Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pontosan így gondolom :)
ez a lényeg ! nem azért tartom a motort hogy másnak tetszen hanem hogy én élvezkedjek működjön rajta minden legyen normális gumi , fék , futómű a motor húzzon mint állat 2 személlyel is a kismókusok meg recskázzanak a huszadjára újrafényezett hipersportgépen aztán meg keressék a kifogást hogy most épp miért maradtak le ha nem nyílegyenes az út
Egy a lényeg.TE jól érezd magad rajta.
Az hogy másik fikázza,de még az is hogy elromlik,csúnya más szerint vagy túl fiatal 20-adrangú.
Ha neked jó minden kerek lesz.
Nem tom, ki hogy van vele, de én kurvára leszarom, hogy megnézik-e a motoromat, vagy sem. Talikra sem járok, kivétel persze a bandit.hu tali. De az meg nem a lógásról, hanem a csapatásról szól. Az se érdekel, ha éppen koszos, saras. Ami fontos, hogy műszakilag rendben legyen, ha menni akarok, akkor készen álljon. A többi csak külsőség
saccperkábé 2002-2008 a motorok átlagos életkora mostanában.

Öregebbet nem érdemes csak bontózni behozni a fiataloknak meg magas az áruk.

Benézel a hahura 2002-2006-os hornet van 60 db 2008-2009-es megy 10.

De CBR600-ból is lámpával kell 2000 előttit keresni.Max lomok vannak.Pár db.

Valahogy úgy van hogy aki szimplán csak motorozni akar és nem buzerálni a motort az keres egy 2004 környéki relatíve keveset futott közepes japot aki meg szereti a belekben turkálást az valami régit.
És mondhatja hogy a talikon nézik a motorját milyen cíp.

De a zsiráfot is kurvasokan megnézik az állatkerben.Otthon meg van egy csivava.
Szotyikám!
Várunk nagy szeretettel. Férfiasan beismerem a sisakban nem biztos hogy nálunk leled meg a tutit, de a BF DESERT EVO kabátunkat neked találták ki. (Ebben talán Zöldi is meg tud erősíteni)
egy határcsíkkal keletebbre nálunk ahogy én nézem a motorok átlag gyártási éve 98-99 és egyre újul, simsonok szinte nincsenek ETZ-t alig látsz a 90-es évek elején gyártott motorokat szétütik 1-2 szer meggányolják és kalap kuka 80-as évekbeli japánt nem is lehet látni , hiába olcsó külföldön nem hozzák be mert nem kell senkinek a sportmotor a menő még mindig de a rendberakásra nincs zsé a feszengés megy a tudás nemsok taknyolás totálkár gipsz aztán ha van letta veszünk újabbat ha nincs akkor osztjuk az észt gyalog
Áh sokmindent írtam de kitöröltem.

Értelmetlen faszság hogy fujsz minden 89 után gyártott motorra.

Különösen ha még 5-10 évig szerelésből szeretnél mellékest összeszedni.

Hamarosan kikopnak a vén szarkupacok és akkor rá kell fanyalodja as laptopra meg a csokipapírhekkelésere.
tiszta igazad van ... bele fáradtam ...........

sajnos ti... mint mondtam ...egy uj generácio vagytok .... álmodoztok aztán ha fúly valami lovét a mikulás vesztek egy álom motort ..... fél év nem telik bele .... és ..... ujra álmodoztok valami álom motorért ..............

az irigység meg szét basz benneteket ha egy talin az álom motor csak 14 -böl az egyik ............. és sovárogva nézitek hogy másnak a becsben tartot ritkaságait álják körbe a motorosok ....

még a monitoron is le jönn ..... amibe bele lehet kötni ti ott vagytok .. és marad nektek az álmodozás és a szürke motorok .....és a FIKA

köszi nem érdekell a véleményed .....
Odacsaptad a betonhoz ment tovabb, lattuk azert kellett.telibefenyezni az ezereggyest mert golyoallo
Ismeros volt arra iden drz-vel
Fényképes túrabeszámoló az alábbi linkeken található:

1. rész
2. rész
3. rész
Igen. Mondjuk az még nem a világ vége, de onnan már látszik
A masodik helyseg Magadan?
Holnap irok ;-)
kár téged meg tériteni .... te már az uj generácio vagy ..... szereted költeni a pénzed a SZARA ... és boldog is vagy töle ... csak mindig rá jössz ..... hogy mindent kétszer háromszor veszel meg és folyamatosan csak át baszod magad E-- termékekkel ... és a legszebb hogy még publikálod is ez sem volt JÓ .. ez szar volt ,,,ezt nem tudtam belöni ,,,, ezt meg nem látam ... és nem jössz rá hogy a rabszolgályuk letél Zoli bátya

a tükör nem hazudik .....
Oroszok is szeretnek elindulni a világ végére nem odavaló motorokkal. Just for fun. Motorok kibírták, bár voltak kalandok bőven
Москва - Магадан на 1100XX
Sisakot ismered de inkább az újabbat.RS3.
Ruhából ha sokáig,jó minőség és ár nem számít bering.

