Ha van rá mód nem. De idén nem sok más választás volt, hidd el, nem sokkal maradtam el tőled...Július, augusztus hónapokban nem motoroztam úgy, hogy ne áztam volna...
Nem hinném. Nem szar, biztosan nem. Csak meg kell venni, fel kell szerelni, be kell állítani, figyelni, hogy ki ne fogyjon belőle az olaj, órákat írogatni róla a fórumokon hogy hogyan, miként, milyen olaj, mennyit csepegjen, stb. Nekem túl macerás. Egyszerűbb egy mozdulattal középállványra rántani, jobb kézzel kereket pörgetni, ballal fújni. Nincs egy perc átlag 500km intervallumban. ha nem megy el ezzel a módszerrel 30.000km-t egy lánc, akkor elgondolkodom a lánc és motorolajozó berendezésen.
Osztrákban valaki megunta a trafizó zsarukat. Felrobbantottak mellettük egy színig teleszart műanyagvödröt. A robbanóanyagot botlódrót hozta működésbe. Édes istenem annyira röhögök alig tudtam lepötyögni. A zsaruk szagot fogtak
Még a gyári olajzó is megáll 25 körül a házi meg nagyon olcsó.
Csak macerázni kell míg beállítod............nekem a türelmem kevés.
Jelenleg a tulbonyolítás magasiskolájaként megy a fej az első lánckerékre.
Én sokszor és sokfélét tapasztaltam már különböző beállítottságú júzerektől, hogy miképp bánnak a lánccal (fújó, olajzó, kenegető stb.).....és ebből azt szűrtem le ahogy el is járok......magasról leszarom a kezelését ......ha már nagyon rozsdás megfújom, de akkor is csak ha épp kedvem van és a spray a polc elején van és nem kell nagyon érte nyúlni..... .......elvileg 21 volt benne amikor lecseréltem (vagy tekerték vagy nem), de csak a láncot, kerekeket nem....most van benne 36 körül és nem fújtam rá egy teljes doboz spray-t...kicsit rozsdás, kicsit ütött-kopott, de még rajta van és nem szakadt el (amúgy nem megyek túl lassan és állandóan visszapakolászok)....... ...és ha majd végre lecserélem kerekekkel együtt ami kb. pár ezer után következik be akkor sem lesz többe ha számolom a rá nem fújt flakonokat mint aki halálra fújkálja......egyedül az olajzó ami ha nem került sokba ( 50-60 rugó) hozza be az árát....
Akkor lehet,hogy enyémnél is gyorsan jön a vég,de ki is szolgált,most már öregségemre veszek még egy láncot erre a vasra az már engem kiszolgál...utána csakis gardány...
Az egyik 1400-esen is pont ahogy most leírtad...2-3 ekm alatt hullott le a lánc. Olyan 62-64 ekm.t ment el vele. Csak falkonos kenöanyagot használt, és fényesítgetne minden alklommal. Elmondsá szerint a Francia alpokban a nyári hóviharban vastagon sózott út vágta el torkát. Mikor visszaértünk este, már nem mentek ki leápolni a láncokat. Másnap délelöt, már sóvirágos volt mindenki lánca. (csak zárójelben, kévéve az enyém az automata miatt.)
Egy másik 1000 Fazerren pont Tasi cserélte a le a gyár 532-es láncot kb ca 50 e km-nél. Az a lánc soha nem volt takarítva, csak flakonossal fújva...
Nem olajzó okfejtésbe szerettem volna kilyukadni azzal amit írtam.
Csak leírtam Maxxy-nak, hogy én mit mit tapasztaltam a láncommal
kapcsolatban, attól függetlenül, hogy kentem én ezt 3 féle sprével,
olajoztam 2 évig...
Jött a vége relatíve hirtelen.
Én 180 -nál hárítottam jobb vállal egy verebet. 3 napig majd beszartam úgy fájt a vállam. Vadász 120 - szal homlokkal meg egy galambot. Ő majdnem leesett a motorjáról.
Hagyjátok már ezt olajzós spray témát,van aki 20ezernél cseréli van aki 100e-nél .Nyilvánvaló,hogy olajzóval jóval többet megy el.Nem egy nagy összeg,csere és kész.Én csak azért fújkálom mint a disznó,mert nem sajnálom a sprayt. .
Csak macerázni kell míg beállítod............nekem a türelmem kevés.
Jelenleg a tulbonyolítás magasiskolájaként megy a fej az első lánckerékre.
Egy másik 1000 Fazerren pont Tasi cserélte a le a gyár 532-es láncot kb ca 50 e km-nél. Az a lánc soha nem volt takarítva, csak flakonossal fújva...
Csak leírtam Maxxy-nak, hogy én mit mit tapasztaltam a láncommal
kapcsolatban, attól függetlenül, hogy kentem én ezt 3 féle sprével,
olajoztam 2 évig...
Jött a vége relatíve hirtelen.
Tökre elégedett vagyok a futásteljesítményével.