Sziasztok Banditák!
Egy lelki jó barátom keres GSF 650 S/N Banditát 2005-s évjáratig makulátlan állapotút. Cserébe lenne egy Aprilia Atlantik 250-es 2008-ba forgalomba helyezett kitűnő állapotú robogó.
Tisztelt Motoros Társak,
Van egy 600-as GSF-em (2004-es). Azutóbbi időben a 2. és 3. fokozatot durván kapcsolja.
Ha valaki esetleg tudja mi az oka, kérem írja meg.
mindenképp vmi tura-sport gumát. az enyémen metzeler sportechm1 gumák vannak . a gumis haverom azt mondta h 15000 előtt nemigen szokták cserélgetni de állítólag 20000 is vittek már hozzá ilyen gumát de még sehol nem voltak a kopásjelzők. esőben is nagyon jól tapad és lehet dönteni rendesen. nálam bevált
Nem tudom hogy innen e a legolcsóbb........de nekem már nagy előny, hogy 1000ft-ért házhozhozzák.......
Amugy a 17 kerbe kellene felmenni érte, vagy itt szereltetni (nekem kb 80km)
Igy viszont oda megyek ahova csak akarok....... jelenleg épp tönkre:-)))
A garanciális igény nem érvényesíthető:
- a helytelen tárolás miatti hibákra,
- a jármű vagy tartozékainak hibája, pl. helytelen futómű beállítás stb. által okozott hibákra,
- a vonatkozó szabványok, és a gyártó által adott előírások figyelmen kívül hagyása miatti, szerelési- vagy üzemeltetési hibákra,
- a javított abroncsokra,
- a nem a rendeltetés szerinti célra használt abroncsok meghibásodására,
- a jármű vagy tartozékainak hibája által okozott hibákra pl.: hullámos kopás
- a baleset, rongálás vagy egyéb külső behatás okozta hibák pl.: átszakadás külső sérülés miatt, „legyalogolt” abroncs, egyéb külső mechanikai sérülés,
- az abroncs túlterhelése miatti hibákra pl.: peremrobbanás, nyomatéktörés javított abroncsokra, gyors kopásra.
- a versenyzés, sebességi vagy egyéb kísérleti használat közben bekövetkező hibákra.
szóval ergo ha akarják cserélik - ha nem akkor nem, hiszen kifogást MINDIG lehet találni
Honnan rendelted a ContiroadAttac-ot ?
Gondolom a legolcsóbb helyet kerested meg.
Én is a RoadAttack mellett döntöttem. Ha beszélsz velük rákérdeznél, hogy a garancia akkor is megmarad-e, ha csak haverral tetetem fel a felnire. Szaki az illető, csak fusiba csinálja.
Előtte a felnit még festetni szeretném.
ha lehetek pofátlan nekem van egy sport tura gumim eladó bt021es ha esetleg érdekel adatlapomon eltudsz érni,
turásabb jelleggű gumi szoval olyan 10ezer km felett elkell hogy fusson
1200 banditán - ha visszaolvasol 2-3 oldalt - BIZONY EZT AZ ÉRZÉST SZOKD MEG!
A gyári teszek is írják hogy bizony a gumikat szereti enni.......
A motorrevüs tesztben mint ez is levan írva (valamelyik tavaszi lapjukban van emlékeim szerint) 25(?)000km nál már a 3 gumi volt fent, vagyis olyan JÓ esetben 7-8000-ret mész el egy gumival.
A sportgumi meg eleve hamarabb kopik hiszen ott a tapadás a lényeg..............
Ha nem nyerészkedsz (kanyarvadászat) akkor TÚRA gumit vegyél......vagy sport-túrát......mert azok keményebbek -DE!- amit a haverod megcsinál sportgumival- azt Te már nem fogod...........
A Drag Star meg ugye eleve nem egy sportgép......
Nekem 650-es a kicsike, de ennyi volt.....13500km.............első-hátsó..........egys
zerre (nekem ez a furcsa)
De megnyugodtam, mert a haveroké (Darázs, Erik) ugyan így vannak és pár hét különbséggek együtt vettük a gépet (Én októberben, Darázs novemberben, Erik januárban)
Darázsnak van még egy halovány felülete.......de neki nincs még benne csak 12700(?) ha jól emlékszem.....
