nálunk viszont süt a nap tegnap kocsikáztam Berettyóújfalu-Debrecen vonalon futóval az emberkék vígan motoroztak Harley, Ducati , ezres Gixxer na meg Simo , rendőrbácsik radaroztak én meg szellőztettem egy félhalott ETZ-t
Keresek 1984-es XJ 650-be olajnyomás gombát! Lehetőleg "jóáras" bontottat. Ha valakinek van a közelében kérem jelezze és privátban és leboltoljuk.
Köszönöm előre is!
"Nem tudtam még eldönteni, hogy csak a Magyar gének hordozzák, vagy bizonyos társadalmi rétegek, de elég sokan jók abban, hogy megmondják, hogy valamit miért nem csinálnak, miért nem jó...kevesen vannak azok, akik az előremutató megoldásra is tudnak fókuszálni."
Egy kicsit vitatkoznek. :-)
Semmi bajom az olajozoval, raknek is a motoromra. Nem is akarok elmenekulni a megoldas elol, de egyszeruen nem ilyesmi a szakmam, nincs kedvem tokolni vele. Nem lusta vagyok, nem megmondani nem akarom, miert nem jo, hanem egyszeruen elobb rakom ossze es talalom ki egy ceg IT infrajat, mint egy lancolajozot.
A McCoi elismerem, hogy jo, de forrasztgatni kell, elekromos tudas kell hozza, hogy bekosd, ki kell jatszani a csepegtetest. Jok ezek a haztaji rendszerek is, de ezek is tokolodos dolgok. Emiatt gondolkodom a ScottOiler-en (megyek majd Zolihoz ugyis GPS-t nezni), mert azt viszonylag csomagban megveheto, beszerelheto (talan meg altalam is). En olyan olajozot keresnek:
- megbizhato
- olcso
- nem latszik a motoron (elol ken lehetoleg)
- csak oda szor olajat ahova kell (nem a motorra, kerekre, garazs padlora megallas utan)
- ha van eso modja az + pont
Es lehetoleg egyszeru legyen beszerelni (kb. egy fekbetet csere bonyolultsagu) vagy ha odaviszem egy hozzaertohoz, akkor mondjuk belathato (megvarhato) idon belul elkeszul, mukodik, kifezetem es elmotorozom a naplementebe.
Addig meg fujkalok. A minap Villachbol hazafele haromszor is. Igaz a szakado esoben neha 80-nal en voltam a leggyorsabb az autopalyan.
és igazat is adok neked .. nagyon komolyan ............ és valojában el jutotunk oda ,, hogy két kereke van ben zin hajtja és brümög ... ezeket szeretjük .. és ezzért baszuk itt a rezet ha esik az eső ...
mert ugyi én sem vagyok cukorból de motorozon a fszom esőbe élég ha el kap ............
én azt nem értem ... mi kézteti hogy hülyét csináljon magából .. ha én is tudtam változtatni 51 évesen mert mindenem a motor és csak az ilyen motoros faszkalapok közt érzem magam jól ..............
ő miért .............
látod Zoli is le szokot a triumpf iber fasza .. iber tutizásról ..... " mondjuk ez biztos fizikai fáldalmat okoz neki ""
akor hogy ha itt akkar komunikálni .............. miért nem tesz érte ?
mindegy ...
Pistám ma ............... fél 4 töl 7 ig 460 km ki motoroztuk magunkat ...mindenkit meg elöztünk ..... még a traktorokat is ......
már elvonási tüneteim voltak ..........
1. Botvég; egy bot vastagabb, gömbölyű vagy kiszélesedő vége.
A sétáló férfi a botját a bunkónál fogta meg. A bunkó belesimult a tenyerébe.
2. Népies: Nehéz végű bot. Egyik végén vastagodó, súlyosbodó, kiszélesedő nehéz részben végződő bot; néha ólomvéggel látják el, vagy végét ólommal töltik ki; furkósbot, fütykös.
A kitört verekedésben előkerült néhány bunkó is. A védekezésül használt bunkó úgy eltalálta az egyik késsel támadót, hogy összeesett.
