Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hellosztok

ha esetleg valakit érdekelne, van egy elado bt021 es sport tura gumim eladó, párban 120/70 és 180/55ösek

bocs hogy közbevágtam!
Sziasztok!

Érdeklödni szeretnék,hogy van-e itt olyan 650-es tulaj,akinek a gépén Devil dob van.
Ha igen,akkor hol vette a dobot?
http://www.youtube.com/watch?v...
Elöre is köszi.
Halottam rákattannak a zajszintmérésre a rendőrbácsik , az esetleges birságból inkább veszek egy hátsó gumit, de halkan megyek, és így a helyi rendőr sem hallja már kilóméterekről ha jövök haza
Amugy vissza lesz folytva a kipufogó, mert ha hajnalban érek haza, az kicsit zavaró a környéknek nem épp egy lopakodó
műszakira viszed a vasat ?
Beszereztem 12db fém mosogatószivacsot , telitömködöm vele a kipufogót, és végre elhalkul , köszi a tippet, de azért kiváncsi lennék a másik megoldásra is amit emlegettetek
Na ennyi volt a gumim.....

Reméletem hogy legalább a nyarat kibirja, de az utolsó mm-ek úgy fogytak, mint a napsütésben hagyott alkohol:-)
13500km van a hátsóban és biza túlléptem a kopásjelzőt.....az első pedig épp hogy fölötte.......


Már meg is rendeltem 1-1 ContiroadAttac-ot.....
Majd kiderül milyen...................és főleg! Hogy mennyit bír...........


A kipu.....
ÁLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTT!

Nagyon tetszik:-)
Sziasztok,

van elado plexim 1996-99-es es 2000-2004-es GSF600 / GSF1200 Bandithoz, ha valakinek szuksege lenne egyre.

udv,
N.
Köszi szépen.Ő aztmondja nem tud hozzá alkatrészt szerezni most egy srác elvállalta majd meglátom mi lessz remélem semmi komoly.
Hello!

Tudomásom szerint, Jó-Dobronyáék Esztergomban minden alkatrészt meg tudnak hozatni japánból. Ismerősnek hoztak már 400-as -hoz cuccokat. Bár szerintem a többi hivatalos suzuki motorkereskedő is tud rendelni.
Egyébként pedig először ki kellene deríteni valami szakinak, hogy valóban mi a gond vele. Egyáltalán nem biztos, hogy kell hozzá komolyabb alkatrész. Lehet akár egy vákumcső vagy membrán is a hiba oka. Valószínű a szerelőd nem akart vele foglalkozni.
Helo segitségre lenne szükségem nem rég vásároltam egy 250 -es banditát talán 300 km -t tudtam beletenni amikor egy kisseb turán hazafeléjövet leesett a fordulat és 8 ezer alatt azota haldoklik alig megy rosszabb esetben megáll azota van egy kis háttézörgés a blokban elvitem szerelőhöz aki aztmonta nem szivesen nyulna hozzá mert ha szétkell szedni nem tud hozzá alkatrészt szerezni.Szerinte a szelepek eltörhettek vagy a vezérmüláncal nem stimmel valami esetleg a dugatyu gyürü.
nem tudna valaki egy hozzáértő szerelőt vagy esetleg egy kereskedőt aki belpiacos alkatrészekkel foglalkozik?
Előre is kössz.
Köszi, kb 2 éve jártam itt a fórumon utoljára.
6125 hsz.-nál keresd.
Hello!

Pár napja, max 2 hete volt erről a linkről szó, itt a fórumban. Páran meg is csinálták, és jobb lett a gépük, egyenletesebben jár alacsony fordulaton és jobban gyorsul.
Kicsit visszaolvasol és megtalálod.
Ezt az oldalat most találtam, véleményekre vagy esetleg tapasztalatokra lennék kiváncsi.
http://www.pbalu.hu/bandit/ban...
100-nál forog 5-e, akkor 120-nál 6 ezret.
Valaki meg mondaná nekem,hogy a 600-as Bandi mennyit forog 6.-ban 120 km/h-nál?
A seprűnyélben semmi kivetnivalót nem látok. Fából van, kárt nem teszel semmiben vele. Na jó, biztos nincs ráírva hogy suzuki célszerszám
Piet!

Én is azért "tanulkodom, lessem el a technikát" mert pl pont egy villaolajcserén húztak le........

Kifiztet az ember egy rakás pénzt, és biza hozzá se nyúltak......és természetesen miért?
Mert tudják hogy ugyse nézed meg..........
Ekkor kértem ki Dodo segítségét aki megmutatta hogy kell.....esSO-nak már Én csináltam......
Nem egy nagy dolog.......KIVÉVE ha gebaszos a csavar alul.
Nekem simán szétjött a Gs teló, de pl esSOnak elforgot benne.....ilyenkor kell egy spéci cucc, amivel belülről megtámasztot a csavart......Na és itt kezdődik egy jól felszerelt mühely......
de hallotam olyat is, hogy a SZERVIZbe beledugtak egy seprünyelet.......NA ez már a horror kategória:-)
Támogatom:-))))


Otthon is lehet vegyészkedni, de az is csak egy szakba:-) egy jó labor kell hozzá:-) meg pár év tanulás.
Hali! Van egy eladó 400-as Banditom, bagyon olcsó, nagyon jó! Vegyétek, vigyétek
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Megcsinálta az összerakott hengerfejjel is, amikor megláttam levert a víz
kisebb vagyonba került a felujitás-gyári szelepek, szelepszárszimmeringek- és akor azt látom hogy a hengerfej a szelepeken támaszkodik. Nagyon remélem nem hajlottak el, a napokban lesz összerakva.
A teljesség igénye nélkül Ööö azokat az autoszerelő barátom megcsinálja (kissé átképezte már magát motorszerlővé ). Vagy még nem fordult elő:villaolajcsere, láncszettcsere- de nem fogom bevállalni
Gumicsere meg eleve a gumis dolga: neki pik-pak, rajtam meg ugy is kifogna, centirozni ugyse tudnám.
A régi yamakámnál a vezérműtengely, két félből állt. A középen lévő fogaskeréknél kellett összecsavarozni őket. Ha ezt szétszedted akkor le lehetett venni a hengerfejet. Persze most nem ugrik be hogy a bandinál is van ez az opció avagy sem.
Az, szóse róla. Ami keveset tudok, azt tőle tanultam, voltam nála eleget
Én azt tenném hozzá, hogy éppen ezért van bajom a hentesből meg fodrászból átképzett szervizesekkel. Attól még nem lesz belőle szerelő, mert a tanfolyamól van papírja. És nagyon nem szeretném hogyha az én motoromon szedné össze tapasztalatát,gyakorlatát, hogy aztán tényleg szakivá váljon.
Részemről kemény árat fizettem a tapasztalatokért, némelyest hátrányt szenvedek az igazi szakikkal szemben, mert nincs akkora gyakorlatom. De nekem velük ellentétben ez élvezetet jelent mert csak "hobby" szintem űzöm , és nem hatnak rám az elfásultság erői. És nincs napra kész tudásom sem, de engem még felvillanyoznak az elsőre megoldhatatlannak tűnő problémák.
És azért megdagad az ember mája, amikor a szóbajőhető szervizek kudarca után , a kezemim között éled újra egy gép.
Szerintem a te szerelőd is egy ritka kincs lehet!