Szóval a GYÁRI BRIDGESTONE gumi a banditán ennyit bír.....
A 4. tesónak most van benne 8000 - és ott bizony még sok van! Szóval ennek fényében 10-13.000közt kopik el a guma - de VILLÁMGYORSAN......
Mátraszele falucskában van egy emberke aki gyárt dolgokat (a szervízek is tőle veszik, azt jó sok plusz pénzért adják el neked pl)
Eriknek 35 ropi volt, nekem 38 (de nagyobb is....ergo több az anyag benne)
Ha végre egyszer hazajutok majd teszek fel képet, meg videót.......
Amugy?
Ratraknak a VFR.-re 30-at mondot
esSO DL-je kicsit drágább, mert ott több lesz a meló.....
Bexinek meg ugye a Marcsin 2 cső van....arra mondot 60-at.....
A tanácsotokat kérem tőlettek… március 26-án vettem egy 1200-es Bandit-ot 8000Km volt benne…. Nagyon szuper a gép teljesen beleszerettem előtte egy 650-es Drag Star-om volt. A Banditán Michlen Pilot Sport 180/155 ZR17-es gumi van. Amikor megvettem teljesen új gumi volt, azt nem tudom hogy ez vajon a gyári gumi vagy az előző tulaj már cserélte-e?! Most 13000Km van a gépbe és az 5000Km alatt teljesen elkopott a hátsó gumi már a szövet is kilátszik belőle. Az lenne a kérdésem hogy milyen gumit vásároljak amivel több km-et tudok menni. A Drag Star-ban 30000Km van és még nem kellett rajta gumit cserélnem… Segítséget előre is köszönöm…
Én ilyen csővet vettem.......
Ha kiveszem, akkor TELI POFA VIGYOR
Ha beteszem, akkor meg talán 1dB-el hangosabb mint az eredeti villanymotor érzés.......
Alapban 35 ropi.... az enyém 38volt, mert ugye nagyobb minden méretben....
Sziasztok.vásároltam egy 1200-es banditot és érdeklődni szeretnék hogy esetleg tudna-e valaki egy használt eladó sportdobot vagy csak egy összekötő csövet!?
Egy lelki jó barátom keres GSF 650 S/N Banditát 2005-s évjáratig makulátlan állapotút. Cserébe lenne egy Aprilia Atlantik 250-es 2008-ba forgalomba helyezett kitűnő állapotú robogó.
Van egy 600-as GSF-em (2004-es). Azutóbbi időben a 2. és 3. fokozatot durván kapcsolja.
Ha valaki esetleg tudja mi az oka, kérem írja meg.
Nem tudom hogy innen e a legolcsóbb........de nekem már nagy előny, hogy 1000ft-ért házhozhozzák.......
Amugy a 17 kerbe kellene felmenni érte, vagy itt szereltetni (nekem kb 80km)
Igy viszont oda megyek ahova csak akarok....... jelenleg épp tönkre:-)))
A garanciális igény nem érvényesíthető:
- a helytelen tárolás miatti hibákra,
- a jármű vagy tartozékainak hibája, pl. helytelen futómű beállítás stb. által okozott hibákra,
- a vonatkozó szabványok, és a gyártó által adott előírások figyelmen kívül hagyása miatti, szerelési- vagy üzemeltetési hibákra,
- a javított abroncsokra,
- a nem a rendeltetés szerinti célra használt abroncsok meghibásodására,
- a jármű vagy tartozékainak hibája által okozott hibákra pl.: hullámos kopás
- a baleset, rongálás vagy egyéb külső behatás okozta hibák pl.: átszakadás külső sérülés miatt, „legyalogolt” abroncs, egyéb külső mechanikai sérülés,
- az abroncs túlterhelése miatti hibákra pl.: peremrobbanás, nyomatéktörés javított abroncsokra, gyors kopásra.
- a versenyzés, sebességi vagy egyéb kísérleti használat közben bekövetkező hibákra.
szóval ergo ha akarják cserélik - ha nem akkor nem, hiszen kifogást MINDIG lehet találni
Ha keresnek akkor megkérdezem......de az NEM LEHET SEHOL FELTÉTEL - CSAK! - ha ezt KIFEJEZETTEN kiemelik!