Ha számít én benéznék a darázsgarázsba.
Bőrkabátot is ad igen olcsón és jól néz ki.
Urak,ruhát,sisakot vennék,ötleteket várok!

Sisak:könnyű,karbon-kevlár,D gyűrűs csat,bogárháló,pinlock,napszemcsi ebben a fontossági sorrendben.

Kabát:3/4-es,kivehető thermobélés,szellőző,jól láthatóság....protektor inggel hordanám tehát a saját protektorait kiszórnám belőle.

Nadrág:kivehető thermobélés,csípőproti,térdprotit kiszórnám és felcsatolhatót hordanék.
Mikor nagyívű elméleteket tálalsz javaslom ha adatokat is beleszősz a fikázni kívánt géphez törekedj hogy a valós közelébe ítr különben hiteltelen és nevetséges lesz az érvelés.
Tudod mikor csapikról,cv-ről,karbiméretről hallasz ott se mindegy mi hány mm coll,inch,bar,meg mittomén.

Amúgymeg a 2005 utáni gixxer bár rühellem mint a borzasmacskát azonkívül hogy erősebb,könnyebben kezelhető,gyorsabb,pontosabban kanyarodik,könnyebben beindul,törődést kevésbé igényli mint egy 25-30 éves gép.

Nézd mit kap 70000 mérföld alatt a világ körül.
És kibirja peig csokipapírból van.
Szal jó lenne ha inkább nem fikázod őket.Tudják mit csinálnak.

http://youtu.be/6pvCsteQSUg
mind a négy japo motort gyárt ..., és ebből él .. én dolgoztam a suzukiba Esztergomba .. ha csak 2 percre meg állt valami ajapán örjöngött és orditott ez a pénz csinálásról szól most a 90 években a leg jobb cim volt.. a dicsöség a pénz mellé .............. ma már le szarják a dicsöséget csak a pénz a király

ezzért van egy hengerel kevesebb ezzért van minden ujrahastznosititt szemétből .. jó nagy haszonal ....... és ezzért van az hogy egy régi vasat oda vágtál a betonhoz ... fell álitotad azt mentél tovább ma oda vágod és totál kár a motor .. ezt csak a hülye nem veszi észre ..
nem egyformán látjuk a világott
Annyit derulok tasi nem szigoruan muszaki irasain hogy nem kell a mikroszkopszinpadra jegyet valtanom.
Dizájn? Heheheee...A japán dizájnt mondod? Persze nekem is Japcsi motorjaim voltak mindig, de azért a Japán vasakról nekem kevés kivétellel nem a dizájn jut az eszembe. Persze minden szubjektív, de szerintem a busa a formájával, ha társul egy átlag 600-as teljesítményével, már rég a kukában van...(Ettől még nekem tetszik)
Vagy az unalmas "hétköznapi" motorokat mondod?
Tasi...Szerintem Japánban van izgalmas motor, de elenyésző számban. Minőségi egy kicsit több volt....Most meg....várunk...várakozunk...váratnak. Nekem az a benyomásom hogy leszámítva ezt a Kawát, mindenki unalmas langyos gépeket dob a piacra.
Elvagyunk ezekkel is, amíg nem jön az E korszak alapon...
a filozofia egy mind a négy japonál csak a 90 években a büszkeség és a minöség vitte a primet ... ma a dizájn és a paraszt vakitás .. mivel a kawasaki a leg kisebb ö tényleg mindig meg akkarja mutatni ..

de mostanában jokat csinál van kontsrukcio ujitás , teknikai csodák és ezt most a kawa hozza ..............

már beszéltünk eröl ... mi lesz ha a piac át áll az elektromos motora ? és amiröl mindig megy a vita ..... simán látszik nem amotoros tásadalom akarja ezeket a motorokat .... a fele banda 150 lovas motoron fél ... a másik felecromokban éli ki magát ....

KI a fasznak kell 3.500 000 pénzért egy automata 80 lovan honda ami men kanyarodik , nem megy , és hot csunya ...... tehát

ök gyártanak valamit és a marketing meg megszereteti az emberekel