Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



Seduxen - és egy üveg pia......
anyám....................az nem lesz occcó móka
De mint mondtottam neked végig a varangyon......EZ MOTOR:-)))))



esSO papa!
Amugy akkor hogy tervezzek - ha már bepofátlakonc az ellenség topicjába:-)))
Bemennyek érted, vagy jó neked az is ha pl a Lörinci Mol kútrol odacsörrenek, és akkor kijösz a 21-esre.......
Én ezt javasolnám, mert akkor lehet hogy már a STARTra is visszaérnél/visszaérnénk
Az Én listámon 2-3.0000-rel olcsobbak a gumák:-))))
Ergo már a postát meg is nyertem
Pedig lapkás!
Vigyek szombatra egy doboz seduxent? Én megmondtam anno, hogy készülj fel a drágább cuccokra! Csak Te elhajtottál azzal, hogy a GS-be 2 decivel kell kevesebb olaj, de úgy is 3 litert veszel. De itt a gyertyatéma is; GS-be 2 ropi, most meg 10. Szóval ne sírj, tudhattad előre.
Igen 180-as kell nekem. Van olyan méret is mint ami neked kell:
http://www.motorkerekpargumik....
jól értem egy ezresért szállítják a gumit? akkor egész jó ár jöhet ki contira...hátsó lassan nekem is kell....33 alatt nem láttam gumiscégnél...itt(33-35)
180/55 ZR 17 (73W) Sport-Túra 45 500



http://www.kocsigumi.hu/kocsig...
Emlékeim szerint a GS-t vagy 12-vagy 18.......de mint írom senki nem nézte.....és 18.000-rig szervízes volt.....



VAZZ
nem mondjátok hogy lapkás.......
16 szelep - 16 lapka
2-2500ft/lapka.......
Nem akkarom elhinni, hogy lapkás lenne, de majd mindjárt jól megkérdezem a szervízeseket (holnap)
Zöldinek igaza van!
Ha kicsi a hézag akkor nincs hangja lehetsz akármilyen vájt fülü.Ráadásul a szükebb hézag károsabb is lehet!Na mindegyj csak lehesen sporolni valamin.Ráadásul ha jól emlékszem a szervizkönyv szerint a Gs 500-on 6000-nkét kell ellenőrizni a hézagot,de ez szerintem is tulzás,pedig csináltam már 12000-nél a 4-ből 3-om lapka cserét!
Igen, az műár lapkás, mint a gs. Az jobb, kevesebb mozgó alkatrészt tartalmaz, de bonyóbb állítani.
Azért mert ez a lista az enyimre vonatkozik......



neked mekkora kell? 180?
Így ahogy mondod:-)


Jó.... ehhez tedd hozzá, hogy esőbe se legyen baj:-) Hiszen az eddig megtett kb 120.000km/5 év nálam úgy telt, hogy 60.000 esőben:-)
Bááááár
Veszítek a vonzerőmből, mert idén még nem áztam rongyá........2-3 pici esőbe csaptam csak bele......




Szóval FUTÁSTELJESÍTMÉNY.......


A többi pedig mint írom ÁMEN ATYÁM!
Egyszerűen JÓL VÁLASZTOTTAM hogy a Banditot vettem meg!



És szombaton meglesz a csőőőőőő is:-)
Onnantól már nem lesz nekem sem villanymotorom:-)
Gumitémához: nekem is lassan cserés lesz a hátsó. (6k km) Sokat gondolkodtam rajta, nekem fontosabb hogy tapadjon, én is nyugisan közlekedek, de szeretem ha van tartalék, sose lehet tudni. Inkább kopjon el hamarabb, de tapadjon jobban. Dunlop Sportmax Roadsmart -ot fogok feltenni, ezt nem láttam a listádban.
Miért az enyémnél más?


Amugy most nézzem...... 24.000 az előírás
A Full Gas Castrolos.....
De érdekes mód az is, hogy az 1000-resen betöltött olajtól volt azt a zümzümzümzüm hang........

itt megnézhető:
http://akmtmedia.extra.hu/blue...
2008-május
nál van 3 vidi


No amit vittem olajat, azóta nincs ilyen hang - és azóta se......
Szóval specc Én inkább magam viszem az olajat, így magamat szidom ha gebasz van.......