Pl ha szálszakadásos a guma, akkor tök mindegy ki teszi fel......az gumihiba
Amugy itt a kép.......persze most a CSŐ a lényeg:-))))
A helyszín a siroki vár
és ennyire volt tegnap koszos a moci a sok eső és a sok por miatt:-)
Gondolom a legolcsóbb helyet kerested meg.
Én is a RoadAttack mellett döntöttem. Ha beszélsz velük rákérdeznél, hogy a garancia akkor is megmarad-e, ha csak haverral tetetem fel a felnire. Szaki az illető, csak fusiba csinálja.
Előtte a felnit még festetni szeretném.
ha lehetek pofátlan nekem van egy sport tura gumim eladó bt021es ha esetleg érdekel adatlapomon eltudsz érni,
turásabb jelleggű gumi szoval olyan 10ezer km felett elkell hogy fusson
Pl mit? A túrával is dönthető lábtartóig...
A gyári teszek is írják hogy bizony a gumikat szereti enni.......
A motorrevüs tesztben mint ez is levan írva (valamelyik tavaszi lapjukban van emlékeim szerint) 25(?)000km nál már a 3 gumi volt fent, vagyis olyan JÓ esetben 7-8000-ret mész el egy gumival.
A sportgumi meg eleve hamarabb kopik hiszen ott a tapadás a lényeg..............
Ha nem nyerészkedsz (kanyarvadászat) akkor TÚRA gumit vegyél......vagy sport-túrát......mert azok keményebbek -DE!- amit a haverod megcsinál sportgumival- azt Te már nem fogod...........
A Drag Star meg ugye eleve nem egy sportgép......
Nekem 650-es a kicsike, de ennyi volt.....13500km.............első-hátsó..........egys
zerre (nekem ez a furcsa)
De megnyugodtam, mert a haveroké (Darázs, Erik) ugyan így vannak és pár hét különbséggek együtt vettük a gépet (Én októberben, Darázs novemberben, Erik januárban)
Darázsnak van még egy halovány felülete.......de neki nincs még benne csak 12700(?) ha jól emlékszem.....
Szóval a GYÁRI BRIDGESTONE gumi a banditán ennyit bír.....
A 4. tesónak most van benne 8000 - és ott bizony még sok van! Szóval ennek fényében 10-13.000közt kopik el a guma - de VILLÁMGYORSAN......
Mátraszele falucskában van egy emberke aki gyárt dolgokat (a szervízek is tőle veszik, azt jó sok plusz pénzért adják el neked pl)
Eriknek 35 ropi volt, nekem 38 (de nagyobb is....ergo több az anyag benne)
Ha végre egyszer hazajutok majd teszek fel képet, meg videót.......
Amugy?
Ratraknak a VFR.-re 30-at mondot
esSO DL-je kicsit drágább, mert ott több lesz a meló.....
Bexinek meg ugye a Marcsin 2 cső van....arra mondot 60-at.....
Szóval a tiéd is egy 30-35 lenne nála......
A tanácsotokat kérem tőlettek… március 26-án vettem egy 1200-es Bandit-ot 8000Km volt benne…. Nagyon szuper a gép teljesen beleszerettem előtte egy 650-es Drag Star-om volt. A Banditán Michlen Pilot Sport 180/155 ZR17-es gumi van. Amikor megvettem teljesen új gumi volt, azt nem tudom hogy ez vajon a gyári gumi vagy az előző tulaj már cserélte-e?! Most 13000Km van a gépbe és az 5000Km alatt teljesen elkopott a hátsó gumi már a szövet is kilátszik belőle. Az lenne a kérdésem hogy milyen gumit vásároljak amivel több km-et tudok menni. A Drag Star-ban 30000Km van és még nem kellett rajta gumit cserélnem… Segítséget előre is köszönöm…
az már mellékes h nem volt fékje meg lámpája se
Én ilyen csővet vettem.......
Ha kiveszem, akkor TELI POFA VIGYOR
Ha beteszem, akkor meg talán 1dB-el hangosabb mint az eredeti villanymotor érzés.......
Alapban 35 ropi.... az enyém 38volt, mert ugye nagyobb minden méretben....