Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Èrtem, de miket keresel hozzà? Ha nem kezdtètek el a felùjìtàst, honnan tudod mi kell hozzà? Azt hiszem elvesztettem a fonalat...
Lehet, hogy húzva adták el, mert húzva volt a szent, lépett is keményet ahogy mesélték.
Szerintem szép munka, akárki csinálta!
Valami ilyesmi a második verzió.
Nem lett még elkezdve a felújítás,még csak érdeklődök,nézelődök próbálom az alkatrészeket beszerezni hozzá,nem tartom én se különösebben fontosnak a dynojet-et csak most láttam egyet jó árban aztán elgondolkoztam rajta hogy, lehet megérné,Egyébként sportszűrő meg nyitott dob van rajta..
Tudod hogy azt én nem is firtatom, hogy gondod volt e vele. Lentebb leírtam, hogy miért szokták gyárilag így megoldani a bilincsezést. Azért arra csak kiváncsi lennék, hogy a te gyári bilincsed már nem olyan mint amit linkeltem?
Dani!
Már ennyire rendbe van rakva a géped?
Elvileg jó is lehet mert a tolattyú tüje, a kehelycsö, föfúvóka azonos mind a két tipus karbijában. Bár a DYNO kifejezetten csak 2001-05-közötti tipushoz ajánlja. Èn viszont nem nagyon ajánlanám... kicsit költséges, és nem hiszem, hogy már kinötted a teljesítményét. Egy alap jó beállítással, szépen megy, jól veszi a lapot, túrázva keveset fogyaszt. Dyno nélkül is egy minimális fúvókabövitéssel talán a tü elrakásával, azonnal ott van 120LE. A gyári 100 vagy 102,5 ös fúvókák helyett 120-122,5 fúvokákkal már szép kövéreket lehet lépni vele, de 1-1,5 literrel garantáltan több lesz a fogyasztás (5,5 helyett mondjuk 6,5-7 liter) Sportszürö és nyitott dob is kerül rá?
Eddig nem volt gondom vele van benne 100-ezer km. Amikkor összehúzom tökéleten tart és fix.
Érdeklődnék hogy, egy 1200-es 2001-eshez vásárolt Stage 3-as Dynojet kit jó lehet egy 2006-oshoz?(Bandit)
Biztos hogy nem ilyen a gyári bilincs felsö része, hogy az egyik oldalon távolabb van az osztósíktól a felület?
Azt látom, hogy nem a hentesnél "töltötték", csak ezt az apróságot hiányolom.
A 650-enben nincs csillapítás csak az 1250-esen. Egyébként a gyári kormánybilincsről lettek a pontos méret lekoppintatva. És nem akárhol készült ahol a zeiss távcsövek készülnek.
Azta....
Csillapítanak még így a villahídban lévö gumiágyak?

