Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen ezt én is olvastam ................ valojában a wv már 12 éve ki találta ezt a 15 fokos v motort ez a horex meg az alp motorját akarja adni 5- 6 közöt a kompreszoros meg 7 felett ... a töke befektetö fel mérte a piacot ............... és ugy láták kb 2 db horex et tudnának eladni igy nincs lové .
Orulnek ha a viakoloron szetfocsogom a lancsprayt.

Inkabb ecset,rongy,lavor es gebeszkedek de szar a derekam.es lusta is vagyok.
Csinaltam azt is.
Aztan vettem egy hasidomot.
A nyulos szar egyik fele vegigkuszott a hasidomban a masik resze a tartofulon es az oldaltamaszon at az idom kulsejen nyult el.
A sikalas meg tonkretette a fenyezest meg a karcallo foliat a petro szedte le.
Igy levettem az idomot.
láncmosás másképp

Többek között ezért szoktuk (akinek van) saját példát felhozni. Bármilyen hihetelen mi is fújtuk. Èn a gyárit 24 ekm -nél a másikat 27 ezer km múlva 51 ekm-nél vettem le. A 3. láncszettel 91 ekm-nél tartok. Ez alatt a 40 ezer km alatt sokat áztam, és két-személyeztem...de a lánc szinte semmit nem kopott eddig. Mindig a gyári RK GXW 530 as típust raktam fel. Nekem sem kéne "baszakodnom vele" több éve két komplett szett van a polcon, meg egy használtan vett gyári szett ami szerintem még simán elmegy 20-30 ekm-t.
lehet kapni kompresszorhoz levegős szettet néha egész olcsón van benne fújópisztoly kerékfújó mérőórával egy spirálos műanyagcső meg egy tartályos fújó na abba petrót vagy gázolajat és azzal vékony ecsettel rásegíteni és szép tiszta de ne legyen rajtad ünneplő mert összecsap mindent
Ha én is ennyit simogatnám a láncot, akkor biztosan unnám. Egyszer mosom le, szezon végén. Akkor igaz rámegy 10 percem is...
Nem érted látom. Levezetem neked.
Arra sajnálom a pénzt, hogy vegyek egy spéci láncolajozó-szettet és felszereltessem, beállíttassam egy szervizbe. Évente 4-5.000 km-t megyek, vagyis egy lánc kibír még a trehány ápolásom mellett is 5-6 évet. Mire térülne meg ez a befektetés nekem?
Van a másik opció, hogy megveszem és magam szerelem fel (így megspórolva a munkadíjat). Ezzel az a gond, hogy nem szívesen csinálok olyat, amit nem tudok. Nem vagyok egy kísérletező alkat. Egy szar olaj, olajszűrő, levegőszűrő, gyertyacserével is eltököltem egy egész délelőttöt tavasszal. És mindezt azért tegyem, mert egyesek szerint ez a tuti.... Ilyen tuti dolgokkal meg szívtam már eleget. Szóval majd akkor fogok elgondolkodni egy olajozón, ha a láncokat gyakran kell cserélgetnem. De így, hogy ez lesz a 6. szezon ugyan azzal a lánccal, nem nagy a késztetés.
Nem beszélve arról, hogy ahogy írod is el lehet vinni valakihez aki beszereli....engem először Kazam olajzója győzött meg pár éve mikor láttam a gyári láncát amiben akkor 45 körül volt és 15 körül tette fel az olajzót és a láncnak semmi baja, kislánckerék csere volt azt hiszem többször is. Ha már foglalkoznék vele magamnak mindenképp feltennék egyet.....,de hát igénytelen vagyok....
Remelem ezt kivaltom az olajzoval.

Amugy a horex becsodolt.

Csak így tovább!
"Csak meg kell venni, fel kell szerelni, be kell állítani, figyelni, hogy ki ne fogyjon belőle az olaj, órákat írogatni róla a fórumokon hogy hogyan, miként, milyen olaj, mennyit csepegjen, stb. Nekem túl macerás."

Ne szeretnélek provokálni...Azért te magad ís érzed , hogy ebben a helyzetben egy elég nagy ellentmondás van elrejtve?!

Páran erről az oldalról már 100 x elolvastuk ezeket az ellenérveket, köztük sok olyantól akik ma már nem húzzák középállványra a motort.

Innen nézve én magam sokáig vakartam a fejem, hogy miért ütközik ekkora ellenállásban ez az eljárás. Ma már nem érdekel, nem kívánok senkit meggyőzni az igazamról. Aki kérdez válaszolok, minden tapasztalatommal (2009.óta saját motorokba 3 kenőrendszert építettem be, és építettem másoknak talán 8-10 db -ot felkérésre.), és max védem az álláspontomat olyanokkal szemben akiknek csak illúzióik vannak róla.
Ha hiszed ha nem, az első lépesem általában aki rendszert akart építtetni velem, hogy komolyan rá ijesztek, és elmondom minden hátrányát és rossz oldalát... aztán ha bírják a metált akkor lehet továbblépni...Azt is ki lehet jelenteni, hogy nem minden motorkategóriában válik be...nekem csak annyi tapasztalatom van amit magam megéltem, meg másoknál láttam.

Nem tudtam még eldönteni, hogy csak a Magyar gének hordozzák, vagy bizonyos társadalmi rétegek, de elég sokan jók abban, hogy megmondják, hogy valamit miért nem csinálnak, miért nem jó...kevesen vannak azok, akik az előremutató megoldásra is tudnak fókuszálni. Ezért szokott a legtöbb szakmai vita már az elején elhalni, mert úgy próbálnak előnyt szerezni, hogy a másikat a víz alá nyomják, és még levegőért kapkod, előadjak a hülyeséget, mely tökéletesen az amit az egyszerű szak-avatatlan hallani akar. Ezek gyorsan elkezdenek helyeselni...ahhoz nem kell túl mély intelligencia...aztán ismét egy vesztett csata. Ez van. Majd aztán főnixként újra kezdjük!
Nekem meg legalabb egy ora tapicskolas a nyulos ideg trutyiban es petroleumban.
Most mindez legalabb evi 4x.
A legidegesitobb a kislanckerek koruli zegzugos resz.
Sose tudom rendesen kipucolni.
Nemrég egy Horexhez is volt szerencsém, jó egy órát beszélgettem a motorossal:
Az DB9 Ducati V2 (L2) motorral.
Félve írom le, de mélyen egyetértek....
Bimota DB9
Ebben az esetben viszont minden olajazó fújogató összehasonlítás meglehetősen nehéz, nem?


Én azért fújok, mert annál kevesebb melóval nem lehet megoldani a motorlánc ápolást. Az elmúlt 5 év alatt kevesebb időbe került, mint amennyiből tuti hogy még felszerelni sem tudok egy olajozót.
Ez egy űrmotor....
Bimota?
Ezmiez?
De.
Három napja nem esett már! Még a különlegességekkel is kimerészkedtek ma :
Nem tudom, de nem lehet, hogy egy lánc élettartalma, hasonlóan a gumik tartósságához, a motorozási szokástól is függ? Értem ez alatt, hogy lehet, hogy egyik motoros állandó olajozás és fújás mellett is hamar elhasznál egy láncot, gumit, míg másoknak akár 3-4x addig is eltart?
Nem esett? Kész csoda....