Ahogy Feri is írta...elkoptak a kapcsolókörmök, így ki -kiugrik fozatból még a tolóvilla bírja. Kell bontani egy komplett váltót kukactengellyel, tolóvillákkal, kivenni a blokkot, levenni az alsó blokkfelet, és kicserélni a komplett váltót. Jó esetben anyaggal olyan 100 ezer körül van egy ilyen mutatvány.( ca 30 e váltó+ 10-20 e a tömítés+ munkadíj, ha nem magad csinálod. De ilyenkor már érdemes ránézni a fötengelyre vez láncra, hegerfejre, mert ha így szétrugták a váltót, akkor máshol is véres lehet már torka. Néhány esetben, ha van biztos forrás, egyszerübb cserélni a komplett blokkot. )
Sziasztok
Lenne egy kis problémám.
Van egy 400 as Banditom.
Olyan mintha 2 fokozatban megcsúszna a kuplung,egy egy pillanatra.
Kis gáznál is,de csak 2. ban.
Kicseréltem a kuplung lamellákat,és erősített rugókat is kapott,de semmi változás.Nem tudom volt e valakinek ilyen,vagy van-e valakinek tippje mi lehet?
Üdv.
ezt is máskép látom egyre kevesebb a lové motora ..... karbantartásra ...... mindenki probál otthon mokolni .... evvel nincs is baj .... hisz etöl lesz az ö motorja ... nem csak használoja ..............
de mig tavajmajd 300 moci volt az idén 200 ép hogy elhagytuk az uj motorosoknak ott a gari .. így ök a márka szervizbe hordják adivat motorosok ki haltak .... a 0 % befizetösök nem használják a motort .....ergó szélesitenem kell a paletátt aki most nem morzsolodik le annak nyitni kell .. 10 éve én csak veteránt ujitotam fel 5-6 éve már minden japot válaltam most jönnek az olasz és német motorok ...
mikor volt cserélve ? mert ha régen a friss olaj ugyanolyan viszkozitással is keményebbnek fog érződni , de 5-el nagyobb viszkozitású elég kellene hogy legyen
Szevasztok Banditák! Csak annyit szeretnék hozzátenni a vitához, hogy most, hogy lent voltam Opatijában "nyaralni" a kikötőben volt egy zsír új Monster 620-as. Talán 100 km lehetett benne olyan volt mint a szalonban. Nekem nagyon tetszett és második motornak nagyon-nagyon kellene, a féling, a futómű, a fékek, az apró logók mind mind nagyon tetszettek. Értem én miről írnak itt többen, de csak második motornak. Egy 5 ezer kilométeres túrára nem szeretnék elmenni! Bár ebben az időben volt az Európai Vespa találkozó volt vagy 2 ezer robogó. Találkoztam német rendszámú géppel is a tulajdonos azt mondta lábon jött a tengerpartra. Pedig a Vespa az aztán olasz! /teszek majd fel képeket/. Más! Milyen viszkozitású teleszkóp olajat vegyek, 10-est, 15-öst vagy 20-ast. Nekem az eredeti kicsit puha! Hétvégén most aztán végre lecserélem!
nem fogod győzni a sok melót , terjeszkedni kell, kell majd felvenni 2-3 munkást 1-2 inast kell egy nagyobb garázs ebbe a válságba ? még mellette meló is ? az egészségre is gondolni kell !
Komám, vett egy marha jó diag szerszámot. Nem emlékszem a típusára.
A lényeg, hogy Ő is meggyógyított egy karácsonyfa módra világító műszerfalas BMW-t, aztán pár Ducatit, után hirtelen ilyenekkel volt tele az udvar.
Na így reggeli előtt végigolvastam. Végül is a vita a holdraszállástól indult
Így egybe átolvasva viszont értem a lényeget:
Tehát aki a motorral motorozgatni szeret az vegyen jót, megbízhatót, hogy ne szopjon vele. Aki a motort szerelgetni szereti mert az a hobbyja az meg vegyen olyat amivel szopni kell, hogy tapsztalatot gyűjtsön vele és kiélje szerelési vágyait Szerintem ennyi.
Azt tudtátok, hogy a holdat parittyának is használják a gyorsuláshoz?
Gyulám te rá érzel erre ... érted a csiziot .....a véredben van a bidznic ............... .....750 monster volt csak a segem allat .. és egy 750 ss speed mind kettö gyerek motor ... de mégis van filingje és nagyon sokan nem mernek hozzá nyulni ....... a servizekbe pedig honapokat állnak .... és méreg drága a serviz
én kérek elnézést .. hogy fel mertem tenni a kérdést mitt szoltok egy 620 í e monsterhez ..................
tegnap nálam járt... kupec hoszasan beszélgetümk ! tudja ki vagyok ! nem jött az ötleteivel hogy mitt vegyek és mikor ..
eljöt hozám és részletesen be számolt az olasz dugati , agusta, gagiva ... morini ... guzi motorok hátrányairól ..elönyeiről
nem volt olyan OKOS hogy kapásbol 25 30 éve 2 perc alatt ki találja mire van nekem szükségem .............. pedig az elmult 10 évben biztos be hozott külföldről vagy 600 db motort .. és aban is biztos vagyok ..hogy a körme alatt a piszoknak több köze van a motorokhoz mint itt a monitor motoros bandának ..... akik mindenhez értenek ..