A hordós se rossz, de ugye nagy rajta a plusz pénz.....
Ördög, a banditnál azért 12e, mert csavaros állítású. Mellesleg az enyémen határértéken kívült volt minden szelep. Tudom, mert én csináltam. Egy haver motorján szintén nem állítottak 12-nél, 16nál 3 szelepnél 0 volt a hézag. Az ám a vitamin,,,
Azért azt se felejtsd, hogy a mostani motorod (talán ) egy kicsit erősebb és nyomatékosabb mint a régi. Ezért talán jobban kopik a guma.
Ha meg nem érzed magad kanyarvadásznak, akkor meg a csak a futásteljesítmény a lényeg
Szinkronnál előfordul,hogy amikor lehuzzák a záró kupakokat hajlamosak elrepedni mert rá /sülnek/.Előfordulhat,hogy ez a hibád./Sajnos a szervizek 80%-a nem figyel a részletekre pedig ezeken múlik sok minden./A másik ami még lehet,hogy utána kell állitani mert szériában nagyon szegény keverékesek ezek a motorok.Mi 12000-nél cseréllyük a levegő szűrőt,pedig agyár 18000-ra irja,de magyarország elég piszkos hely.Volt szerencsém egy Norvég motort csinálni aki átutazott,kihoztam a,szűrőt de vittem is vissza mert olyan volt mint a gyári csak 2 darázs+3 légy azt kifujtam és vissza.A lényeg hogy nem a magyarpiacra vannak tervezve.Az olaj szűrőt meg montam ,hogy belül nézd meg és látni lehet a külömbséget,nem véletlenül drágább.A HIFLO szürős motor kb 2mp-vel később alszik az olajnyomás lámpa.Ha csippenteni akarsz akkor inkább a MEIWA vagy CHAMPIONt válaszd.Nem vagyok castrol párti több okból,nem olyan jó mint a neve.Nézzétek meg az mt-01.hu oldalon egy olaj tesztet érdemes,de ne sirjatok.Lehet sporolni hozott anyagon annak aki veszi a fáratságot,hogy utánna jár de a végén számolja bele a saját költségét is mert ugy korekt észt osztani.Nekem sincs kedvem a MOL-nál meg a hasonló multiknál minden léhűtőt eltartani de eggyenlőre nem tudok mit tenni.Mindenki eldöntheti maga ,hogy az elvégzet munkával arányban van a számla saját belátása szerint.Ja mellesleg a Németeknél egy Suzuki szervizben 2004 es számlán átszámolva 15000-ft a munnkadij / óra.Előbb utobb itt is ez lesz,mert mindenki szeretne eu-s fizetést!Ja az alkatrészek meg az olaj az olcsóbb mint nállunk!
Jaja, 138-as HF, motoroazisban 1670.
Koszi a tanacsokat, akkor ezekszerint inkabb a tobbi szervizen lehet nagyot sporoloni, mint az 1000-resen. Ott is motul-t adnanak, meg en is azt vinnek. ( ha valaki ajanl jobb olajat, hallgatom, meggyozheto vagyok )
En Gyorben vettem a motort, de nemtudom hova vigyem szervizekre, mert Pesten lakom, de itt nem tudok hajdejo szervizt.
Szerintem meg - SZERINTEM:-)

Kikérem a véleményt.......
Nekem nem a tapadás a LEGLÉNYEGESEBB, hiszen nem vagyok kanyarvadász........
Nekem a TARTÓSSSÁG a lényeg, vagyis hogy minnél többet bírjon.

A gyári Brigi idén még elmegy, ami azt jelenti hogy kb 16-17000km lesz a gumába.......
Na ennél többet szoktam motorozni egy márkás gumival....
A Gs-en a Brigi 18.000-ret bírt.......az elsője meg 32.000-ret.....
Ezért meglepő nekem, hogy majdnem azonosan kopik nekem....(ránézésre nem sok különbséget láttok.....max 1mm-ert a kopásjelzőig)


Szóval mondjad/mondjátok meg nyugodtan.....
Ugyis azt veszem - természetesen amit Én akarok, de támpont mindig jól jön
Én (mondom ÉN) szerintem
ELSŐ gumi CONTINENTAL ContiRoadAttack - 120/70 R 17 (58W) Sport-Túra -21 500
HÁTSÓ gumi CONTINENTAL ContiRoadAttack - 160/60 ZR 17 (69W) Sport-Túra -28 400
Ár-érték arányba SZERINTEM ezek a legjobbak
Nekem is voltak és jól bírták.

