Kimondtad a varázs szót. Tök csendben autózol és nem veszel észre semmit, egyszercsak beszarsz a kipufogótól, de csak akkor, amikor elmegy melletted. Tehát te is ugyanazt mondod mint amit én már sok éve: bármilyen hangos a dob, egy abszolút csendes kocsiban nem lehet meghallani mert a zaj hátrafelé terjed belőle.
Az a jo amikor nyugodtan kocsikazok, mondjuk tobben ulunk az autoban kicsit beszelgetunk, nem 100% az utat figyelem, nem nezek minden masodpercben a visszalillantoba es a nagy semmibol tolem 20centire egy gyorsasagis donorjelolt kipufogo nelkul 200+++ os tempoval elmegy en is szidom pedig motoros vagyok hát meg aki soha nem ult motoron
Nekem az a tapasztalatom, hogy szaggatott van sok olyan helyen ahol belathatatlan az utszakasz. Pécsváradtól pécs iranyaba mielott 3savos lesz azut a bukkano elott. Rég szaggatott van viszont ha kiallok elozni fixen jon szembe velem auto na meg utana nemsokkal 3sav tehat siman huzhattak volna zarot....
Nyilvan messze nem lattam meg anyit mint te, de en igy latom
a nyomo fuvoka , 0 gyűrűje ,, iletve csatornája el van dugulva az a baj hogy elágazo hisz itt ..hüt és ken .. valami tömités darab , szilo esetleg nagyobb siklo csapágy darabka szorulhatott be
találkoztam és el dugult fö csapal is a szilo be ékelödöt ... csapágyas is lett 200 km allatt
Szia.
Bíztunk benne hogy nagyobb bontás nélkül megusszuk de látom nem fog menni.szelepfedélben simán átfolyik az olaj mindét oldalon.A Tőcsavaroknál is feljön.a blokk oldalán a himbatengely végén kicsavartuk a csavarokat és ott a járatokon nem jön fel az olaj bal oldalon.jobb oldalt viszont igen.csak az az érdekes hogy le viszont lefolyik ahogy fecskendővel odanyomjuk az olajat.
heger fely le , henger le . a két alsó fuvonak az 0 gyűrűit ki cserélni , a hengerfely6 db 0 gyűrűit cserélni az olaj vezetős tö csavarok el mosása a hengerben az a lagut ki pucolása ... aztán a szelepfedél olaj furatai elenörzése a 4 db olaj csavar menetei felfekvései ,,a vezérmű csapágy furatok vizsgálása ...............
valoszinű a szilo elzárt egy furatot ,, vagy egy 0 gyűrű el melegedet
Sziasztok.
Az lenne a kérdésem,hogy van egy 1996-os Banditom 1,2-es.A bal oldalon a vezérműtengely és a himbatengely olajzása valamiért megszünt.olajat leengedtük és a jaratokat kimostuk kifujtuk.az olaj visszafolyik de fel nem jön a járatokon.elakadtunk.tud valaki valami értelmes megoldást,hogy lehet ezt orvosolni?
köszi.
Ez tény bár én nem hegyezném ki arra, hogy csak azok nincsenek felkészülve a gyorshajtókra akik nem járnak motorral vagy gyorsan autóval mert ha átszállok autóra én is átidomulok valamennyire nem beszélve, hogy nem is tudok számítani józan ésszel egy gyorsan hajtó motorosra.....pl. Hegyeshalomban van egy fuvarunk ahol a kihajtás az ip. parkból pont egy nagyívű kanyarban van.....ott pár hete ahogy kimentem mikor félig kint voltam jött egy motoros nem túl lassan és markolászta a karokat a megállásért......ott a beláthatatlanság miatt egyáltalán nem lehet a gyorshajtókra tekintettel lenni hisz akkor nem jönnék ki és számtalan ilyen útkereszteződés van......
Persze pályán vagy egyenes főúton lehet látni a tükörben vagy szemből messziről a gyorshajtót is, ott valóban jól jön a tapasztalat ennek mibenlétéről, hogy még elférek-e vagy sem?
