Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oljacserén kívül? És gyertyát, légszűrőt, fékbetétet, villaolajat, láncszettet cserélni, karbit takarítani, szinkronizáni ki fog.(a teljesség igénye nélkül)..?
Biztos meg lehet tanulni, de nem érdemes Ugyanis mire rutint szerzel valami szerelésében, legalább jópárszor meg kell csinálni- ez pedig az olajcserén kivül remélhetőleg- nem sürün merül fel egy saját motornál.
Motorszerelőmnek a megellett tűszelepeim kapcsán volt egy hatalmas beszólása:

"A motorszerelést otthon is el lehet sajátítani, de azért ez mégiscsak egy szakma"
Látom, de nagyon kevés japán vasna megy oldalt a vezérműlánca. Érted...
Szerintem nem Banditáról van szó.
Avassatok már be, középen levő vezérműláncnál hogy szeded le úgy a hengerfejet, hogy bent maradnak a vezértengelyek? Szétnitteled a láncot? De minek?
Nem volt még ilyen gondom, de miért nem lehet a leömlő felöli oldalra borítani, ha ott esetleg tő csavarok vannak és nem anyamenet akkor ezt két darabb léccel áthidalni?
Amúgy sajna ilyenkor jön rá az gyarló ember fia, hogy a nagyság a részleteben rejlik!
Asszem most értettem meg a kérdést.
Szerintem ki kell bírnia azt a pár kilót, de akkor sem szívesen terhelném. Inkább csinálnék valami tartót hozzá.
2cm vastag gumira lett lerakva, de a vezérműtengelyek a helyükön voltak, nyitott szelepállásssal , és pár szelepet kelett cserélni benne, csak most kérdés hogy azért emrt görbe volt, vagy azért mert igy lett lerakva. Szerelő azt mondta, nem lesz semmi baja, igy szokta lerakni, nem dobálja, de kéthengerfejes is azt mondta hogy megse próbáljam a szelepekre terhelni a hengerfejet~10-12kg. Amugy egy nagyon rendes szerelő, csak nem értem erre miért nem figyelt.
Havernak volt egy igen hangos motorja.Úgy vitte műszakira,hogy a kipuf.-ba beleraktunk 5 db. drótmosogatót.
Mindjárt olyan hangja lett mint egy villanymotor.Igaz hogy egy 80km/h-val haladó ladát nem igen tudtunk vele megelőzni. De a műszakin átment.
hmm. Ha leveszi az ember a hengerfejet, akkor előtte ki kell kapni a vezérműtengely(eke)t, tehát egy szelep sem lesz nyitva. Attól még inkább fejjel lefelé tenném le, az ördög nem alszik.
Hello!

Természetesen attól is függ milyen kemény felületre teszed. A szeleptányér pereme körben nagyon fontos és kényes felület, ha megsérül, nem fog tömíteni zárt helyzetben. Nagyobb erőhatás miatt a szelepszár is elgörbülhet.
Egyébként furcsa kérdés.. Miért kérdezed?
Én biztos nem támasztanám az egész súlyát a nyitott szelpre.
Szevasz Blue!

utánajárok a kérdésnek és majd írok hogy mi a helyzet :) ha valami még kell,kérdezz,aztán egyeztetek a kollegákkal : üdv mindekinek :) Los Banditos :)
ráadásul benzinpocsékolás nélkül!
Sőt!

hétfőre már leszt fent videó is az ILYEN volt és ILYEN lett kategóriában:-)
A hang visszavételére jó megoldás a kimeneti átmérő szűkítése. Eriknek eredetileg van hozzá, majd biztos rak fel képet róla. Sajna hétfő előtt nem lesz meg, mert Net-en kívül van.
Erre a megoldásra én is kíváncsi lennék. Nekem 80 azaz nyolcvan mm a hátulja. Erotikus néha a hangja, bassza a fülem
Itt akad hozzáértő, öröm olvasni amiket írtok, nem a levegőbe megy a csevej.
Kérdeznék egyet akkor már, nyitott szelepekkel le szabad-e rakni a hengerfejet, mmint úgy, hogy a szelepekre is támaszkodik, vagy csakis szelepekkel felfelé?
Kipufogómat vissza fogom folytani, mert közel 60mm a kipufogó legvégén, és marha hangos, ami már zavar engem is, illetve a helyi rendőr messziről hallja ha jövök, meg most hogy még büntetnek is... Esetleg pár tipp, hogyan csináljam? Hegesszek bele egy lemezt, középen átfúrva a kívánt méretre mondjuk 20mm?
Remélem nem veszitek tolakodásnak hogy nem Banditom van, de itt talán tényleg hozzáértő válaszokat kapok
Üdv: &rash
Nem tudom mit szólnának.

A probléma nagyon ismerős, tavaly(előtt?) errefelé csinálták a 6-ost.
Küld el a csekket a közútfentartóknak.....mert ugye NEM TE, és NEM DIREKT koszoltad össze:-)


Én tegnap nyaltam le a leömlőket, mert a 6-os útfelújítésa áttelepült oda is.......
kátrány, aszfalt .......szem -szájnak ingere:-)
S nem elég hogy koszos, ragadós de még büdös is ha elindulsz.....
Ezért túráztam ennyit?
A helyén, csak "kissé" piszkos (olvashatatlan) volt.
Kicsit fura weboldal, de ha rájössz a titkára, akkor logikus.
Bikerworld.hu -- Alkatrészek (felül) -- Suzuki -- GSF 650S Bandit -- 2007 (....)?
Ezután baloldalon megjelennek a termékkategóriák, hogy miket lehet ehhez a mocihoz kapni: Olaj- és levegőszűrők
Miért? hol volt a rendszámod?