Off
"Gondoljunk bele...Pár évtizede a C64-es micsoda jópofaság volt?
Ma meg? Mutogatjuk a retró képeken."
KÉPEKEN?
Bevásároltam belőle első generációsat meg II-est is, 1541-gyel meg
Competition Pro-val (már sajnálom, hogy annak idején el kellett adni a készletet), van Spectrum is, meg jó lenne még pár régiség...
Gyerekek hagy lássák, hogy az ősök mivel kockultak...
Kötelező anyag: http://www.lukhash.com http://sidripalliance.com
On
ilyet nem szabad csinálni .... mert vissza üt.... engem már pakoltak ki nagyon rossz érzés ........... azota motort csak megbeszélt helyre visszek ..... csak nagyon meg bizható havert visszek a szentélyembe ..... és minden be van kamerázva 48 óra rögzitésel online sokan tudjék egy 5 000 000 bueltöl szabaditotak meg ... arákosi mátyás csepel nem kellet nekik ...a zzr 1100 be ben t volt a kulcs hozzá sem nyultak .............. a veterán forumon nagyon oda figyelülk erre ... eljönek egy hirdetésre és közben leltároznak egy lopo ipar ág állt erre rá sajnos
megint el beszélünk egymás melett ..... én sem használok rongy zsebkendöt ..... a papirba bele fujom az orrom és el dobom ... mert praktikus ......... De észerű ?
nem közelitenek az érvelések igy ebbe is bele fáradok .... más hulámhoszon gondolkodunk
En mar megideologizaltam. A bandit A motor. Tud mindent, ami turazashoz vagy egy jo csapatashoz kell. Ott a maja. Mindennapi igaslo, alacsony fenntartasi koltseg, tokeletes idojarasvedelem. Gyakorlatilag termeli a lovet, a bkv-hoz kepest is. A krosszmotort ingyen kaptam, csak osszeall egyszer. Na, meg egy palyagep kell;-)
Pontosan. Volt hogy a kétütemű NDK fűnyírót indítottam péntek délutántól vasárnap délelőttig. Az agyvérzés kerülgetett. Lett véve egy 4 ütemű elektronikus gyújtású AL-KO és tíz éve egy kis rántásra indul. Kulináris élvezettel dobtam ki a régi ócska szart lomtalanításkor még el is morzsoltam egy qvaanyádat búcsúzás képpen és szarok a retro feelingre.
A legtöbb ember úgy van vele mint csabu és jogosan hogy használni akarja nem buzerálni.
Ráül akár 3-4 hónap után és röff oszt megy.Semmi takarítás semmi hörögtetés se felakadt úszó se lemerült akksi.
Csak használat.
ezt írtam lejjebb , hogyha olyan állapotba akarod hozni hogy naponta járj vele a kurva sok zsé és még akkor is egy gyengébb műszaki tulajdonságú géped van
Anglia esetében a veteránnak az az értelme hogy nem 800-1000 fontot fizet a csóri taxra csak 200-at.Viszont ő költ üzembentartásra és nem laci bácsi a sorrol hekkeli a gépet villanyszerelés sorkapocssal hanem bemegy a bótba és megveszi az 500 fontos kiufogórendszert újonnan.Ha nem ért hozzá belátja és fizet johnnak az oldtimerspecialistának 10000.-et hogy összerekja a járgányt amit biztonsággal használ.
Van aki inyektorrendszert szereltet a karbi helyére mert könnyebb az élet vele.,
Ez anglia.
Ami engem illet sosem volt új járművem.Folyamatosan használtat vettem.Motorojaim is külföldről behozva saját mancsal renválva vannak.
Anyukám vágyott egy új autóra.Megkapta mert megérdemli.
Ezzel szemben te folyamatosan reklámozod a 3 új swiftet.
mi nem vagyunk egy hulám hoszon ... és a nézetedel sem értek egyet
sajnos látom hogy sokatoknak nem megy át a közlendőm ...
egy pl 15 éve vettem egy szará rohat hiányos .... elfidet 200 000 ft ért https://www.facebook.com/29970...
10 évig tartott rendbe tenni és ujabb 500 000 forintba
ma igy néz ki
minden évban viszem a veterán ki állitásra ... 120 000 ft kapot alkalmanként ... a kiálitás ideja allat 12 000 000 forintra van biztositva
de a német old timer katalogus szerint 21 000 euro az ára
"Gondoljunk bele...Pár évtizede a C64-es micsoda jópofaság volt?
Ma meg? Mutogatjuk a retró képeken."
KÉPEKEN?
Bevásároltam belőle első generációsat meg II-est is, 1541-gyel meg
Competition Pro-val (már sajnálom, hogy annak idején el kellett adni a készletet), van Spectrum is, meg jó lenne még pár régiség...
Gyerekek hagy lássák, hogy az ősök mivel kockultak...
Kötelező anyag:
http://www.lukhash.com
http://sidripalliance.com
On