3. Buzogány, nyeles ütőfegyver; tömör ércgombban vagy szöges, görcsös fejben végződő, ütésre, sújtásra használt fegyver.
A vitéz bunkóval ütött vissza a rátámadó lovasra. A láncos bunkó nagyot csattant az ellenfél pajzsán.
4. Nagy fakalapács. Körülbelül 10–15 cm átmérőjű nyeles, fából készült henger, amellyel fa hasításakor, faragáskor, véséskor egy másik szerszámot ütögetnek, vernek a megmunkálandó anyagba.
A fafaragó szobrász kézre álló bunkóval ütögette a favésőt. A bunkót néhány csapása beütötte az éket a fatörzsbe.
5. Régies: Döngölő. A kövezet, az egyenetlen talaj leverésére, egyengetésére vagy beton tömörítésére használt, felül kétoldalt megmarkolható fogóval, alul súlyos fémburkolattal vagy foglalattal ellátott kiszélesedő végű nehéz dorong.
A súlyos bunkóval két ember egyengette a gát tetejét. A bunkó tompa bumm-mal csapódott az elegyengetett földfelszínre.
6. Átvitt értelemben: Durva személy, aki illetlen, sértő modorával tűnik ki.
– Hogy tudtál hozzámenni egy bunkóhoz – sopánkodott az anya a lányának. – Amikor udvarolt, akkor még nem volt bunkó – válaszolta szomorúan a nő.
7. Átvitt értelemben: Újonc, főleg katonaságnál.
A bunkók bevonulása után az őrmester kitöltötte rajtuk a dühét. A bunkók egész nap a körlet kövét súrolták.
8. Kártyajáték: Utoljára kijátszott kezdő lap. A lórum kártyajáték kirakós változatában az az eset, hogy egy játékos a negyedik szín kezdő lapját végig vissza tudja tartani, és utoljára játssza ki.
A játékos bemondta a bunkót. Ezzel a bunkóval el is nyerte a játékba betett tétet.
9. Kártyajáték: Utolsó kártyacsomó. Tarokkban osztáskor a nem megemelt, hanem megütött kártyacsomóból az egyszerre kiosztott és a játékosok sorrendje szerint választható, 9-9 kártyából álló csomók közül a negyedik vagy utolsó.
A játékos a bunkót választotta. A bunkó választásával nagy szerencséje volt: jó lapokhoz jutott így.
A táblánál felelő tanuló bunkót kapott. A kapott bunkót nehéz volt a fizika tanárnál kijavítani, mert magában könnyen elkönyvelte a bunkót kapott diákról, hogy amúgy is lusta.
– Az a bunkója a dolognak, hogy időben megadd a pénzt – mondta a férfi a kölcsönadott pénzt számolgató társának. – Mert így megmarad a barátság – tette hozzá. – Erre a bunkóra nagyon fogok figyelni – nézett fel rá a másik.
Figyu! Konkrétan mint említettem Te voltál az aki személyeskedni kezdtél itt velem! Valaki rád is szólt itt ezért! Rémlik már valami?
Aztán...a gumikat örömmel vitték el 30 pézért,mert az R17-nél is pár száz forint híján 40 péz! És vannak még olyanok közöttünk akiknek az a 10 ezer forint sokat jelent! Mellesleg ha a gumi szakszerűen volt tárolva,már pedig úgy volt,akkor a 2011-es guminak mi a tököm baja lenne,meséld már el?
Szóval ha tettszik ha nem minden gumi elfogyott,mert mindenki hülye aki 2011-es gumit vett 30 pézért!
Az olajzó jó ez nem lehet vitás részemről.
Szerintem a vizes körülmények okozzák a legnagyobb igénybevételt a láncnak,az élettartamát ez befolyásolja leginkább az eddigi tapasztalataim alapján.Próbáltam alaposan karbantartva,precízen ecsettel,petróval sűrűn Mol-os sprével ápolva,meg leszarva,élettartama alatt kb 2-szer lemosva de normálisan fújva,és a két ápolási módszer között 2e km-el bírt többet az elhanyagoltabb,ez nálam 27 ill 29e km-t jelentett,de már 24e körül kezdett pocsék lenni.