(Azt azért érmes megfigyelni, hogy a gyári bilincsek az osztósíknál csak elöl zárnak szinte hézag nélkül, hátul pedig kb 1 mm hézag van. Emlékeim szerint a manuálban ki is térnek rá, hogy melyik (pontozott) fele van felefele, és azt kell maradéktalanul lehúzni, hogy a bilincs elöl szinte összezár, hátul pedig nyomatékra húzni. Mivel a kormánycsövek külsö méretei szorhatnak pár tized mm-t, így van biztosítva, hogy maradéktalanul meg legyen a szorítóerö.)
Én inkább szögben feléd tolnám el a kormányt én is így tetem....
Ja, persze. Izé volt. :) Már eladta :)
a lajosba van direkt veteránokba való olaj castrol asszem , ólompótlót is láttam valami olajos oldalon wynnis gyártmány blei-ersatz
Szevasztok Banditák! A szokásos , időszerű basztatás mellett lenne egy motoros kérdésem kik foglalkoznak régi motorokkal is. Egy haver hozzájutott 1955-ös NSU max. 250-eshez. Irigylem is érte, megvan az OT rendszám is. Ezekbe milyen olaj kell, gondolom nem szabad még fél szintetikust sem tenni. A másik lehet még kapni ólompótló adalékot kapni és hol, mert ebbe a motorba nem jó az ólommentes benzin. Régebben Édesanyám kis Polskijába vettem a Mol kútnál de az már igen régen volt! Köszi a tanácsokat!
van műhelye ? vagy csak megvett egy falnyi típusspecifikus bigyót amit sose fog használni ? könnyen belefut az ember egy csomó olyan szerszámba amit sose fog használni .. én is megvettem párat jó pénzért ..
Ezek két három éve kb lezajottak hellyel-közzel. Emlékszem, komám is megvett olyan cuccokat felszámolt márkaszervizekből, hogy megkönnyeztem.
Ha esetleg valaki motoros műhely felszámolásról hall, lökhetne egy üzit..:-D
nem is vált be .................
Ez elég fura konstrukció volt,engem a víz leverne ha nem én szabályoznám a fékerőt e kacsómmal.......mondjuk engem az autóban is idegesít sokszor az abs....
Lehet velem van a baj de elso lepesem lenne lekotni a fekrendszerrol, valahogy nem tunik biztonsagosnak nekem ez a cucc
Nem habzik.
Nyugodt vagyok mint egy kisded.
Szotyi mondta japán néni van hosszú lábú.
zöldi mondja ez nem tud motorra ülni én mutatom hogy de.
Erre kürtőskalács levi kérdezi mé van a doboz az ülésen,gabi mondja letört a givi.
Te a végén levágod a hülye következtetést nekem hogy elmegyünk motorozni és 100 méter szigszalg nélkül nem jövünk haza.
Ezt az álokosságot nem szeretem.
Előszöris fingod sincs hogy mi történt valójában de szerintem nem is érdekel csak az hogy valakit megmarj és hangoztasd mennyire mester vagy.
Felesleges.Mindenki tudja.Régóta.
én nem marlak ,,, csak felnéztem és látom voltatok motorozni .... és mindenki szalagozik és mokol .....

na hát be szoltam !

ugy mint te szoktál ............

és erre habzik a szád .............. MIÉRT , , ?

pedig csak barátkozni akartam
Jé nem csak marni tudsz mint a vén szúette bundás medvék.

Ez a része jobban tetszik mint a sunyi szurkálódás.

Ez való a fórumra és nincs civakodás.
tanulhatsz ........... pisis ...

azt hiszed hogy már ha két három hülye gyertek egyformán tudatlanságot beszél akor igazuk is van ..... ?

tesék ...az első kép egy hagyományos anti drive légyege a motor bolintásának fékezése , tompitása :: szelepek kis járatok ,gólyók ,rugok
segitségével az olaj áramlásának tompitásával ..

régi gigxerek, gpz teli voltak evvel

második kép egy kisérleti andi drive ami kombinálva van a fék erővel ... nem, sok tipuson látni egy két gsx és hondán volt ilyen
fékezéskor a telo olaj nyomást gyakorol a rendszere amiben szelepek a nyomás hatására meg növelik a fék erő hatást vagy csökentik a fék kirugozott telo álapotban csak 60 -70 % hatásu . be rugózásnál és a fék folyadék nyomásának emelkedésekor a fék folyadék elenálást gyakorol a telo olaj nyomására ezért tompitja a berugózást ..

ugyanakor a telo olaj nyomása egy bizonyos nyomás után meg forditja a rendszert egy szükitü olaj járatot egy golyo le zár és a telo olaj a fék folyadékra gyakorol nyomást ...magyarul mint egy szervo .. be segit a nyomás minél nagyob ki alakulásában ..... lényege .. hogy csak be rugozott álapotban müködik ..amikor az első keréken a motor sulyának minegy 80 % van .............hirtelen fék be huzásra nem satuzik mivel csak 60 -70 5 fék erő van a rendszerben ............


remélem most már jol alszol ...... ha gondolod utalsz 1000 ft ot és minden héten egy okoságot meg osztok veled ......