Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Nagy Roli vagyok, egy hete vettem egy 650es banditot, azóta szépen járatgatom, már és lassan közeledik az első szervíz,ebben szeretném segítségeteket kérni!
Győrből hoztam a motort, nagyon rendesen,készségesek voltak a Realmotor-nál, de én sajna Miskolc melletti vagyok és elég költséges lenne Győrbe vinni szervizelni. Miskolcon is van Suzuki,de csak rosszat hallottam róluk,ezért tartok tőlük. Esetleg valakinek van tapasztalata Nyíregyházáról,vagy Debrecenből a szervizesekről?
Köszönöm a segítséget!
Jó szelet mindenkinek;)
üdv
Nyema:-)

bolti áron? ÁÁÁ annyit nem adok érte:-)
Esetleg innen van neki: http://www.prop-tech.hu/
Úgy is kezdtem,hogy nem kötözködésből! A fokozat kijelződ viszonz patent. Honnan ,menyiért és mennyire bonyolult a beszerelés? ( A csizma rá égés tényleg tuti!)
Éppen így jártam én is egyszer. A cipőm úgy ráolvadt a csőre (Győr-Bp távon maxi gázzal) hogy amikor megálltam tankolni, akkor letettem a lábam, és majdnem elestem. Elsőre nem értettem mi van. :D Le is fotóztam emlékbe. Vigyázz a cipődre. Amúgy nem olyan gány az, csak a varratokat finomíthatta volna.
Nekem tetszik minden értelemben.....
Az összekötő cső is.....főleg hogy ráéget a csimámmmmmmm sarka:-)


Szóval nem tudsz felhúzni még ha akarnál se:-)))

Amugy tart még a pénz? Haverok vagyunk?
Blue ! Nem kötözködésből írom de ez a dob nagyon gagyi,ennyi pénzért vehettél volna használtba valami sokkal jobbat,vagy raptort,finstert,martint, stb. újban kb 5 rugóval többért,és az az összekötőcsö is nagyon gáz. Szóval esztétikailag elég nulla az a dob.Üdv: Szabi
csak a kép maradt le
Nekem amugy így került fel a kijelző.......
Most lettem kész
Hello!
persze, hogy érdekel, mennyibe fájna?
Szeva!


Na hivtak is..... csütörtökön jön meg a guma......az ünnep miatt, amugy szerdán hoznák (vegyük úgy hogy ma rendeltem......(tegnap, de ugye azt csak ma látják)....
Szóval 2000ft a két gumi szálítása, és 3 nap.........



A gari.....
Ha gebaszos a gumi (pl szálszkadásos) akkor azt mondta a csóka, hogy mivel nem hozzájuk kerül - igy érdemes beküldeni garanciába (1 év) és a Conti cég mondja ki az áment......
Állítólag nem 1x cserélték ki újra...........
Na feldobtam a Sufnituningos oldalra a csővet


http://akmtmedia.extra.hu/gsfs...
átfújás
Ha gyári a fénye, akkor az árfújás halálos bűn
Igen, még mindig az Csak nem akarják megvenni Persze cserébe olyanokat ajángatnak, h kínai quad, rendszám nélküli enduro, meg ilyenek. Meg felhív telefonon, és azzal kezdi, h mennyit engedek az árából
Azt is elmondom hogy előtte egy bróker srácé volt, aki nem ment vele csak pár kilométert, csak megvette élete első mociját, de rájött hogy a chopper az ő világa. Ő csepelen vette a bolt nevére nem emlékszem. Annak idején konténeres gépeket pakoltak és árultek nagy mennyiségben. Ez a Magyar infó a mociról. A Japán előéletét nem ismerem!
vágom. az enyém is ilyen vol. amíg el nem ütöttek...
A Bazsié az enyém volt annak idején, tőlem vette. :D Az tuti kis masina volt!
olyan banditokat látok 600 000 ft körül amik még a régi légszűrőházsak.. egyszóval a 95 előttiek.

nem tudom elképzelni h hogy lehet vki olyan hülye h több mint 15 éves motorért ennyit kifizet. amikor hozzátesz még 2 kilót és 2000 es sv t kap
már régóta szemezek bazsiéval. egyszerűen nem fér a fejmbe h hogy nem vitték még el.

ha megveszem anynit módosítok rajta h telejesen átfujatom feketére
azaz azt én is néztem. tuti h ezüst
A másodikat vedd, különben Bazsi bekerül a rekordok könyvébe.

Kollégák, az elsőn nézzétek már a leömlőket. Az szerintem nem polír, nem króm...olyan mint a kályhaezüst. Nem?
elöl asszem 110 es guma van hátül 150 es nálam... ill volt mert ugye a bandit eladtam mert szarrátörtek vele.
most újra veszek egy 400 ast..

egyik ami felé hajlok
(l)

már csak pénz kell... még 1-2 hónap
nyomaték tuti h több a 650 be... végre az enyém 2 kiló felett ment
A Dunlop SPORTMAX D220ST-ről tud valaki vmit?Túrasport gumma,állítólag nem kopik nagyon és csak 28873ft-szállítással. 180 / 55 ZR17 W-méretben.Súlyra könnyebb mint a Conti Road Attak-ja,állítólag ez nem hajlamos szitálásra amikor már kopottabb,érezhetően keményebb mint a gyári szerelésű 218-as.