Azt azért tudni illik,hogy az útviszonyok nem igen tartanak vissza engem,por,víz,sár nem érdekel,megyek amerre gondolom.
Bocs, OFF!
Keresek 1984-es XJ 650-be olajnyomás gombát! Lehetőleg "jóáras" bontottat. Ha valakinek van a közelében kérem jelezze és privátban és leboltoljuk.
Köszönöm előre is!
Egy kicsit vitatkoznek. :-)
Semmi bajom az olajozoval, raknek is a motoromra. Nem is akarok elmenekulni a megoldas elol, de egyszeruen nem ilyesmi a szakmam, nincs kedvem tokolni vele. Nem lusta vagyok, nem megmondani nem akarom, miert nem jo, hanem egyszeruen elobb rakom ossze es talalom ki egy ceg IT infrajat, mint egy lancolajozot.
A McCoi elismerem, hogy jo, de forrasztgatni kell, elekromos tudas kell hozza, hogy bekosd, ki kell jatszani a csepegtetest. Jok ezek a haztaji rendszerek is, de ezek is tokolodos dolgok. Emiatt gondolkodom a ScottOiler-en (megyek majd Zolihoz ugyis GPS-t nezni), mert azt viszonylag csomagban megveheto, beszerelheto (talan meg altalam is). En olyan olajozot keresnek:
- megbizhato
- olcso
- nem latszik a motoron (elol ken lehetoleg)
- csak oda szor olajat ahova kell (nem a motorra, kerekre, garazs padlora megallas utan)
- ha van eso modja az + pont
Es lehetoleg egyszeru legyen beszerelni (kb. egy fekbetet csere bonyolultsagu) vagy ha odaviszem egy hozzaertohoz, akkor mondjuk belathato (megvarhato) idon belul elkeszul, mukodik, kifezetem es elmotorozom a naplementebe.
Addig meg fujkalok. A minap Villachbol hazafele haromszor is. Igaz a szakado esoben neha 80-nal en voltam a leggyorsabb az autopalyan.
Nem tudtam berántani a jetskyt.
mert ugyi én sem vagyok cukorból de motorozon a fszom esőbe élég ha el kap ............
Én szeretem.Pont.
Na megyek lánc olajzót szerelni,mert már nem bírom nélküle!
ő miért .............
látod Zoli is le szokot a triumpf iber fasza .. iber tutizásról ..... " mondjuk ez biztos fizikai fáldalmat okoz neki ""
akor hogy ha itt akkar komunikálni .............. miért nem tesz érte ?
mindegy ...
Pistám ma ............... fél 4 töl 7 ig 460 km ki motoroztuk magunkat ...mindenkit meg elöztünk ..... még a traktorokat is ......
már elvonási tüneteim voltak ..........
"6. Átvitt értelemben: Durva személy, aki illetlen, sértő modorával tűnik ki.
– Hogy tudtál hozzámenni egy bunkóhoz – sopánkodott az anya a lányának. – Amikor udvarolt, akkor még nem volt bunkó – válaszolta szomorúan a nő."
"bunkó (főnév)
1. Botvég; egy bot vastagabb, gömbölyű vagy kiszélesedő vége.
A sétáló férfi a botját a bunkónál fogta meg. A bunkó belesimult a tenyerébe.
2. Népies: Nehéz végű bot. Egyik végén vastagodó, súlyosbodó, kiszélesedő nehéz részben végződő bot; néha ólomvéggel látják el, vagy végét ólommal töltik ki; furkósbot, fütykös.
A kitört verekedésben előkerült néhány bunkó is. A védekezésül használt bunkó úgy eltalálta az egyik késsel támadót, hogy összeesett.
3. Buzogány, nyeles ütőfegyver; tömör ércgombban vagy szöges, görcsös fejben végződő, ütésre, sújtásra használt fegyver.
A vitéz bunkóval ütött vissza a rátámadó lovasra. A láncos bunkó nagyot csattant az ellenfél pajzsán.
4. Nagy fakalapács. Körülbelül 10–15 cm átmérőjű nyeles, fából készült henger, amellyel fa hasításakor, faragáskor, véséskor egy másik szerszámot ütögetnek, vernek a megmunkálandó anyagba.