én csak egy kérdést tetem fell ................. etöl fügetlenűl monster azért vennék .. mert igény van a servizelésére .... és nem más motorján akarom elsajátitani a szerelési fogásokat ..
és akkor meg jelenik f levi és mindent tud .....
következő olasz motorom nincs .... következö veszek játszosnak egy 1000 raptort és fel piszkálom olyan 160 ra .... és hozatok egy desmo blokot szerelgetni tapasztalatot gyüjteni ...
Mindenképp próbálj ki egy Monstert mielőtt keresgélni kezdesz,nekem az itthoni útviszonyokra(konkrétan Dunaföldvár-Enying szakaszon) a 796-os túl feszes volt,lepattogott az ívről,tökéletes aszfalton viszont nagy király lenne,fék meg a könnyedsége az tényleg játszóssá teszi.
Visszaülve a Banditra,mintha chopperre huppantam volna,viszont pont a lágy rugózása ami vasalja az utat,ergo simán gyorsabban fordult mint a Monster,ennek ellenére azért a Ducati minőségibb cucc.
az enyém meg csak 1157 gyorsan rakok is a kulcstartóra egy robeszdugót legyen meg az 1200 a picsába még megszól a tehenészgyerek hogy mit feszítek 43 köbcunci hiánycikkk
Lenne egy kis problémám.
Van egy 400 as Banditom.
Olyan mintha 2 fokozatban megcsúszna a kuplung,egy egy pillanatra.
Kis gáznál is,de csak 2. ban.
Kicseréltem a kuplung lamellákat,és erősített rugókat is kapott,de semmi változás.Nem tudom volt e valakinek ilyen,vagy van-e valakinek tippje mi lehet?
Üdv.
de mig tavajmajd 300 moci volt az idén 200 ép hogy elhagytuk az uj motorosoknak ott a gari .. így ök a márka szervizbe hordják adivat motorosok ki haltak .... a 0 % befizetösök nem használják a motort .....ergó szélesitenem kell a paletátt aki most nem morzsolodik le annak nyitni kell .. 10 éve én csak veteránt ujitotam fel 5-6 éve már minden japot válaltam most jönnek az olasz és német motorok ...
nem lehet válogatni
akkor már végre egy ember meg értete mire hajazok ..............
A lényeg, hogy Ő is meggyógyított egy karácsonyfa módra világító műszerfalas BMW-t, aztán pár Ducatit, után hirtelen ilyenekkel volt tele az udvar.
Így egybe átolvasva viszont értem a lényeget:
Tehát aki a motorral motorozgatni szeret az vegyen jót, megbízhatót, hogy ne szopjon vele. Aki a motort szerelgetni szereti mert az a hobbyja az meg vegyen olyat amivel szopni kell, hogy tapsztalatot gyűjtsön vele és kiélje szerelési vágyait Szerintem ennyi.
Azt tudtátok, hogy a holdat parittyának is használják a gyorsuláshoz?
Ez olyan, mint a BMW. Egyet megcsinálsz jól, és jön magától a többi.
Vele nekem még sosem sikerült röviden :D
tegnap nálam járt... kupec hoszasan beszélgetümk ! tudja ki vagyok ! nem jött az ötleteivel hogy mitt vegyek és mikor ..
eljöt hozám és részletesen be számolt az olasz dugati , agusta, gagiva ... morini ... guzi motorok hátrányairól ..elönyeiről
nem volt olyan OKOS hogy kapásbol 25 30 éve 2 perc alatt ki találja mire van nekem szükségem .............. pedig az elmult 10 évben biztos be hozott külföldről vagy 600 db motort .. és aban is biztos vagyok ..hogy a körme alatt a piszoknak több köze van a motorokhoz mint itt a monitor motoros bandának ..... akik mindenhez értenek ..
én csak egy kérdést tetem fell ................. etöl fügetlenűl monster azért vennék .. mert igény van a servizelésére .... és nem más motorján akarom elsajátitani a szerelési fogásokat ..
és akkor meg jelenik f levi és mindent tud .....
következő olasz motorom nincs .... következö veszek játszosnak egy 1000 raptort és fel piszkálom olyan 160 ra .... és hozatok egy desmo blokot szerelgetni tapasztalatot gyüjteni ...
Visszaülve a Banditra,mintha chopperre huppantam volna,viszont pont a lágy rugózása ami vasalja az utat,ergo simán gyorsabban fordult mint a Monster,ennek ellenére azért a Ducati minőségibb cucc.
Talan konnyebb az igazodas.