Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom ki ismeri a képen látható nagy elemzőt? Én mindenen szakadok amit a focival kapcsolatban csinálnak vele...
Gondoltam most az űrkavánál megmókolom a képet..
Upsz! Nem jött át az irónia
nem érezted át
190 az kérem...(Ettől még persze igaz az eladhatatlanság)
Ennyi közös km után a gazdája helyében én már nem is akarnék megválni tőle...
Azért khm...szerintem maradjunk annyiban hogy a Kawa csak szimplán most épp jobbról előz.
És hát...nem vethetjük össze a Japán gyártókat, mert a filozófia teljesen más mindenhol. Mondhatjuk, ahány ház, annyi szokás.
Suzukiék?
Húzzunk le annyi bőrt a legkevesebb fejlesztéssel egy projectről amennyit csak lehet! Éljen a spórolás!
Honda? Csak lassú léptekkel halad, amit kidob, az általában (mondom általában) kiforrott dolog. ezt aztán piacon lehet hagyni jópár éven át. Lásd .: Pan European , Hornet, XX stb.
Kawasaki: Legek akarunk lenni. Nosza! Vegyük vissza a busától a leggyorsabb címet. zzr1400...Gyártsuk le a legnagyobb sorozatgyártású V2-est..VN2000 ...stb.
A yamaha meg lapogatja az R széria és a Teneré vállát...jól van...legenda itt mindenki. Elvagyunk, megvagyunk...köszi.

A GSXR 1000 , már engem is kezd egy kicsit idegesíteni. Amíg a taljánok már azt sem tudják mit csicsázzanak a Panigale-n, addig az ezres gixxer gyakorlatilag 2005 óta szinte ugyanúgy néz ki! HÁLÓ! Már majdnem 10 éves a dizájn!
A BMW meg? Most megtudja mit éreztek atöbbi gyártónál, amikor tarolt az ezres sportosztályban...Mindenesetre mielőtt a kirakatból, vagy a fotókról a pajzsunkra emelnénk ezt az űrkorszaki-kawasakit ...nézzük meg mit produkál majd a felhasználóknál. Sajnos Kawáék nem éppen a megbízhatóságukról voltak hírhedtek egykoron.
Ettől persze még voltak zseniális szériáik nekik is!
19ezer nincs ezzel semmi baj ezt nálunk már lehetetlen lesz eladni
sajnos .............. a kawasaki fény évekre meg elözte a 3 japot és a bmw is szorongatja ... ha el nem picsáza .........

a véleményem .... a vstom 1000 egy szemfényvesztés a uj dl 15 éve faragják és valojában semmi ... a 2005 gigxer ota épkézlább 1000 motor nincs Suzukiba csak a sporolás megy ... de ez megy a Hondánál is ... nem nem akarnak jobbat csinálni hanem más felylesztések mennek ..................
A kis zöld takonyállatoknak nem volt kérdés hogy a "ződ" gyártóhoz pártoljanak...
Semmi gáz!Hamarosan hazánkba is ellátogat a földön kívüli alakulat és talán el tudják érni hogy legyen normális márkaképviselete a transformers motornak.
(Eközben egy egyszerű és elavultnak számító DL650 műszerfala a következőket közli a gyanútlan szemlélővel )
elírtam, hb3/hb4
Hb7
A H2R a promo, a sima H2-t meg veszik majd, mint a cukrot. Nem is értem mire lehet 300LE-t használni motorban?!
Nincs mit!
Nekem 650 S 2007-es évjárat, olaj levegős úgyszint.
Köszönöm, a foglalat engem is érdekel.
1200S-ről lenne szó..:)
H7 55w.
A helyzetjelző pedig 5w.
Engem pedig az érdekelne, hogy a helyzetjelző milyen foglalatú?
T10 vagy BSA9.....?
2db H7 ,a helyzetjelzőt nem tudom.
1250S: 12V 60/55 H7
Sziasztok!
Valaki megtudja mondani milyen izzók vannak az "S"-es első lámpájában?
tuti hogy vannak földönkívüliek és tuti hogy a kawa mellett állnak
A tasinak igaza van A suzuki elavult
De nézzétek meg az új NINJÁT
ha valaki suzukis hát én az vagyok ... 6 db motor 2 db kocsi de fel háborit hogy a maradék polcon maradt 15 . 10 éves teknikát el adja a Suzuki Új motor gyanánt .............. szégyen és az emberek át vágása
11 éve :D
Bassz asszony mennyi ideje van meg?

Vagy ő már a 12.?
O ba'meg. Már majdnem hiányoztál.