A németek az ilyen frekventált szakaszokon hétvégén és ünnepnapokra vonatkozólag egyik irányból kirakják a behajtani tilos táblát motorkerékpárral. Az osztrákoknál egyes kanyargós szakaszokon kitűzik a 50 km/h motorral jelzőtáblákat... Szóval van ahol léptek már ez ügyben, nem csak az emberi maradványokat gyűjtik be...
Nem azt mondom, hogy ez megoldja problémát teljesen, de tesz legalább valamit a többi vétlen érdekében.
Nem hiszem, hogy a "száguldozást" valaha is száműzni lehetne az utakról, de vissza lehetne szorítani egy kicsit.
Tisztában vagyok azzal, hogy vannak akik régóta nagy tempóval járnak kelnek...és kialakult (legalább is azt képzelik) egy erősebb képesség mely lekezeli a nagyobb tempónál a elvárható, rövidebb reakcióidők szükségességét. A gond ott van, hogy a forgalomban résztvevőknél, nincs meg ez a magasabb fokú képesség tapasztalat, és elég nehéz azt elvárni tőlük, hogy olyannak kalkuláljanak (olyan nagy tempóval közlekedő,közeledő motorra) amilyen tempóval ők soha nem mentek, így fel sem tudják mérni annak vonzatait. Azt pedig nem lehet kimondani, hogyha valaki nem olyan ász a vezetésben , mint egy tapasztalt motoros, akkor az nem közlekedjen. Kb olyan lenne, hogy ha nem vagy 5 "mislen"csillagos szakács akkor éhen kell haljál...
Annyira nem tudod belátni, hogy egy szemből szintén gyorsan jövő motorost észlelj időben....vagy bármit.....szerintem nem véletlenül van záró ott ahol azt felfestették.......persze lehet, hogy csak túl sok festék maradt raktáron és el kellett valahová nyomni....
Ha belátható a kanyar, akkor nyilván. A záróvonal nem betonfal :)
Én arra gondoltam, hogy ha nem látom be elég hosszan, akkor semmiképp sem megyek át a túloldalra. Még így is tud gáz lenni, ha a szembejövő jön át hozzám. Volt már ilyenhez szerencsém pl. a ceredi szerpentinen egy busz képében. Még most felmegy bennem az adrenalin, ha eszembe jut.
Ez igen gyakori főleg a nulláson....és persze veszélyes is......és hidd el nem csak a kis tgk-val hanem a nagyokkal is megcsinálják és akkor jön a meglepődés amikor eltaposódnak....
Mivel sokat mászkálok Ödönnel észrevettem a nyomjuk le bármiáron a platósautót mozgalmat.
KB 100-al megyek én a marha meg csakazértis a leghülyébb legveszélyesbb részen előz meg utána meg vagy megy 80-al előttem vagy satu és lekanyarodik.
Bármelyikünk lehet az....attól, hogy a levezetett km-im nagy részét biztonságosan teszem meg azért akad jó pár köztük amit állat módjára bármilyen okból.....ergo, én is vagyok tök hülye alkalmanként, mondjuk ezt igyekszem minnél kevesebbre redukálni...
Tele is vannak a kanyarok keresztekkel és emlékművekkel....lehet, hogy jó motoros, gyors, ügyes stb......,de csak egyszer ne adja ki, a közúton kicsi az esély, hogy ne legyen valami zavaró tereptárgy vagy másik közlekedő...
Elég sokat közlekedem főleg tgk-val....és a tapasztalatom azt mutatja, hogy sehol sincs biztonságos előzés zárón átlépve....legfeljebb annak tűnik, de nem véletlenül festették fel a azt fehér vagy sárga csíkot....valószínűleg azért mert még ha hosszúnak tűnik is az egyenes valamiért sok baleset volt ott.....a záró átlépését jó ideje hanyagolom, egyszer utazz pár hetet egy kamionban jó magasan átnézve a forgalmat.....
