Olyan, mintha a B-king meghágta volna a GSX-R 1000est. Innen és onnan is vannak megoldások.
A bowdenes kuplungot nem tudom hova tenni. A színe meg az első lámpák nem tetszenek.
Értem én csak akkor ez olyan mintha en az automban 500ezernel cserelnek egy blokkot majd egy uj blokkal 100ezer.utan dicsekednek hogy nem eszi az olajat es joeroben van
A logoban 3 szin van.atlatszo ez az alap egy szurke a betu belsejeben es a betu kerete fekete.a betuk nem mindenhol egyenesek,van bennuk iv es radiusz boven.
Ha ezt hazilag kivagod,felragasztod es meg nem is nez ki hulyen a harom eltero vastagsag akkor tokonszurom magam.
Ez nem a gixxer 3-4 csikja vegyesen dekormatricabol.
Valószínűleg azért dobta le magáról a lakkot mert a matrica anyaga és a lakk oldószere üti egymást. Az, hogy a hátsó nem lett ilyen azért is lehet mert azt talán más anyagból csinálta. Kellett volna egy próba előtte.
nem tudok mit mondani ........... én simán fel ragasztotam .... 2 komponensű lakk .... aztán 800 vizes csiszolás ..még egy lakk ... és 2000 res vizes csiszolo... és egy ujabb lakk ...
a sok lakk szintbe hozza a matrica sik ugrást így kézel végig simitva sima .. és szará polirozható .... a tankom 5* van lakkozva ...
amedig csak egy lakk volt .... .. // más motoroknál // a matrica szélei meg sérültek .....és sokszor fel jött
Vazz ember.
Pont fillerbaxasbol csinaltattam himihumi dekorossal.
Nem vagyok felisteni szerelozseni hogy egy szalkeretezett triumph logot meretpontosan koromolloval kivagjak.
Ha tudom hogy ilyen tenyleg szanok ra penzt es airbrus cegggel megfujatom majjd utana lakkoztatom.
De nem volt ra penz gondoltam csak erti a dolgat ha mondom hogy lakkozva lesz.
Csinaltattam a georgedesignal is de az meg kurvavastag.
Erdekes hogy ugyanez a dekoros az oldalson hibatlant csinalt.
32000 vettem 178 000 nél hulot atomjaira az eredeti block 1000 km 0.8 liter olajat evet és már zörgöt nagyon ..
volt benne 1342 yosimura block gsx 1100 es görgös blokra lett ráhuzva ,, volt benne 1127 bclok bandit hengerel
végül az eredeti block lett faragva 1260 ccm re 79 dugokal ... de eredeti 178 000 km es főtengövel ujra csapizva / nem fel ujitva / a hengerfely is eredeti 178 000 futott csak párdarab kiou szelep cserélve és az összes vezető + fészek marás szimereing helyej közel a válto is vissza kerűlt ,, persze fuvokásra át alakitotam és minden ami nem volt türésen belül az csere .............
tehát 178 000 birt az eredeti ..... ez meg 31000 km ment edáig .... 1000 km ként 0.15- 0. 2 liter olajat eszik
nincs mindenkinek enyi lovéja mint neked ......... én magamnak vágtam ki öntapados dekor ból ..... IGAZ EZ NEM JÖNN LE ! még a magasnyomásu sem bántjaaaa.... és ocso !és jóóóó ,,, és cépppp
Olyan fenyezo kene aki megoldja a dekoros altal gyartott tutiminosegu matrica altal a lakkban keletkezett folytonossagi hianyt.
Eszem megall hogy hirdeti fasza lakozhato es egy honap alatt osszement.es ledobta a lakkot magarol.
Most van egy fasza karcmentes tankom logo alaku lukkal a ket oldalan.
Tökéletes megoldás bármire...
A bowdenes kuplungot nem tudom hova tenni. A színe meg az első lámpák nem tetszenek.
https://www.facebook.com/media...
nagy igen ? .................
Ha ezt hazilag kivagod,felragasztod es meg nem is nez ki hulyen a harom eltero vastagsag akkor tokonszurom magam.
Ez nem a gixxer 3-4 csikja vegyesen dekormatricabol.
a sok lakk szintbe hozza a matrica sik ugrást így kézel végig simitva sima .. és szará polirozható .... a tankom 5* van lakkozva ...
amedig csak egy lakk volt .... .. // más motoroknál // a matrica szélei meg sérültek .....és sokszor fel jött
Pont fillerbaxasbol csinaltattam himihumi dekorossal.
Nem vagyok felisteni szerelozseni hogy egy szalkeretezett triumph logot meretpontosan koromolloval kivagjak.
Ha tudom hogy ilyen tenyleg szanok ra penzt es airbrus cegggel megfujatom majjd utana lakkoztatom.
De nem volt ra penz gondoltam csak erti a dolgat ha mondom hogy lakkozva lesz.
Csinaltattam a georgedesignal is de az meg kurvavastag.
Erdekes hogy ugyanez a dekoros az oldalson hibatlant csinalt.
32000 vettem 178 000 nél hulot atomjaira az eredeti block 1000 km 0.8 liter olajat evet és már zörgöt nagyon ..
volt benne 1342 yosimura block gsx 1100 es görgös blokra lett ráhuzva ,, volt benne 1127 bclok bandit hengerel
végül az eredeti block lett faragva 1260 ccm re 79 dugokal ... de eredeti 178 000 km es főtengövel ujra csapizva / nem fel ujitva / a hengerfely is eredeti 178 000 futott csak párdarab kiou szelep cserélve és az összes vezető + fészek marás szimereing helyej közel a válto is vissza kerűlt ,, persze fuvokásra át alakitotam és minden ami nem volt türésen belül az csere .............
tehát 178 000 birt az eredeti ..... ez meg 31000 km ment edáig .... 1000 km ként 0.15- 0. 2 liter olajat eszik
https://www.facebook.com/video...
Eszem megall hogy hirdeti fasza lakozhato es egy honap alatt osszement.es ledobta a lakkot magarol.
Most van egy fasza karcmentes tankom logo alaku lukkal a ket oldalan.
http://babyzoom.hu/biker-biker...