Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk most a csopperes volt a teljesen vétlen, szerencsére a cikk alapjan konnyeb serulesei vannak.
Amikor azt mondom hogy palyara kene menni a hetvegi allatkodas helyett meg nem akarok labtartot karcolni akkor jaaaaj puhapocs

Jobban kene figyeljenek a rendorok erre a szakaszra, max jobban fogjak szidni oket de hatha keveebb lesz a baleset
Ehhez először ki kell választani egy szakit...
Én utálok bütykölni, de már magam szervizelem a motort, mert nem sikerül olyan szerelőt találni, akiben megbízok. Pedig a világ végére elmotoroznék egy szerviz miatt, ha értelmét látnám...
Azért az nagy mák, hogy ilyen koccból könnyű sérüléssel szállt ki. Az autót elnézve az is elhittem volna, hogy a helyszínen meghalt. Hál'istennek nem így történt.
Szerintem nem érdemes versenyeztetni minden alkalommal. Én miután kiválasztottam egy szakit - nem csak motorral kapcsolatban - addig nem váltok, amíg normálisan teljesít, vagy el nem kezdem azt érezni, hogy túl sokat kér.
Egy nappal (!) a Mecsek pihenőnél történt baleset után lent a mánfai völgyben itt a másik. 20 éves titán kanyarban, záróvonalnál előz és frontálisan telibe talál egy chopperest. Egyszerűen nem kapok szikrát. Hol élünk?! ( babara.hu )
Szentendrén van egy Autotéka 2000 autósbolt, ott a legolcsóbb a Syntetico. Én azzal járok sacc 6 éve.
Ne is kérdezd!
Spórolni akartam a szervizelésen nyaralás előtt, hogy több maradjon költeni meg benyára, így megversenyeztettem 2 műhelyt. Akihez végül vittem jobb árat mondott, mint a korábban bevált, több 10e-el, és már szereltettem is nála, akkor rendben volt, mondom mi baj lehet. Mikor fizettem azonban, már máshogy emlékezett a telóban mondott Ft-ra (bár felírtam, nem tudtam meggyőzni hogy szenilis). Kb ugyanannyira jött ki, mintha a régi műhelyben hozott cuccokból szereltettem volna, 1Ft-al sem kevesebbe és mint a szervízpecsétből kiderült nem 10W-40-et tett bele, ahogy kértem, hanem 15W-50-et.
Nem volt gond a mocival, mai napig sincs, csak gyűlölöm, ha nem azt kapom amiért fizetek. Plusz találjam ki, hogy az olaj alapján az a gyertya került-e bele amit vittem
Igaz a korábbi elfelületeskedte az ajánlatot, és csak akkor szólt, hogy Nála is tudok utángyártottat venni, vagy akár hozott cuccot is beszerelni, mikor lemondtam az időpontot
Tanulópénz Neki is, meg nekem is. Legközelebb megveszek mindent előre olajjal, szűrővel mindennel, így nem lehet félreértés és a munkadíjra csak emlékszünk majd mindketten.
Mondjuk még mindig ott van, hogy valóban az kerül-e bele amit viszek, mert általában nincs időm megvárni, egyik nap otthagyom, megcsinálja, másnap megyek érte, mindenki happy.
Mindenki megkapja a bizalmam..., 1x..., de csakis 1x.
Na és akkor azt áruld el ezt ki kérdezte ?
Engem is csak a habzás idegesít. Nem lenne szabad neki...
Míg a Banditom volt elég sokféle olajat használtam Repsolt,Mobilt,Motult,Vavoline-t,de megmondom sok külömbséget nem tapasztaltam,ja és mindegyik 10W-40 volt.
De nem ez, hanem a Racing 10w50. Legközelebb Motul 5100 10w40 megy bele, kíváncsi leszek...
Az se hátrány ha nem forr fel egy erererrrrrezés után....
Én tudom mi a legjobb olaj, de nem fogom mondani, mert abból kezdődik a vita
Olajhoz nem értesz, inkább mesélj az O gyűrűkről

Képzeld egy új 24X3,5mm viton O gyűrű elég a boldogságomhoz, a hat hengeres bajor drágasáááág úgy indul mint a doxa óra!
Krrrvvvnyaáááát a fals levegőknek, kiűztem őket.

Persze megint mindenki jött a "cseréljek gyertyát meg bla bla bla",
Én már légtömegmérőre gyanakodtam, mert éreztem szegény a keverék és csak néha, meg már mindent fújtam,szítam,locsoltam, de csak meg lett hol jutott be néha a ZOOOOXIGÉN

Rég szopatott már ennyire falslevegő, hogy csak néha és csak picit.....
Viszont a kaja jó.
Lassan rájön mindenki,hogy túl gyors szakasz az.Magam részéről úgy szoktam szakítani ott felfelé,hogy Mánfánál megelőztem egy kamiont,ami a Mecsek pihenőnél utolért.....
Engem soha nem látsz ott, még a látszatát is elkerülöm hogy esetleg oda járnék. Talán kétszer mentem oda de akkor is csak azért, mert Maxxyék ott vártak, az volt a találkozási pont. Kizárólag átutazóban megyek arra.
Én nem is szivesen jarok arra már, sok az idiota motoros
Amikor en felfele azt.gondolom hogy ebbeb a kanyarban lehetetlen gyorsabban menni es a gixxeres belso iven ugy hogy szelso savban vagyok elmegy mellettem de ugy mintha allnek hát koszi. A masik meg egy 5centis kipufogoval 1ben tiltatva gyertyaban megy fel le... aztan a rendornek a kurva anyjat amikor elvszi a forgalmit...
Amit említettél olaj szerintem is jó, én a Diviben használtam, végig azt kapta nálam, lehet, hogy hangosabb volt vele mint mással lett vona, de kent, váltott és nem ette meg még közel 20 évesen sem a gép.
Tegnap délután a Mecsek pihenőnél ismét csatt volt. Részletek a babara.hu oldalon.
Olaj nelkul jaratas?

Amugy meg ami a gepkonyv,hasznalati ir.
Es nem hatrany ha a nevere olajceg nem kutyakozmetika jon be.
szerintem ez az olaj tul van misztizálva ........... a jó hideg inditáshozz kell a vékony olaj ... a vékony olajal jobb az olaj nyomás , a vékony olaj gyorsabb , több höt von el .... a váltonak a sűrű olaj a jó ... Ha ásványi és tul sűrű nem megy a kuplung és hidegen kopik a motor ... ha szintetikus az meg nem kapaszkodik a hengerfalón és csatog vele a válto .... Ha éster ...és melegen is meg hidegen is jó a viszkozitása az meg más hibát generál .............

az uj nano teknikás olajokat a mi motorjaink egyszerüen be falják ....
mi a megoldás ?
Amúgy az én motorom gyári olaja a Castrol Power 1 Racing 15W-50,de a Motult jobbnak tartom (csendesebb)
A Castrolról mostanában nem sok jót lehetett hallanni,olvasni így ez kilőve. Még nézegetek.
Miért lett 15-50?.......a géped nem egy melegedős fajta......a habzás meg érdekes, Gézának pont a repce habzik.....