Addig van lehetóséged felkészülni. A fenti két oldal valamelyikéröl le tudsz tölteni doksit, ha nem is a megfelelöt, de hasonlót...pl talán az RF sorozat hasonló cuccokkból épül fel.
A harmadik linken pedig tudsz indítani párhuzamosan cikkszámok alapján keresést, mondjuk ha bontóban más évjáratot vagy tipust mondanak be a váltóra, akkor össze tudod vetni a cikkszámok egyezése alapján hogy passzolni fog -e bele. Javaslom ha vaszel valamit bontottan, mutasd meg olyannak aki meg tudja szakérteni, hogy nincs e ugyanolyan legömbölyödés a kapcsolókörmökön-zsebeken, nincs e megégve a tolóvilla, fogívek, fogfelületek épsége, stb, különben kárba vész a sok munka ha valami szart pakolsz bele.
Nem árt továbbá atfutni a doksit, hogy kb milyen szerszámok célszerszámokra lesz szükséged. Jó ha a kalapácsok mellet van egy nyomatékkulcs zéger fogó hézagmérö tolómérö...meg megfelelö tömisztöpaszta az elöírt helyekre.
Köszi mindenkinek a hozzászólásokat. Sok hasznos infót kaptam.Mivel hogy nem 5 perces a gond,így valószínűleg csak télen kerül rá sor. Ezt a kevés jó időt már kihasználom.
Ha esetleg elakadnék,gondolom itt megtalállak titeket.
Addig is kösz még egyszer.
Üdv.: Tomi
Igaz, hogy nem Bandit, hanem csak egy ős-gsx de nekem a könyv 15W-t ír, vagy 50% ATF + 50% 10W30(ha jól emlékszem), vagy ATF-et. Mivel ATF volt otthon, az ment bele (lehet, hogy rossz választás volt...). Az M0-áson van egy szakasz, ahol úgy jönnek a hullámok, hogy dobálja az elejét. Télen megcsinálom a régebbi telókat amin nem lehet csillapítást állítani, meg nincs rajta bólintásgátló (ami most bent van azon is ki van kötve/ledugózva) és megy bele a 15W-s teló olaj. Aztán ha így sem jó, akkor próbálom majd 10W-vel...
a felelet 5 ............. és az pont a kettes fogaskerékpár
ezt azért kell cserélni mert együt vannak kopva ... ha csak a meghajtotatt cseerélnéd az uj fogaskerék nek nagy lenne a hangja .. tehát ezt vagy cserélni kel vagy a kapaszkodoját meg köszörűlni .... ugyan is ez miatt tolja ki 5- ös fogaskerékból terhelés alatt saját magát .....így olyan érzésed van mintha csuszna a kuplung
a kukac tengely hornya viszont tartja a 2 programot ezért mihelyt meg szünik a terhelés vissza tolja a ketes fogaskerékpárt az ötös fogaskerékpárba .. és ujra hajt .. nagyobb terhelésnél ujra kihajtja magát .. egy idő után pedig ... nem lesz kettes
a kopotság tol fűgöen meg lehet köszörülni a nyelveket ..... de ha nem sikerűl .. ujabb bontás következik ...........
legjobb meg oldás komplet válto fogaskerékpár sor és ehhez tartozo 3 db villa ............a blokot nem kell szanaszét szedni .. csak az olaj teknöt kell levenni ... és block alját .. ezt ugye ragasztani kell tehát meg lehet uszni egy karter tömitésel és 2 db szimeringel a csapágyak állapotátol fűgöen............ a hézagolást behajtó tengely kuplung alati csapágynál kell megcsinálni .. a kihajtónál pedig a lánckerék oldalon .. ez nagyon fontos !
A képeken láthatod, hogy mennyire kell szétcsavarozni a blokkot, és hogy mi okozza azt, hogy kidobálja a sebességet.
A kopott kapcsolóvillát meglátásom szerint hiába rakatod fel, fölég keményforrasztással, azzal csak a tüneteket fogod kezelni. A villa ugyanis leginkább a kopott kapcsolókörmök és kapcsolózsebek miatt van terhelve, és ezért kopik meg. Ès nem csak a villa kopik, hanem a fogaskeréken az horony amibe kapcsolódik, meg a csapja a program, vagy kukactengelybe, meg a kukactengely hornyai is.
Láthatod azt is, hogy milyen méréseket kell elvégezni rajta a megfelelő hézagoláshoz, szóval ez nem az a feladat , hogy felrakjuk az anyagot , és utána egyenesre reszeljük.
Laikus kérdéseid alapján azt tanácsolom, bízd olyanra aki már csinált ilyet. Nem nagy mutatvány ha van hozzá doksid, meg tapasztalatod, meg pár ideillő szerszámod, de ugyanakkor van pár buktatója a dolognak.
Bocs de lehet hogy segít a léptetővillát ami elkopik oka a rossz be állítás. hézagolás.tömítőpakolás vastagsága nem megfelelő.Javítás részemről már bevált a léptetővillát kemény forrasztással ipari ezüsttel pótoltuk a kopott felületet ,csak mestert nehéz találni.DE MEGÉRI!
