Erre rácáfolok, a médiumos keverék az az utcai sport guminál egy hangyafasznyival puhább, azaz közel úgy viselkedik kicsivel hamarabb bemelegszik és jobb a tapadása. Én csak ajánlani tudom.
Köszi az infókat.
Még nem tudom, hogy az idén vegyem-e meg a gumikat, vagy csak jövőre (nem tudom még mi lesz a festésből).
A Slick gumikról mit tudtok? Mennyire, és mire (túrázás) használható, illetve meddig?
Három hónapja vásároltam két darab 2×35 W H7 H I D Xenon szettet a Banditba. Beszereltük és a tompitotnak a trafója rövid időn belül megadta magát, villamosság területén nem álok valami fényesen, de talán ti tudtok nekem segíteni. A Banditon a gyújtáskulcs elfordítása után felgyullad a fényszóró, indításnál pedig leveszi a fogyasztókról a feszkót. Az lenne a kérdésem hogy mivel a Xenon begyújtási fázisnál veszi fel a legnagyobb feszültséget, ezzel megrövidítheti e a trafó élettartamát meg az akkumulátornak sem tesz jót indítás ellőt ezért mielőbbi megoldási javaslatot kérnék tőletek. A másik kérdésem pedig hogy a lengő villa tengelyét hogyan kel zsírozni.
Úgy tudom ez ugyan az mint a GPro ami nekem van, ennek a mérete 48x34x23 mm + jöhet még a magasságban, mert alul jön ki a kábel, ez miatt esetleg még változhat ha éppen olyan a beépítés. De ezt már te gondold át.
Gondoltam logikus, ha nincs beállítva fixre az erősség, akkor automatán állítja. Bár lehet neked van igazad és miért is lenne az! De az automata állásban, minden utcai lámpa fényére, elhalványodik, majd felerősödik. Ez meg azért nem jó. Szóval neked kell kitalálni mi a megfelelő számodra.
Szevasztok Banditák!Ördög!Légyszives ird meg a fokozatkijelző dobozka méreteit/vastagság,magasság,szélesség/
Engem is érdekelne a dolog.Gondolom 1250-es Banditra is ugyanaz kell és azt tudja mint az Ago motorsé! Olvasom a topikokban,hogy sokan vacilálnak a motorolajon persze mindenki másra esküszik.Biztos jó a Castrol,Motul,Repsol stb.A nagybandiban most Castrol Actevo van de a következő olajcserén ugyanazt teszek bele mint a 750-esemben volt Bel-Ray ESX.Ez egy amerikai olaj olvastam az összehasonlitó tesztjét és nagyon jól szerepelt.Az ára is elfogadható csak nálunk elég ritka asszem a Shox is forgalmazza. Az erő legyen veletek!
Nem a fényerő állítására gondoltam. Hanem az "éjszakai üzemmód"-ra. Nappal kell egy erősebb fényerő hogy jól lásd. Sötétben ez a fényerő "kiégeti" a szemed. Automatikus fényerőszabályzásra gondoltam.
Próbáld meg így: gyújtás ki, a fok. kijelző alján levő gomb benyom, gyújtás be, megjelenik egy "A" betü, gomb elenged,majd villog az aktuális érték. a gomb nyomogatásával beállítható a fényerő. Ha megvan a szükséges érték, 3 sec mulva eltárolja.
Valószínűleg eldugult a karbid. Sokat állt, a benzin elpárolgott, a helyén maradó "zselé" meg eltömte a fúvókát.
Egy karbitisztítás valószínűleg megoldja. Két évente amúgy is célszerű.
Van egy 600- as törött bandit (de ez most mellékes, az eleje sérült) most áll, és próbáltam volna ma beindítani, szivató ráad, indít. Be is indul, de nem akart felpörögni, egy bizonyos (nagyon alacsony fordulatszámon járt), és töbször leállt. (kb 2,5 hónappal ezelőtt lett beindítva)
Megnézem a leömlőket, 1- 2 henger jó (meleg) 3-as épphogy langyos. 4- hideg. Ez szomorított el engem. 4 es hengerből kivettem , megnéztem a gyertyát, szikra az van. megszellőzttettem egy kicsit, vissza a gyertya. Indít próba, megint beindul, alacsony fordulaton jár kb 20 mp- ig. És még mindig hideg a leömlő
Szeretném segítségeteket kérni.
Mi lehet a probléma? (remélem nem valami komoly)
Blue ! Gondoltam,hogy van valami kapcsolatod és nem boltban vetted (ennyire már megismertelek ).Köszi,hogy segítettél,maj rád hivatkozom.Valószínü,hogy csak Szep.-Okt.-ben vennék de azért még most hamarjában ledumálom a sráccal.Köszi megint. Üdv: Szabi
Meg tudná valaki mondani, mennyibe kerül kb egy fejidom 2001-es 600as banditra? Vagy azt, hjogy mennyire éri meg feltenni? Véd annyit a menetszéltől, hogy kifizetődő legyen?
Köszi szépen!
Van egy haverom aki szállítja ha kérünk....
13 ropi......
bekötés?
