Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem tudom hogy hívják, egy bmw-s köcsög. nekem nem szimpi a csávó, az embereivel szoktam dumálni, lánckereket is terveznek-vágnak
múltkor egy ktm-es ismerősnek 2ezerért vágtak ki egy hátsó lánckereket
ráadásul elég jó anyagból, amúgy nálunk vágatják
Ez jó
Érdekes....én úgy tudom fújni,hogy soha nem ragacsos a lánc oldala! Ha véletlenül megy rá akkor letörlöm petrós ronggyal! Ennyi....
Vékonyan fújom,kb 1,5 flakon 10ekm-re,de nekem a létező legjobb ár-érték arányú a spraym.
Egy szezonban egyszer pucolom. Nem zavar, ha a kívül kicsit ragacsos...
láttam én már sok láncot, a kicsiken simán kinyírom 5-6ezer alatt.
a ténérén már futott egy 5öst de még hibátlan, ha elmegy még egy 5öst akkor nekem bővel elég
amikor 2 foggal arrább kell tenni a feszítőt már levágom a fenébe
de inkább a görgők potyognak le azokat lerágja a homok
Öreg cimborám mondása...."lánc a kutyára való"
Igen, ráragad az oldalára némi por. Miért baj az? A dolgok belül zajlanak, amit egy O-gyűrű véd. Mi baja lesz attól a láncnak, hogy a lapkáinak az oldalára felragasztja a kence a port?
Tudom a Rét utcait az Attilánál ugye? Egyszer lehet kipróbálom!
500km-enként, de mennyit? Neked is elmegy 4-5 flakon egy szezonban?
Nem rossz az olajzó szerintem,nem kel pucolni petróval legalább,de láncsprayval is lehet élni,csak puceválni kell ami elég undorító.Következő motorom kardános lesz.
miért nem a rét utcai lánc?
pár terepes cimbi szerint simán bír annyit mint a did
és kb félárban van
ini! Te kis pina bubus!
ini! Ha van kedved valamelyik nap nézd meg a láncom! Itt laksz egy pár száz méterre! Szerintem ismerjük egymást!
Én már túl léptem az 50-en a gyári láncal! És a szerelőm szerint még nem keveset fogok menni vele! Most voltam megnézetni!
Pedig a polcon virít a GOLD D.I.D szett!
jó dolog az.
pl nekem sokkal praktikusabb a ragacstól, mert abba csak beleragad a cucc
Esküszöm valamelyik nap lefotózom a láncom töviről hegyire,csak,hogy lássák az olaj bubusok,hogy olajzó nélkül is van élet!
Soha nem fogok freckázó szart a motoromra szerelni ammá biztos!
Attól igényesebb vagyok a vasamra!
Mellesleg sok motoros cimborának meséltem,hogy itt állandóan az olajzó a téma! Hát jót röhögtek! Persze mind hülye a motorhoz,meg nem is tudnak motorozni!
Én 500km-enként fújom,de majdnem 50ezer van a láncban....remélem még 10ezret kibír
350-400km-t megyek max egy tankkal.
Én meg valószínűleg nem is motorozok! Vitrinben tartom a motorom,csak délen túrázok ahol nem esik az eső! Lehet,hogy nincs is motorom?
Amúgy évente nagyjából egy nagy flakonos MOL sprayt használok el ez 2000 píz évente! Mellesleg tudni kell ápolni és fújni a láncot! Ennyi...
Esőbe is. Miért, mi van az esőben? Én lennék a legboldogabb ha lemosná a láncsprayt, de azt semmi sem mossa le
Lehet, hogy hülyeséget fogok írni, de én abban a téveszmében vagyok, hogy az O-gyűrűs láncban az O-gyűrűn belül van a kenőanyag. Amit kívül rákenünk, azt azért tesszük, hogy az O-gyűrűk ne száradjanak ki. Ha egyszer a gyűrűk elszakadnak, vagy látjuk, hogy folyik ki alóluk a zsír, akkor annak a láncnak rövid úton annyi, hamar fog nyúlni és vége...Szóval én nem drámázom túl ezt az egészet. Két szezon alatt elfújok rá egy Sprayt szép vékonyan és kész...
Mennyit mentek egy tankolassal?
Ezer-ezerketszazat siman ment egy fujassal a mol.
Esőben is?
5-6 darabot?
Amióta motorozom nem fújtam el annyit. Mennyit fújsz te rá egy egy alkalommal? Én kb tankolásonként, de inkább kettő, fújom be vékonyan középállványra húzva, a lánc belső felét, kb egyszer körbeforgatom a láncot, aztán jólvan...