És mindent tud...azokat irtam le amiket te mar leirtal, hogy 1000alatt kisgyerekek vannak. 2honapig gyozkodtetek mindek hogy marpedig kell a nagy nyomatek es a sok loero most te meg akarsz venni egy 620as monstert, Zoli megjegyezte hogy gyenge. Le lett hurrogva hogy hogy volz mersze ilyet mondani mert az Te majd tudod mi a gyenge.
De gondolom igy sem erted amit leirok de ez mar a Te bajod. Ha nekem azt mondja valaki hogy marpedig a kakaos csiga az szar es o holnap kakaos csigat hoz reggelire az gondolkodjon mar el azon miket is irt le es ne akarja megjatszani magat hogy ezert meg azert...
Tud valaki nekem holnap délelőtt prezentálni 3L Motul 5100 10w40-et?
2Alkatrész
Addig van lehetóséged felkészülni. A fenti két oldal valamelyikéröl le tudsz tölteni doksit, ha nem is a megfelelöt, de hasonlót...pl talán az RF sorozat hasonló cuccokkból épül fel.
A harmadik linken pedig tudsz indítani párhuzamosan cikkszámok alapján keresést, mondjuk ha bontóban más évjáratot vagy tipust mondanak be a váltóra, akkor össze tudod vetni a cikkszámok egyezése alapján hogy passzolni fog -e bele. Javaslom ha vaszel valamit bontottan, mutasd meg olyannak aki meg tudja szakérteni, hogy nincs e ugyanolyan legömbölyödés a kapcsolókörmökön-zsebeken, nincs e megégve a tolóvilla, fogívek, fogfelületek épsége, stb, különben kárba vész a sok munka ha valami szart pakolsz bele.
Nem árt továbbá atfutni a doksit, hogy kb milyen szerszámok célszerszámokra lesz szükséged. Jó ha a kalapácsok mellet van egy nyomatékkulcs zéger fogó hézagmérö tolómérö...meg megfelelö tömisztöpaszta az elöírt helyekre.
Ha esetleg elakadnék,gondolom itt megtalállak titeket.
Addig is kösz még egyszer.
Üdv.: Tomi
Köszi.
Gondolkodóba ejtettél.
Szólok ha még meglesz.
ezt azért kell cserélni mert együt vannak kopva ... ha csak a meghajtotatt cseerélnéd az uj fogaskerék nek nagy lenne a hangja .. tehát ezt vagy cserélni kel vagy a kapaszkodoját meg köszörűlni .... ugyan is ez miatt tolja ki 5- ös fogaskerékból terhelés alatt saját magát .....így olyan érzésed van mintha csuszna a kuplung
a kukac tengely hornya viszont tartja a 2 programot ezért mihelyt meg szünik a terhelés vissza tolja a ketes fogaskerékpárt az ötös fogaskerékpárba .. és ujra hajt .. nagyobb terhelésnél ujra kihajtja magát .. egy idő után pedig ... nem lesz kettes
a kopotság tol fűgöen meg lehet köszörülni a nyelveket ..... de ha nem sikerűl .. ujabb bontás következik ...........
legjobb meg oldás komplet válto fogaskerékpár sor és ehhez tartozo 3 db villa ............a blokot nem kell szanaszét szedni .. csak az olaj teknöt kell levenni ... és block alját .. ezt ugye ragasztani kell tehát meg lehet uszni egy karter tömitésel és 2 db szimeringel a csapágyak állapotátol fűgöen............ a hézagolást behajtó tengely kuplung alati csapágynál kell megcsinálni .. a kihajtónál pedig a lánckerék oldalon .. ez nagyon fontos !
A kopott kapcsolóvillát meglátásom szerint hiába rakatod fel, fölég keményforrasztással, azzal csak a tüneteket fogod kezelni. A villa ugyanis leginkább a kopott kapcsolókörmök és kapcsolózsebek miatt van terhelve, és ezért kopik meg. Ès nem csak a villa kopik, hanem a fogaskeréken az horony amibe kapcsolódik, meg a csapja a program, vagy kukactengelybe, meg a kukactengely hornyai is.
Láthatod azt is, hogy milyen méréseket kell elvégezni rajta a megfelelő hézagoláshoz, szóval ez nem az a feladat , hogy felrakjuk az anyagot , és utána egyenesre reszeljük.
Laikus kérdéseid alapján azt tanácsolom, bízd olyanra aki már csinált ilyet. Nem nagy mutatvány ha van hozzá doksid, meg tapasztalatod, meg pár ideillő szerszámod, de ugyanakkor van pár buktatója a dolognak.
Vette már ki valaki?
De gondolom igy sem erted amit leirok de ez mar a Te bajod. Ha nekem azt mondja valaki hogy marpedig a kakaos csiga az szar es o holnap kakaos csigat hoz reggelire az gondolkodjon mar el azon miket is irt le es ne akarja megjatszani magat hogy ezert meg azert...