De ha komolyan rám halgatsz, akkor magad döntesz, mert ahány ember, anyi féle vélemény.

Ez kicsit olyan mintha Én kérdezném meg a fórumot, hogy milyen motort vegyek
Tényleg!

Nekem mi kell?
Hfilto 138?
Szeva!


Én a Fehérvári Full-Gashoz járok!
1000-res szervíz nekem kb 20.000ft volt (19.xxx)

Ebben benne volt a 4500ft-os munkadíj
~3200ft/L olaj - de csak annyit számláznak amennyit használsz - mert hordós
olajszürő (talán 2900ft?)


A 6000-resre már Én vittem az olajat - nyertem rajta kb 6000t-ot........mert 1800-ért vettem a Castrol Xrta ActEvot.....

Most voltam egy hete a 12.000-resen..... itt már közel 10-12.000-ret nyertem mert a gyertyát is vittem........ami poén! de a legtöbb boltban 2600-2800ft! Én meg az apró rovatban találtam egy pécsi céget, akiktől 1800-ért megkaptam.......


Szóval érdemes vinni - HA LEHET!, mert sok szervíz nem engedi......(hiszen akkor miből élne)



Én a fehérváriakat csak ajánlani tudom!
Eddig velem mindig precizek, rendesek voltak......és soha nem volt olyan érzésem, hogy lehúznának....
Nem feltétlenül......
Nálam se nézte meg a kutya se a GS-t....40.000-nélÉn vittem el, és a 4 lapkából 2-öt cseréltek.....
Majd 60.000-nél megint nézettem akkor 3-at cseréltek....
De nem volt "szelephézagos" hangja

Szóval 12.000-nél?
Csak a biztonság - és persze a pénzlehúzás miatt van jelezve a vizsgálat
A kedvectémám következik (Én legalábbis sírok már a től mikor nekem kell válaszolnom:-))))



Szóval KI - MILYEN gumit ajánl a pacikámra? és ki mennyit ment el vele?





INdoklás.
Még nem - de lassan cserés lesz a gumim (érdekes, hogy majdnem egyszerre? ilyen eddig még egy motoromnál nem volt)
Néztem az egyik oldalt, de itt olyan kis különbségekkel árulnak gumit, hogy Én biza nem tudom eldönteni hogy mit érdemes, szabad venni....
A GS500-amon Heidenau volt.....no azért a Banditra nem akarok szar gumit venni..........de drágát se......

Szóval ki mit ajánl?

Lehetőségek:


első gumi
CONTINENTAL ContiForce - 120/70 ZR 17 (58W) Túra-Sport -19 200
CONTINENTAL ContiMotion - 120/70 ZR 17 (58W) Túra-Sport -19 200
METZELER Lasertec - 120/70 - 17 (V) Túra-Sport -20 100
CONTINENTAL ContiForce Max - 120/70 ZR 17 (58 W) Sport -20 700
CONTINENTAL ContiRoadAttack - 120/70 R 17 (58W) Sport-Túra -21 500
MICHELIN Pilot Activ - 120/70 - 17 (58V) Túra -21 700


Hátsó gumi
CONTINENTAL ContiForce - 160/60 ZR 17 (69 W) Túra-Sport -25 600
CONTINENTAL ContiMotion - 160/60 ZR 17 (69W) Túra-Sport -25 600
CONTINENTAL ContiRoadAttack - 160/60 ZR 17 (69W) Sport-Túra -28 400
MICHELIN Pilot Road - 160/60 ZR 17 (69W) Sport-Túra -33 300
DUNLOP SPMAX D220 ST JAP - 160/60 ZR 17 (69W) Sport-Túra -35 600
DUNLOP SPMAX D220 ST J - 160/60 ZR 17 (69W) Sport-Túra -35 600
DUNLOP GPR AL-10 - 160/60 R 17 (69H) Sport-Túra -37 400
METZELER Roadtec Z6 - 160/60 ZR 17 (W) Túra -38 200
A megfelelő értékre tette a srác , és egy szinten volt a műszer.