Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a hűtés dolog nekem meredek. Mennyit adagol egy ilyen olajozó? 5km/csepp? Mit hűt egy csepp olaj egy komplett láncon?
még egy a lánc görgöiben a zsirt 2 db 0 gyűrű tartja bent ez az 0 gyűrű lehet x, w stb üzem közben a lánc melegszik ne is akárhogy ezek aa kis 0 gyűrűk a zsírt 220 km /órás sebeségnél is ben t tartják a lánc belsejében 220 km / ó sebeségnél az első kis fogaskerék percenként 9000- 10000fordul ugy hogy közben kb 110 fokos hőmérsékletü alánc maga kb 80 fokos a benelévö zsír pedig más rég csepfolyos ......... na szoval ha csepfolyos a láncban a kenő anyag és a szög el fordulást is hozzá veszűk a ki lánc kerék nél
István ezt biztos ki számolja pontra de szerintem a centrifugális erök ilyen fordulaton .. sacra kb 5 bár nyomásal akarnak ki jönni a lánc belsejéből .......................... NA HA AZ A fránya 0 gyűrű még ilyenkor is bent tartja a zsírt akor szerintem az a1, 5 báros nagy nyomásu moso sem tudja be vinni a vízet a láncba .... persze ha nem sérült az 0 gyűrű ..............

.két féle brigó van az egyik petró .. másik narancs a kupakja zsír semlegesitő .... ez a zsiradékokal kémiai reakcioba lép és fehér lesz a szine ... mig a petro csak oldja a rá száradt zsirokat ....


tehát üzenem .............................. tanulni sosem szégyen
Mondom nézz utána a két anyag összetételének,aztán rájössz mekkora badarságot vitatsz!
Kérlekszépen mutass egy gyártmánylapot amivel bebizonyítod azt, hogy nem így van
Levi! No ennek azért fussál még egyszer neki alaposabban!

Megtaláltam garázstakarítás alkalmával az első motorprojektemet.
Vagyis nem motor csak egy piaggio NRG blokkot meg egy halom csetreszt,kacatot ami maradt.
És vateráztam 2300-ért egy NRG vázat.
Szerinted?
A vicces hogy SR elsőkerék és teleszkóp megy bele mer az maradt.

Ha kész lesz tuti szigszalag,huzalkötegelő és blokktömítő tartja össze de jó móka lesz csapatni télen egy tucano urbano alatt.

Nameg szophatok a karbival.
szerintem

a lánc kenése csak arról szól hogy a görgök kűlső felületén legyen valamilyen surlodást csökentö cuc ............ EZ stim .. a lánc belselyében történö kenéshez mi nem tudunk hozá tenni .. ez is stim ..

de van itt egy olyan dolog amiről senki nem beszél csak István ... meg én vagy ugy 2 éve itt a topikban ..............

ez pedig az hogy a fulyásal rá viszünk egy nagyon jol tapadó kenöanyagott az érintkezö felületekre ez nagyon jól KEN és jobban meg tapad a fémen kb 300 km elteltével még mindig nyomokban ott van a láncon .............. De mi történik be fujás után ..?
rajta a kenö anyag az gyí .... ahogy megyünk a motoral a ragacsos cuc össze szedi a port a fék port a homokot és .......... üzem közben ez a por , ez fék por , ez a homok egy csiszolo maszát alkot ....
evvel is tisztában vannak sokan ,,,,,,,,,,, de aleg nagyobb hátránya az olajozoval szemben az hogy ez a masza semitt nem hüt a láncon ,, a másik nagy elönye az olajozonak ,hogy az össze szedet port az olaj meg köti és le dobálja a láncról ,, miközben a kenöanyag folyamatosan cserélödik igy ,, mindig fris olaj kerűl a láncra ami sokal tisztában tartja .. ezen kivűl sokal jobban is hüti .... ezzért megy el a lánc készer anyit ..................
ÉS számomra a leg fontosabb tény hogy az olajoval halkabb a lánc üzem közben ...........amikor még fujtam és oda tekertem a 140 nm -nek recseget az uj lánc is .. ez az olajozoval meg szűnt

nekem ez is egy elöny
azt ne mond hogy cvt-t szerelsz a trájumfba
a birgéciol is petróleum akkor most mi van ? jobban mondva majdnem tiszta petróleum, semmi kárt nem tesz a gyűrűkben, természetesen nem áztatni kell benne hanem lemosni vele
A Brigéciol az petróleum, nem? Legalábbis úgy emlékszem (nem volt a kezembe vagy tíz éve olyan), hogy kilencven valahány százalékban az....
Spray-ztem eddig.
Brigo helyet petrozom az oldschool-osabb.
És messze a kút.

