ha ők is csak a fagyizó előtt szelfiznének nekik is hibátlan lenne a motor
havernak is újszerű a bandit, de az ha csak egy felhőt lát az égen már ki sem hozza a garázsból
Nagy bajok vannak itt a suzukival meg a triumphokkal nekem ragasztoszalag csak arra kellett hogy a taska ne horzsolja le a festeket, sot meg a yamahara sem kellett soha sem
Számítottam rá, hogy esetleg el fog fogyni, azért is volt új betét nálam. Lehetett hallani a hangján, hogy elfogyott, úgyhogy muszáj hamar cserélni, ha nem akarok tárcsát is.
sokat ment volna ez még
nekem volt hogy elfogyott a fém is és már a nyereggel fékeztem
le is reszelt belőle vagy 3milit aztán elkezdett az olaj folyni.....
Telefonon nezve ugy tunt hogy koteshibas a hegesztes. De ha kemenyforrasztas akkor nem nagyon van mirol beszelni szerintem. Bele volt programozva a hiba a konzolba.
Meghegesztitek utana Zoli motorjat fel is lehet tenni ra ha megint javitani kellene az ut szelen
az a forrasztás sokkal jobb mint a hegesztés
a biciklivázak is forrasztva vannak mégse nagyon törnek az összeillesztésnél
amúgy törtem már el saválló köracélból hegesztett csomagtartót is, pedig az viszonylag hajlékony, csak hát ugye egy egész turistacsoportnyi cucc volt rajta
Még csak nem is hegesztve volt, hanem keményforrasztva, az amúgy is meggyengített helyen. Most már hegesztve van, de már nem bízom benne, úgyhogy kap még egy erősítést 4-es laposvasból a belső oldalára.
A gyári givi rács amit a doboz tetejére tettem, az legalább két kiló.
Csak tudnám, hogy egy műanyag doboz tetejére miért 12-es(!) köracélból gyártanak rácsot. A doboztartó meg 1-es lemezből van. Jó kis mérnökök lehetnek ott a givinél.
Tudtommal a doboz és táskarendszerekre szokott lenni egy 120km/h megengedett max sebesség, meg egy max terhelés. Van egy olyan érzésem, hogy vagy egyik vagy mindkettö párszor túl volt lépve...
Zoli meg alakitota .. az árokparton mokolos brigádját
szörnyü pár ezer kilométert nem tudtok barkácsolás nélkül motorozni