A DOBOZKÁBÓL KIJÖN 2 KANÓC....
az adott helyen szétszeded a csatit (ez nekem a tank alatt bal oldal volt) közéteszed ezt a kütyüt és adsz neki a plusz kábelen egy +12v-ot........
Mikor banditnak felmegy a fordulat gyujtásnál ez is letesztet......1-2-3-4-5-6-5-4-3-2-0.......
ennyi......
A szívás az volt - és a legtöbb meló - hogy kivül tettem be probaként....... és mikor szét akartam szedni kicsit erős voltam - és a csatiból kitéptem a kábeleket. a MÁK, hogy szétszedhetőp a csati, így megtudtam javitani....
szóval ha ezt leszedem, akkor kb 10 perc alatt betehető.......
Ha érdekel, akkor keresd a Gs500 topicban ZIZO-t....vagy az AKMT fórumon Hawk-ot (ugyan az a személy)
slick: ha csak turázni akarosz hasnálni, meg "normál " motorozáshoz szerintem felejsd el!
sose fog az üzemi hőmérsékletén futni,
ez az én véleményem
Köszi az infókat.
Még nem tudom, hogy az idén vegyem-e meg a gumikat, vagy csak jövőre (nem tudom még mi lesz a festésből).
A Slick gumikról mit tudtok? Mennyire, és mire (túrázás) használható, illetve meddig?
Három hónapja vásároltam két darab 2×35 W H7 H I D Xenon szettet a Banditba. Beszereltük és a tompitotnak a trafója rövid időn belül megadta magát, villamosság területén nem álok valami fényesen, de talán ti tudtok nekem segíteni. A Banditon a gyújtáskulcs elfordítása után felgyullad a fényszóró, indításnál pedig leveszi a fogyasztókról a feszkót. Az lenne a kérdésem hogy mivel a Xenon begyújtási fázisnál veszi fel a legnagyobb feszültséget, ezzel megrövidítheti e a trafó élettartamát meg az akkumulátornak sem tesz jót indítás ellőt ezért mielőbbi megoldási javaslatot kérnék tőletek. A másik kérdésem pedig hogy a lengő villa tengelyét hogyan kel zsírozni.
Engem is érdekelne a dolog.Gondolom 1250-es Banditra is ugyanaz kell és azt tudja mint az Ago motorsé! Olvasom a topikokban,hogy sokan vacilálnak a motorolajon persze mindenki másra esküszik.Biztos jó a Castrol,Motul,Repsol stb.A nagybandiban most Castrol Actevo van de a következő olajcserén ugyanazt teszek bele mint a 750-esemben volt Bel-Ray ESX.Ez egy amerikai olaj olvastam az összehasonlitó tesztjét és nagyon jól szerepelt.Az ára is elfogadható csak nálunk elég ritka asszem a Shox is forgalmazza. Az erő legyen veletek!
Azt Én is olvastam hogy lehet állítani, de azt már nem írták hogyan
www.vagottslick.extra.hu
Egy karbitisztítás valószínűleg megoldja. Két évente amúgy is célszerű.
A segítségetekre lenne szükségem.
Van egy 600- as törött bandit (de ez most mellékes, az eleje sérült) most áll, és próbáltam volna ma beindítani, szivató ráad, indít. Be is indul, de nem akart felpörögni, egy bizonyos (nagyon alacsony fordulatszámon járt), és töbször leállt. (kb 2,5 hónappal ezelőtt lett beindítva)
Megnézem a leömlőket, 1- 2 henger jó (meleg) 3-as épphogy langyos. 4- hideg. Ez szomorított el engem. 4 es hengerből kivettem , megnéztem a gyertyát, szikra az van. megszellőzttettem egy kicsit, vissza a gyertya. Indít próba, megint beindul, alacsony fordulaton jár kb 20 mp- ig. És még mindig hideg a leömlő
Szeretném segítségeteket kérni.
Mi lehet a probléma? (remélem nem valami komoly)
Köszönöm.
Szép a dobocska Nekem még senki nem mondta hogy csúnya vagy gagyi lenne A hangja meg eddig mindenkinek tetszett Az összekötővel meg óvatosan
Meg tudná valaki mondani, mennyibe kerül kb egy fejidom 2001-es 600as banditra? Vagy azt, hjogy mennyire éri meg feltenni? Véd annyit a menetszéltől, hogy kifizetődő legyen?
Köszi szépen!
13 ropi......
bekötés?
A DOBOZKÁBÓL KIJÖN 2 KANÓC....
az adott helyen szétszeded a csatit (ez nekem a tank alatt bal oldal volt) közéteszed ezt a kütyüt és adsz neki a plusz kábelen egy +12v-ot........
Mikor banditnak felmegy a fordulat gyujtásnál ez is letesztet......1-2-3-4-5-6-5-4-3-2-0.......
ennyi......
A szívás az volt - és a legtöbb meló - hogy kivül tettem be probaként....... és mikor szét akartam szedni kicsit erős voltam - és a csatiból kitéptem a kábeleket. a MÁK, hogy szétszedhetőp a csati, így megtudtam javitani....
szóval ha ezt leszedem, akkor kb 10 perc alatt betehető.......
Ha érdekel, akkor keresd a Gs500 topicban ZIZO-t....vagy az AKMT fórumon Hawk-ot (ugyan az a személy)