
Bár annyi erő sincs benne mint egy vérszegény fehéregérben.
Valszeg két ünnep közt mérek egy kompressziót.
Egy izé quad gyujtást hebrákoltam rá.
Hosszabb állás után indítás előtt mennyi ideig érdemes átfolyó állásba tenni a csapot?
Nem akarom hogy a fülén is csorogjon a benzin, de ma próbáltam indítani, de nemigen akart indulni a jószág. :(
Észreveszed,hogy 120-130 fokos az olaj a városban mit teszel?