Jelzem hogy huvvalusta lennék.

Bár most robogóprojekezem.

Lesznek hajmeresztő ötleteim.
Egyesek mekkora hülyeséget írnak! Sterimóval nagynyomású vízzel mossa a láncot! Te jó isten! És még Te nevezed magad szakembernek? El ne mond valódi hozzáértőnek,főleg a Brigéciolt! Valódi hozzáértők-szakemberek szerint is a brigéciol és a nagy nyomású vízzel mosás a leg károsabb a láncnak! Ugyanis előbb utóbb a víz bejut a görgőkbe aztán szép csendesen elkezd rohadni belül! Aztán úgy jár az egyszeri,mint én,hogy nem tudott a lánc kiegyenesedni,hanem törések lettek a szemek között! No azóta kizárólag petróleum ecset-rongy,aztán nagy nyomású levegővel kifújom,és utána fújom a sprayvel!
Hogyne érteném? Neked valószínűleg sorba koptak el a láncaid, így kerestél megoldást a problémádra. Én meg 2009-ben vettem a motorom, évente csak 4-5.000km-t megyek és még gyári rajt a lánc,feszíteni sem kellett. Az ápolásával sem sokat vacakolok. Így mivel nincs problémám, alternatív megoldást sem kerestem rá. Ha a motoromat gyárilag olajozóval adták volna, akkor azt használnám, de így nem látom indokoltnak, hogy időt és pénzt áldozzak egy nemlétező problémára.
Ok,benne vagyok!
én is elmontam a véleményem
Ma voltam arra felé. Remélem jövőhéten még jó idő lesz.
Köszönöm,próbáltam válaszolni
Aláhümmögtem a videónál!
Itt most úgyis másról beszélnek!
Levi,dobálod ám a magas labdákat! Egy pihenőben én is benne lennék,de még idén!
rohat egyszerű............ be mész a mosoba ............ rá kened a láncra ecsetel a brigót amit a benzinkuton vetél 800 ft ..... a kis ecset meg ott laput a zsebedbe .................. rá tolod az 1 litert be a lánckerékhez is nyomatsz .............. vissza mész a shopba ..... egy coláért ..... mig el szopogatod ........... a brigó teszi adolgát aztán le akasztod a mosot és 400 ft ért le vereted fém tisztára ..............

motora fel 1 perc alatt le dob magárol minden vízet .......... aztán rá nyitod az olajozot ............ és kész ................

én így csinálom és semmi baja a láncomnak ..............

és még a viakolor sem lesz ganés ... és nem kell ellopnod mamának a lavorját sem
Nem egészen így van, de nem gond....
Pedig szerintem kuriózumokra szükség van, az átlag motoros (én legalábbis) ha ilyesmit látok mint ez a Horex vagy Bimota, de akár csak egy kisebb szériában futó motor mint a Moto Guzzi akkor megbámulom (egy japót vagy bömbit már nem) és vágyakozok amivel az én képességeimhez mérten költök is a motorozásra hátha egyszer olyanom is lesz....kell a vágyakozás is a kereslet fenntartásához.....szerintem még ha egy ilyen ritka típus biztos bukás is, de fenn kéne tartani a többieknek valahogy az okfejtésem okán....oszt persze lehet, hogy tévedek és a többség pont letojja az ilyen gépeket és inkább egy találkozón vagy parkolóban jobban körbeállják a milliomodik gixert...
Pedig most akartam rendelni.
Igen fontos szempont ki mennyit használja a motorját...Aki sokat megy annak megéri a belefektetet pénz és idő. A tisztán tartása sem macerás. Én a hosszabb élettartam miatt raktam rá és nem útólsó sorban a kényelmi szempontot figyelembe véve.
Most mondjam, hogy te nem érted?

Ezt előtted már oly sokan leírták...és mégis ezen nyomós érvek ellenére, hogy ez "ennyi nyűggel jár" mégis használjuk páran. Ez lenne a nagy ellentmondás! Ilyenkor van az, hogy akkor lehet, hogy mégis van benne valami plusz ami egy ilyen felületen keresztül nem adható át?!
Tapasztalat az, hogy csak azok tudnak azonosulni ezekkel akik már túl maguk is felhasználók...akkor viszont csapkodják a homlokuk rendesen!
Na lepihentem...