Nekem az SV ezekhez képest olyan, mint
ha mondjuk Priust hasonlítanám egy Sporwagonhoz.
Csináltam egyet nemrég, nagyon jól megy jól fordul, kezes, kényelmes, de kb sosem kéne. Olyan mosógép nekem.
Amúgy te is elfelejted hogy lassan 25-30 éve az a dolgom (saját zsebre menőleg) hogy kitaláljam az emberkék mire vágynak.Mindezt 4-5 perc alatti találkozások alapján úgy hogy 1-1,5 hónapra előre.
Nem mondom hogy a legjobb vagyok benne de azért ennyi idő alatt összeszedtem annyi tapasztalatot hogy tudom működtetni úgy a dolgokat miszerint megélek én és a család,se hitel,se tartozás csak elvagyok.
Tehát ha hiszed ha nem pár mondatból meg tudom saccolni a dolgot.
Mondjuk nehéz ezt egy munkaasztal mellől elképzelni ahol nem idegenek vesznek körül hanem jóismerősök,munkatársak azok se sokan.
Nekem egy tökidegen alapján kell úgy hogy napi 20-30-an vannak kitalálni merre hány lépés.
Nem falsol egy picit?
Nincs hangom, csak a jelalak, a felfutásnál kicsit "szögletes". Kicsit furcsa az a lapos rész a tetején.
A képemen a 2-es kivételével szinte mind falsol...
A gixer jó, bár Laci barátom azt mondta, hogy 7 ezer felett mindha elfogyna...lehet nem zár rendesen a légszürö felöli oldal, de az már egy következö fejezet lesz. Most alul brilliáns, mint az 1400-es. Tegnap megjött a harmadik 40 mm karbi, nagyon pöpec. Most már lesz cserealap!
Legtöbbször az a gond hogy magunkból indulunk ki. Nem ismerjük a másikat, mert csak a saját mondonkánkat regéljük mindig. Sztereotipiák mentén élünk, és mindenre az éppen aktuálisan elfogadott dolgokat akarjuk ráhúzni. Holott talán az egyetlen dolog a jelen világban amiben még szabadon dönthetünk, vagy legalább egy kicsit ellenállhatunk.
Azt kell észrevenni, hogy nem lehet mindenkinek még ugyan abban a problémában sem ugyan azt a tanácsot adni, nincsenek áltlános receptek, amik mindekinek jó lennének. Ha kérdezö mögöt meglátjuk a személyt is, biztos eredményesebben tudunk páreszédet folytatni vele.
Mégis a legnagyobb erény az amikor tudom mikor mibe nem kell beleszólni...
így van ne legyen unalmas .... keljen vele foglalkozni zörögjön , döljön és legyen különleges .. reletive ritka és bonyolult .. nekem a motorozás ................. a szerelést is jelenti
En legszivesebben egy tiger 800 at.
Viszont irta hogy gyenge.......tehat billeg.
Amugy mindegy.
Visszavonulok........legyen igazad........nem komfrontalodom.
Szerintem ezt ö már eldöntötte...és az szerintem biztos, hogy nem a te gondolatmeneted, értékrended alapján, hanem a sajátja mentén.
Ìgy esetleg arról tudsz posztolni, hogy te most a sajátod mellé milyet vennél...
Azt hiszem ebben a projektben nem a V2 csak ami fontos, hanem hogy kicsit okosabb futómüve, és fékje legyen, hogyha már nem megy, leglább kanyarodni lehesen vele... ùgy érzem a lényege, hogy legyen pár innyenc falat is tálon, nem csak valami maradék...
Sziasztok
Lenne egy kis problémám.
Van egy 400 as Banditom.
Olyan mintha 2 fokozatban megcsúszna a kuplung,egy egy pillanatra.
Kis gáznál is,de csak 2. ban.
Kicseréltem a kuplung lamellákat,és erősített rugókat is kapott,de semmi változás.Nem tudom volt e valakinek ilyen,vagy van-e valakinek tippje mi lehet?
Üdv.
ha mondjuk Priust hasonlítanám egy Sporwagonhoz.
Csináltam egyet nemrég, nagyon jól megy jól fordul, kezes, kényelmes, de kb sosem kéne. Olyan mosógép nekem.
Nem mondom hogy a legjobb vagyok benne de azért ennyi idő alatt összeszedtem annyi tapasztalatot hogy tudom működtetni úgy a dolgokat miszerint megélek én és a család,se hitel,se tartozás csak elvagyok.
Tehát ha hiszed ha nem pár mondatból meg tudom saccolni a dolgot.
Mondjuk nehéz ezt egy munkaasztal mellől elképzelni ahol nem idegenek vesznek körül hanem jóismerősök,munkatársak azok se sokan.
Nekem egy tökidegen alapján kell úgy hogy napi 20-30-an vannak kitalálni merre hány lépés.
Nincs hangom, csak a jelalak, a felfutásnál kicsit "szögletes". Kicsit furcsa az a lapos rész a tetején.
A képemen a 2-es kivételével szinte mind falsol...
A gixer jó, bár Laci barátom azt mondta, hogy 7 ezer felett mindha elfogyna...lehet nem zár rendesen a légszürö felöli oldal, de az már egy következö fejezet lesz. Most alul brilliáns, mint az 1400-es. Tegnap megjött a harmadik 40 mm karbi, nagyon pöpec. Most már lesz cserealap!
Legtöbbször az a gond hogy magunkból indulunk ki. Nem ismerjük a másikat, mert csak a saját mondonkánkat regéljük mindig. Sztereotipiák mentén élünk, és mindenre az éppen aktuálisan elfogadott dolgokat akarjuk ráhúzni. Holott talán az egyetlen dolog a jelen világban amiben még szabadon dönthetünk, vagy legalább egy kicsit ellenállhatunk.
Azt kell észrevenni, hogy nem lehet mindenkinek még ugyan abban a problémában sem ugyan azt a tanácsot adni, nincsenek áltlános receptek, amik mindekinek jó lennének. Ha kérdezö mögöt meglátjuk a személyt is, biztos eredményesebben tudunk páreszédet folytatni vele.
Mégis a legnagyobb erény az amikor tudom mikor mibe nem kell beleszólni...
Tényleg jó az 1100 ...............
.. a műszer király
https://www.facebook.com/video...
Viszont irta hogy gyenge.......tehat billeg.
Amugy mindegy.
Visszavonulok........legyen igazad........nem komfrontalodom.
Ìgy esetleg arról tudsz posztolni, hogy te most a sajátod mellé milyet vennél...
Vagy legalább egy 900-as 1100-as duksi.
Esetleg ha a szopóroller a lényeg tl blokkos raptor.
De végülis ja egy gs 500 teljesítménye jobb futóművel tuti játékos lesz.
Meg talan egy lepukkantabb ezres is belefer.
kár hogy kurva gyenge
Lenne egy kis problémám.
Van egy 400 as Banditom.
Olyan mintha 2 fokozatban megcsúszna a kuplung,egy egy pillanatra.
Kis gáznál is,de csak 2. ban.
Kicseréltem a kuplung lamellákat,és erősített rugókat is kapott,de semmi változás.Nem tudom volt e valakinek ilyen,vagy van-e valakinek tippje mi lehet?
Üdv.