Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igazad van pocsékolsz afrikában meg éheznek
A minihez kapott olajtöltet 125 ml.
KB a fele ment bele egy adagba.De annyi nem jön le max ha függőlegesen áll.
Mondjuk legyen 50 ml.800 Km-t ír egy töltésre.4x800 az 3200 Km.
Még mindig sok a McOil-hoz képest.
Nekem az első 50 ml 400-alatt jött le.
Én sokallom.
Nekem ugyanez a tartály, sacc 2-3e km-re elég. Ezekszerint én többet adagolok. Szeretem látni ahogy a vékony film csillog. Lekopogjam ez is abszolút babrálás mentes lett, miután egy tűt bedarált mert túl közel volt a lánchoz a vége. A másodikat levágtam rövidebbre, azóta:
Pénteken mennék veled, majd akkor lerendezzük
Mondjuk az a 5.30 indulás egy kicsit beteg
Ha jársz a bevárosban, csörögj már rám. Van valamim :D
Egen.
Bár mint írtam ha nem szólsz be az elég.
Csak próbáltam egy kicsit dörgölődzve haverkodni, de látom nehezen lehet a kedvedre tenni
A 3. képen a gumin lévő sugarárirányú csíkok sejtésem szerint az olajzóból származó cseppek centrifugális erőtől felkúszó csíkjai.
KB ilyen volt az első 3-4 próbálkozásom.
Ezután vettel le drasztikusan a cseppszámot.
Na ettől kiver a víz.
Nekem olyan ne legyen.

Ha nem attól van akkor bocsi.
szeretem ha nedves a lánc na meg a környéke
Nagyon kérlek hanyagolj az ilyen kommentek terén.
És akkor nem lesz túlzás.
Szép idő van arrafelé?
nekem ez elég 3000- 3500 km re 1 dl ............................................. és ami ép van azt teszem bele

2 éve mükxik ...nem kell babrálni
Akkor is dupla a fogyasztás. Sok az.
Ha ez igaz és tényleg nem esel túlzásba /kommentek terén is/, akkor már megérte ez az olajozó
Na ezaz...........pedig a gyári instrukcó.
Namindegy..............majd nem esem túlzásba.
neked ott a lánckeréknél egyből ráfröttyenti a kerékre ha túlzásba esel
ez meg olyan féldeci
Ez apu lancca, poros mert csiszoltunk a garazsban es koszos mert nem volt lemosva kb csak 1500km-el ezelott es elaztunk azota parszor
Majd 3/4-ig kitekerve.

Nekem a két csőr a gyári helyén a nagylánckeréken ilyen állásnál egy merő csatak volt a gumi széle.És a futófelületé.

Nem érdekelne a felni,gumi oldalfal de a futófelület az igen.
"a McCoi is a duplájára emel olyankor." Helyesbítek. A McCoi ilyenkor üzemmódot vált és annyira emeli, amennyit beállítasz neki. Nem csak a mennyiséget, hanem a fecskendezés időközét is változtat(hat)ja, pl. sűrűbben, többet nyom, stb.
6-800km alatt kifogy a tartály?
Nekem két decis tartályom van, és kb. 4-5000km-t elmegy vele. Évente max 2x töltöm..
Grafitos zsír,oszt ámen Beszéljünk inkább a szinkronállításról -)))))
a második képen kéne látszódjon a csövecske ami felülről rányomja az olajat a láncra harmadik kép mennyire van tekerve
Nekem szórta.........igaz dual fejjel használom.
Öcémnek van vagy 4-5 liter stihl olaja így belegyűrtem azt.
Elfelejteni nem fogom mert kinn van a váz jobb oldalán.
Látom ha közelítek.
Első menetben majdnem megetta a 3/4-ét az olajnak KB 3-400 Km alatt.
Többet azért nem mert a vázon nem függőleges az a rész ahova felraktam.

Most a stihl-el csak tapogatózom egyenlőre de nagyon a végefelé van az állító.
Olajminőségtől, hőmérséklettől és csepptérfogattól függ a sima gravitációs adagolt mennyisége. Kisebb tű kisebb csepptérfogatot eredményez. Enyém az alábbi okokból van egy picit túladagolva: 1. A picit több sose baj, a kevés viszont kárt okoz. 2.Nyáron ha pont elég, akkor őszi hideg időben kevés lesz a viszkozitás emelkedése (cseppszám ritkulása) miatt. 3.Elkaphat eső, zivatar, akkor meg mindenképpen több kell, a McCoi is a duplájára emel olyankor. Az enyém meg fapados 5.0 verzió, buta mint a föld, és fix, nem figyel semmit. Se esőt, se láncsebességet, se álló motort. Gyújtásra csepeg, levételre leáll.
Tehát néha előfordul itt-ott csepp, de azt meg gyerekjáték letörölni.
Mondom en hogy onts bele valami vastagabb motorolajat