Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megvan ennek az oka. Ne bolygassuk
Kicsit korrigalok: ebben benne van a vizes ut is.
(ha szakado esore bontjuk le, akkor is siman 2000km korul kijon)
Esoben elindulsz otthonrol?
En csak iden legalabb 3500-4000 kilometert mentem esoben.
Azért az tetszik hogy aki olajzót használ az beszélget róla, eszmét cserél. Viszont aki fújkálja az lehülyéz mindenkit hogy szar az olajzó, érdekes
Maxxy haverja ezt simán abszolválta :)
Automatàval ez a futàsteljesìtmèny ki lehet jelenteni, hogy teljesen evidens. Fùjkàlva ritkasàg szàmba megy tùramotorokon.
Nem kell megnyugtatni, nem vagyok ideges. Tudom, hogy ennyit elmegy, de amikor túrázunk, este megállunk, a tökömnek se hiányzik a lánc pucerálás. És mint mondtam az enyém is 45e fölött van és sikeresen kihagytam ezeket a rituálékat. Szóval, ha holnap láncot kell cserélnem már akkor is megérte :)
Mennyi km- nèl tart a lànc?
A mol egyébként a legjobb ebben egyet értek....
Ja igen csak a nagybanditra 530-as láncot raktak ami lényegrsebben erősebb mint a kisbanditon. És én évi 30-ezer km megyek...Most van benne 145-ezer és 530-as lánc.
Yosi barát! Megnyugtatlak....6-700-ig esőmentes időben elmegyek egy kezeléssel! És mint említettem cimbi már 50 felett vagyok na gyári cuccal!
tiszta úton nem kell annyit kenni mikor kimentem hollandig befújtam sprével direkt vittem magammal hogy majd fújkálom nem kellett pedig az 1600 km volt csak oda , itt meg száraz időben 300 km után már porzik a lánc semmi kence nem látszik rajta ... mondjuk nálunk még az aszfalt is dzsuvásabb...
Gardányos
Vagy elektromos.
Vagy szíjas
45 fölött van a gyári láncom. McCoi keni majd az elejétől fogva. Gumin, felnin nincs olaj. De csak fújkáld nyugodtan minden este, ha túra van
Olyanom még nem volt. Ezt a fehér Louis-os kencét használom. Amíg bírja a lánc, addig jó ez. Nagyon makacs anyag, meg sem próbálom szezon közben lemosni
Én a MOL-os sprayre esküszöm,pedig kipróbáltam már jó pár fajtát! Azok ott pihennek a polcon! Bringa láncot esetleg fújok velük mást nem!
Szintén korrekt.
Én meg nem foglalkozok vele. Befújom bizonyos időközönként, aztán ősszel mielőtt elteszem télre, egyszer alaposan lemosom, a láncot is. Nem zavar, meg nem is nézegetem, hogy poros vagy koszos e...
inkább soltszentimre felé a dűnékre
cebe felé annyi cigó meg román van hogy talán még menet közben is kiszednék a rezet meg az alumíniumot a motorból
Én is csak a Kakuszi Jánoskán keresztül ismerem,de tényleg unszimpi a csávó! De biztos jó cuccokat csinálnak!
Az úgy korrektnek hangzik. Én egy ilyet használok el (jó nagy)
link

kb 8-10.000km alatt.
A kenőanyagnak meg kell kennie a görgő külső és belső felületét. A belső felülete a persellyel van kontaktusban a külső fele a lánckerékkel. Ha nem elegendő a kenés akkor terhelés hatására túlhevül könnyebben a lánc, ekkor akár ki tudja nyomni a belső zárt részből a felhevült megnövekedett térfogatú gyári kenőanyagot.
Az meg hogy miért olyan állagú egy láncspray amilyen, annak egy elfogatható magyarázata van...de ez most nem tartozik a tárgyhoz.

Az egyetlen lényeges dolog, hogy elegendő kenőanyag legyen mindig a kontaktusban levő felületek között, hogy a kenőanyag el tudja választani egymástól a terhelt fém felületeket, és el tudja vinni a keletkezett hőt nagy részét, mely annál kevesebb, minél jobban csökkenti a súrlódást.
A súrlódás következménye, hogy a lánc éritkezö felületei kopnak, az gyári illesztések, lötyögéssé válnak. A lánc szemek így tudnak távolabb kerülni egymástól, ezért nő a hossza láncnak. ( a lánc egyik alkotóeleme sem tud megnyúlni.)
ini! Hova jársz Te motorozni vazze? Közép cebére?