Én 39.500-nál cseréltettem le úgy, hogy hangja nem volt és még egy picit lehetett volna feszíteni. 530 ZVMX ment rá JT lánckerekekkel. Azt bánom, hogy nem csináltam meg előbb az olajozómat.
Maxxy,
Olyan ember mint Te vagy, 1db. van a világon...
Én ha fejen állok se fogok elmenni ennyit egy lánccal.
Olajzóztam, fújtam, csináltam mindent, kb. 40-45.000 van most a
láncban és pont kuka lett. Még idén elgurulok vele, de halott...
Sok esőt, port kapott és kis túlzással csak szezon kezdetén,
meg végén takarítom a motort... ennek ez az ára. Lustaság, fél egészség.
Akinek van lelkiereje puceválni meg kenegetni akkurátusan, annak
nyilván többet el fog menni, mindentől függetlenül.
(Csak halkan jegyzem meg, valószínűleg a féktárcsa szegecsek sem
marják szét az alu agyat a sok beragadt kosztól azoknál, akik
folyton-folyvást mosogatják a motort....)
De azért egy titkot elárulok... nekem kb. 3000km alatt nyúlt meg a lánc,
minden előjel nélkül. De ezen egy műszaki ember ugye nem lepődik meg,
hiszen semmi sem lineáris.
Úgyhogy arra számíts, hogy relatíve hirtelen megy a levesbe...
Nekem most havonta rohamosan egyre rosszabb (kb. havi 1000-1200km-ert megyek)...
Mire felértem az alpina tetejére, addigra úgy ropogott mint egy géppuska, pedig
indulás előtt csak "szisszegtem", hogy ejnye, picit meg van nyúlva...
(Nyúlás alatt a tipikus szakaszos "nyúlást" értem.)
90ezer az király. .Csak azért nem rakok olajzót,mert ingyen van a spray ,meg nem soká gardány lesz.A plekó bírja még?Elütöttem egy rohadt nagy varjút kb 140-nél,meg sem kottyant a plekónak,akkorát csattan,hogy azt hittem a tartók is eltörtek,de semmi.Nem semmi ez a plekó.
Üdv.mindenkinek
Van elado komplett segg mindenestöl 1200-es banditra,még mi dig a 97-es gépről.ami a képen látható.ülés,sárvédő,idomok,lámpa,indexek.gyári fényezés,törésmentes.egyik i dexbura karcolt.
Egyben 150 euró. Akár postázom is.
babgulyásfőzés ami a végén fel lenne porciózva
1 láncos motorok a: sprével kenem
b: olajozóm van I. én csináltam
II. gyári oszt vettem
III. gyári de összerakni kellett
2 kardános a gép a: BMW
b: valami más
3 szíjas a gép a: BMW
b:valami más
alkategóriák : a: négyhengeresek
b: háromhengeresek
c: kéthengeresek
d: egyhengeresek
másik alkategória a: szerelők nagyon profik
b: szerelők kevésbé profik
c: szerelők kókány művek bt
d:alkalmi szerelők
c: csak a gázt húzom
a babgulyás már a főzés közben fel lenne osztva kategóriák szerint kijelölve lehorgonyzott papírcsónakokkal
Amúgy kezdem érteni ezt a vonzalmat a vén szerkezetekkel kapcsolatban.
Egyre többet megyek egy 97-es öreg csonttal.Kezelésekor érzem hogy a képet irányítom,mechanikát,az alacsonyan érkező brutális nyomaték 3-asban megtekeri gázra gumit,gonoszul kitör hol jobbra hol balra,küzdök vele és igazi hűsnek érzem magam,
már nincsen száguldozás ............ szagos radir... árus !... a két lábam a két kezem volt törve ,,,,,,,, elég volt ......... aki bátor menjen ... a lovaskocsit a kanyarba senki nem tudja meg elözni !
az uj bukom is félelmetes 200 nál olyan mintha 300 mennék
Nem tom miert de igy van.
Olyan ember mint Te vagy, 1db. van a világon...
Én ha fejen állok se fogok elmenni ennyit egy lánccal.
Olajzóztam, fújtam, csináltam mindent, kb. 40-45.000 van most a
láncban és pont kuka lett. Még idén elgurulok vele, de halott...
Sok esőt, port kapott és kis túlzással csak szezon kezdetén,
meg végén takarítom a motort... ennek ez az ára. Lustaság, fél egészség.
Akinek van lelkiereje puceválni meg kenegetni akkurátusan, annak
nyilván többet el fog menni, mindentől függetlenül.
(Csak halkan jegyzem meg, valószínűleg a féktárcsa szegecsek sem
marják szét az alu agyat a sok beragadt kosztól azoknál, akik
folyton-folyvást mosogatják a motort....)
De azért egy titkot elárulok... nekem kb. 3000km alatt nyúlt meg a lánc,
minden előjel nélkül. De ezen egy műszaki ember ugye nem lepődik meg,
hiszen semmi sem lineáris.
Úgyhogy arra számíts, hogy relatíve hirtelen megy a levesbe...
Nekem most havonta rohamosan egyre rosszabb (kb. havi 1000-1200km-ert megyek)...
Mire felértem az alpina tetejére, addigra úgy ropogott mint egy géppuska, pedig
indulás előtt csak "szisszegtem", hogy ejnye, picit meg van nyúlva...
(Nyúlás alatt a tipikus szakaszos "nyúlást" értem.)
Legalább megette a varjút?
Van elado komplett segg mindenestöl 1200-es banditra,még mi dig a 97-es gépről.ami a képen látható.ülés,sárvédő,idomok,lámpa,indexek.gyári fényezés,törésmentes.egyik i dexbura karcolt.
Egyben 150 euró. Akár postázom is.
Sufnituning kokanyolas most fog jonni ezerrel.
Az nincs tiltva.
Rugdaljunk ki pár kategóriát.
Felőlem mehet a levesbe a kókányszerelők és a négyhengeresek.
És akkor elég lesz egy 10 literes bödön.
Mer vagy tengernyi és jut mindenkinek vagy kevés és éhen maradnak a kategóratuljok.
1 láncos motorok a: sprével kenem
b: olajozóm van I. én csináltam
II. gyári oszt vettem
III. gyári de összerakni kellett
2 kardános a gép a: BMW
b: valami más
3 szíjas a gép a: BMW
b:valami más
alkategóriák : a: négyhengeresek
b: háromhengeresek
c: kéthengeresek
d: egyhengeresek
másik alkategória a: szerelők nagyon profik
b: szerelők kevésbé profik
c: szerelők kókány művek bt
d:alkalmi szerelők
c: csak a gázt húzom
a babgulyás már a főzés közben fel lenne osztva kategóriák szerint kijelölve lehorgonyzott papírcsónakokkal
Egyre többet megyek egy 97-es öreg csonttal.Kezelésekor érzem hogy a képet irányítom,mechanikát,az alacsonyan érkező brutális nyomaték 3-asban megtekeri gázra gumit,gonoszul kitör hol jobbra hol balra,küzdök vele és igazi hűsnek érzem magam,
Hát értem csak azé utálom.
Ő az.
Boccs.
az uj bukom is félelmetes 200 nál olyan mintha 300 mennék