A fafaragó szobrász kézre álló bunkóval ütögette a favésőt. A bunkót néhány csapása beütötte az éket a fatörzsbe.
5. Régies: Döngölő. A kövezet, az egyenetlen talaj leverésére, egyengetésére vagy beton tömörítésére használt, felül kétoldalt megmarkolható fogóval, alul súlyos fémburkolattal vagy foglalattal ellátott kiszélesedő végű nehéz dorong.
A súlyos bunkóval két ember egyengette a gát tetejét. A bunkó tompa bumm-mal csapódott az elegyengetett földfelszínre.
6. Átvitt értelemben: Durva személy, aki illetlen, sértő modorával tűnik ki.
– Hogy tudtál hozzámenni egy bunkóhoz – sopánkodott az anya a lányának. – Amikor udvarolt, akkor még nem volt bunkó – válaszolta szomorúan a nő.
7. Átvitt értelemben: Újonc, főleg katonaságnál.
A bunkók bevonulása után az őrmester kitöltötte rajtuk a dühét. A bunkók egész nap a körlet kövét súrolták.
8. Kártyajáték: Utoljára kijátszott kezdő lap. A lórum kártyajáték kirakós változatában az az eset, hogy egy játékos a negyedik szín kezdő lapját végig vissza tudja tartani, és utoljára játssza ki.
A játékos bemondta a bunkót. Ezzel a bunkóval el is nyerte a játékba betett tétet.
9. Kártyajáték: Utolsó kártyacsomó. Tarokkban osztáskor a nem megemelt, hanem megütött kártyacsomóból az egyszerre kiosztott és a játékosok sorrendje szerint választható, 9-9 kártyából álló csomók közül a negyedik vagy utolsó.
A játékos a bunkót választotta. A bunkó választásával nagy szerencséje volt: jó lapokhoz jutott így.
10. Átvitt értelemben, iskolai, régies: Elégtelen osztályzat.
A táblánál felelő tanuló bunkót kapott. A kapott bunkót nehéz volt a fizika tanárnál kijavítani, mert magában könnyen elkönyvelte a bunkót kapott diákról, hogy amúgy is lusta.
11. Átvitt értelemben, népies: Nyomaték, súly. A szóban forgó dolog, ügy, közlés lényege.
– Az a bunkója a dolognak, hogy időben megadd a pénzt – mondta a férfi a kölcsönadott pénzt számolgató társának. – Mert így megmarad a barátság – tette hozzá. – Erre a bunkóra nagyon fogok figyelni – nézett fel rá a másik.
Eredet [bunkó - ómagyar: bunkó - ősmagyar: funkó (tuskó, vastag fa) - dravida: pungam (bunkó, vastag vég) - pongam (vastagodás) - pongu (dagad)]"
Aztán...a gumikat örömmel vitték el 30 pézért,mert az R17-nél is pár száz forint híján 40 péz! És vannak még olyanok közöttünk akiknek az a 10 ezer forint sokat jelent! Mellesleg ha a gumi szakszerűen volt tárolva,már pedig úgy volt,akkor a 2011-es guminak mi a tököm baja lenne,meséld már el?
Szóval ha tettszik ha nem minden gumi elfogyott,mert mindenki hülye aki 2011-es gumit vett 30 pézért!
Szerintem a vizes körülmények okozzák a legnagyobb igénybevételt a láncnak,az élettartamát ez befolyásolja leginkább az eddigi tapasztalataim alapján.Próbáltam alaposan karbantartva,precízen ecsettel,petróval sűrűn Mol-os sprével ápolva,meg leszarva,élettartama alatt kb 2-szer lemosva de normálisan fújva,és a két ápolási módszer között 2e km-el bírt többet az elhanyagoltabb,ez nálam 27 ill 29e km-t jelentett,de már 24e körül kezdett pocsék lenni.
Azt azért tudni illik,hogy az útviszonyok nem igen tartanak vissza engem,por,víz,sár nem érdekel,megyek amerre gondolom.
Viledával, vagy szilviával töröljem a motorom a farsangi bálra?