Én szoktam a zaron is elozni HA BIZTONSAGOSAN elore látok, kanyarban es keresztezodesben soha, maximum enyhe balos kanyarban en dinamikus kozlekedesnek hivom
Nem kell átmenni a szembejövő sávba. Ilyen egyszerű. Bikemaraton alatt átromboltam úgy a Mátrán, hogy sorban előzgettem a kollégákat belső íven, de egyszer sem mentem át a szembejövő sávba. Ha nem adta ki az én sávomban, akkor kivártam. Ennyi. Persze az autósok oldaláról is ugyanez lenne az elvárás.
Nyilvan messze nem lattam meg anyit mint te, de en igy latom
találkoztam és el dugult fö csapal is a szilo be ékelödöt ... csapágyas is lett 200 km allatt
Bíztunk benne hogy nagyobb bontás nélkül megusszuk de látom nem fog menni.szelepfedélben simán átfolyik az olaj mindét oldalon.A Tőcsavaroknál is feljön.a blokk oldalán a himbatengely végén kicsavartuk a csavarokat és ott a járatokon nem jön fel az olaj bal oldalon.jobb oldalt viszont igen.csak az az érdekes hogy le viszont lefolyik ahogy fecskendővel odanyomjuk az olajat.
valoszinű a szilo elzárt egy furatot ,, vagy egy 0 gyűrű el melegedet
Az lenne a kérdésem,hogy van egy 1996-os Banditom 1,2-es.A bal oldalon a vezérműtengely és a himbatengely olajzása valamiért megszünt.olajat leengedtük és a jaratokat kimostuk kifujtuk.az olaj visszafolyik de fel nem jön a járatokon.elakadtunk.tud valaki valami értelmes megoldást,hogy lehet ezt orvosolni?
köszi.
Persze pályán vagy egyenes főúton lehet látni a tükörben vagy szemből messziről a gyorshajtót is, ott valóban jól jön a tapasztalat ennek mibenlétéről, hogy még elférek-e vagy sem?
Nem azt mondom, hogy ez megoldja problémát teljesen, de tesz legalább valamit a többi vétlen érdekében.
Nem hiszem, hogy a "száguldozást" valaha is száműzni lehetne az utakról, de vissza lehetne szorítani egy kicsit.
Tisztában vagyok azzal, hogy vannak akik régóta nagy tempóval járnak kelnek...és kialakult (legalább is azt képzelik) egy erősebb képesség mely lekezeli a nagyobb tempónál a elvárható, rövidebb reakcióidők szükségességét. A gond ott van, hogy a forgalomban résztvevőknél, nincs meg ez a magasabb fokú képesség tapasztalat, és elég nehéz azt elvárni tőlük, hogy olyannak kalkuláljanak (olyan nagy tempóval közlekedő,közeledő motorra) amilyen tempóval ők soha nem mentek, így fel sem tudják mérni annak vonzatait. Azt pedig nem lehet kimondani, hogyha valaki nem olyan ász a vezetésben , mint egy tapasztalt motoros, akkor az nem közlekedjen. Kb olyan lenne, hogy ha nem vagy 5 "mislen"csillagos szakács akkor éhen kell haljál...
Én arra gondoltam, hogy ha nem látom be elég hosszan, akkor semmiképp sem megyek át a túloldalra. Még így is tud gáz lenni, ha a szembejövő jön át hozzám. Volt már ilyenhez szerencsém pl. a ceredi szerpentinen egy busz képében. Még most felmegy bennem az adrenalin, ha eszembe jut.
KB 100-al megyek én a marha meg csakazértis a leghülyébb legveszélyesbb részen előz meg utána meg vagy megy 80-al előttem vagy satu és lekanyarodik.
Sajna sokaknak az a szórakozás hogy időre le és fel a Mátrába vagy a Bakonyba.
Kevesen gondolják így és nem akarok szemből vendéget....