Köszönöm szépen a segítséget,nagy szervíz az mindképp lesz rajta de azzal mindenképp várnom kell tavaszig az anyagiak miatt,ha most nem javul a spurival vagy gyertyacserével akkor így nem használom nehogy árcsak neki de holnap megpróbálok rögtönözni egy videót,szerintem annyira nem vészes,de szeretem nagyon rendbe tudni a gépem és minden apró gond zavarja a látásom/hallásom
Még egyszer köszönöm Szép estét!
Èn azt tanácsolnám, hogy ami még maradt a szezonból, járjál vele, és utána szezon végén vidd el a hozzá. Ekkor lehet szelephézagot állítani, kompressziót mérni, karbiban lecserélni a öreg tömítéseket, kitakarítani a karbit, szűrőt, tankot, aztán összerak, beállít, szinkronizál...
Ìgy van esélyed esetleg más hibákat is felfedezni, és akkor azokkal együtt orvosolni. Persze csak akkor, ha nem lóg ki a kipufogó végén a hajtókar...
Ne erőltesd nagyon az elején, mert elképzelhető, hogy a részleges dugulás miatt, nem tudott elegendő üzemanyag után folyni a porlasztókba, azért nem ment egyenletesen, mert ki-kihagyott, a szegény üzemanyag miatt, az alacsonyabb benzinszint miatt.
Szóval ezért nem szabad forszírozni az elején, mert az elszegényedő keverék, miatt "kopogni fog"-detonációs égés lesz, túlhevülhet, dugó kilyukadhat, hazavágja a csapágyazást...
Értem,kipróbálom csak fura nekem az első 250km-ig kifogástalan volt igaz ak 120-130al jöttünk de az utolsó gyorsabb menet után meg mintha dadogna pedig ez se hiszem hogy olyan nagy sebesség lett volna neki,de nem tudom mikor volt használva utoljára szóval lehet valami retek a rendszerbe a spurit azért is próbálom ki Így nem ártok neki ha így használom ugye?
Üdv Srácok!
Ma boldog tulajdonos lettem egy 2006-os 1200-as Banditnak szóval most hatalmas az örömöm viszont akad egy kis gondom a hazautam végével!Az utolsó 50km autópályán kicsit siettem 160-170 és mikor lejöttem a pályárol mintha csak 3 henger ment volna de csak ha egyenletesem huzom a gázt.Gyorsításnál minden ok és az alapjárat is leesik majdnem le is áll?Lehet hogy csak gyertya gondja lett?mondjuk nekem azt mondták nemrég volt cserélve Köszönöm a segítséget :)
az f astrával nem akarnak ezek nagyon beszélgetni, a hibakódot kiírja, törölni is lehet, meg mintha a akkufeszültség, és a vázszám lenne még meg
a toyotánál meg kiír minden vackot, sebesség fogyasztás +1000fontos(tényleg fontos?) adatot
F I G Y E L E M ! Sürgős! Akit érdekelne van 2db Michellin PR2 ct,180/55 új gumi ELADÓ! Sajnos nem tudtam alkudni jobban a sráccal,így az ára 30e/db! Holnap reggelig tudja tartani,aztán aki kapja marja!
Szóval ha valakit érdekel ennyiért,akkor holnap reggelig döntse el!
ELM327 ?
Nekem is van OBD2 csatolóm, BlueTooth változat, gombokért dobták 2 éve.
Azóta többszörösen behozta az árát. Több autón is sikerült elfogni
hibákat vele, de természetesen nem mindenre jó.
A Romeo-ba meg beépítettem és a tablet-en út közben látok minden
olyan adatot, amit egyébként csak az infocenteres későbbi változatokban lehet...
Múltkor a 3-ason menet közben töröltem hibát .
Ja és ideért az OBD csatoló..............szermányolok egy laptopot oszt hajrá.
Kicsit utánanézve elképzelhető hogy sima WAG OBD csatoló kell hozzá.
Azért ilyen olcsó.
Még egyszer köszönöm Szép estét!