Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Norbu!
Ez az ulés projekt engem is érdekelne. Ha megírnád az elérhetőségét a tomato.2@vipmail.hu ra azt megköszönném.
Nem bírja a hátsóm 500 km feletti túrákat, ezzel a gyári üléssel. Pedig mennék.
Ide is felteszem:

Eladnám két moto-detail 42L-es oldaldobozom, a hozzájuk való shad konzollal+indexszel együtt. Egyenesvázas, légolajas 1200/600-ra való.
A konzol itt látható: www.imet.hu
A doboz meg itt: www.louis.de

Ár: 30e
Meg lehet lesni az IX kerben, vagy a XIII-ben, még fent van a motoron a konzol.
06303242727
Hy .Ja,Bódissal könnyű
Szóval:meg lehet várni.
Sziaszto.Bigmen,Hrobot,beszéltem a sráccal,ha tényleg kell megcsinálja,ülésenként,minden kívánsággal együtt 20eft az ár,alku nincs ez fix ár.Az ember nagyon jól dolgozik,az enyém is nagyon jó lett.Csak egyszer kell lejönni,ha úgy jobb,meglehet várni,igaz kb 5-6 óra.Ha érdekel titeket keressetek emailben,ott megadom a tel számát további egyeztetés végett.
Köszi,holnap hívom őket.
sztem metzellert vegyél, abból is a sporttech m1 sztem. elkoptethatatlan és tapadása kiváló
Hy !

Köszi az ajánlatot de nekem már van,Bódis dob van rajta.

Ülés ügyben is kössz a közreműködést. Ha esetleg bevállaja a haverod értesíts lécci !
Arra van méretezve, nem? Olyan kéne, ami tuti nem törik le Azóta figyelgettem a tükröt, kapja szegény az ívet.
Szerintem próbáljátok meg 3X is kicentírozni és ha akkor se jó akkor az eredeti számlával reklamálni.
Bár lehet még más is. Pld. Féktárcsa......talán
Nekem eddig bevált. Bár még nem mentem sokat vele.
Pályán se volt vele semmi gondom. Bár az én tudásomnak ez is elég. Inkább magasabb fokozatba veszem a kanyarokat és így nem csúszik meg a kigyorsításnál. Nem is kell, mert van bőven Nm. (H-Ring 2.25 körül E-Ring 1.30 körül)
Még jó is néha a szélét koptatni, hogy megmaradjon a kör cikkely és nem lesz kockás. (meg hát pályán gyakorolni is jó)
Eddigi gumuk közül (Conti Road Attack, Conti Sport Attack, Michelin Pilot Road, Michelin PilotRoad-2, Michelin Pilot Power, Metzeler Z4, Pirelli Diablo Corsa......stb.) a Bandit gyári gumijával mentem a legkevesebbet
Bár mondták, hogy lehet azért, mert még új volt a motor és nagyon húztam a gázt. De nem hinném, ha másnak is ilyen gondja volt vele.
Sziasztok Banditák!

Lenne hozzátok egy szakmai kérdésem. A GSF 650 S K7 Banditomon gumit cseréltem melynek típusa Continental Road Attack gyári méretűvel meg egyezőt.
60-80 km/h-nál rázza az elejét, pedig 2-szer is ki centírozták. Mi lehet a probléma oka?
tomato!
Mi a tapasztalatod a Pilot road-2-vel.Nekem is gumit kell lassan cserélni én előre is ilyent szeretnék pályára nem megyek vele de azért boritom ha lehet.Én meg vagyok elégedve a D218 tapadásával de aki kitalálta,hogy egy turamotorra ilyen futásteljesitményü gumit rak az nem százas./biztos érdekeltsége van a gumibizniszben is/
A Michelint nagyon dicsérik bár nem olcsó.
Akkor rozsdamentes kell?
Norbu!
Hívd ŐKET és keresd Cikkely Zoltánt. Hivatkozz rám.
Amúgy nekem is az első gumim (amivel átvettem) 6.000 km.-t bírt
Meglepő, hogy a következő gumi Michelin Pilot Power (ami köztudottan nem túra gumi és nekem is csak úgy megmaradt mert még az előző motorhoz vettem), többet bírt. 9.000 km.-t.
Most Michelin Pilot Road-2 van rajta. Én előre mindíg sportosabb gumit veszek, mert néha pályázom és akkor jól jön a kivékezésnél.
NEkem van turtle vax, az nem távolítja el a karcokat. Van egy UNIPOL nevű plexi/műanyag polírozóm, az igen, de ritka pepecs munka. A motort vidd el e gy fényezőhöz, majd az megmondja, elég-e egy polírozás(sztem igen)
Kösz. Az alut nem mertem.
Azt hittem már kész a tükörhosszabításod, és mindenki téged rajong körbe a Nagy bandit fórumon.

Hát nem tudom , hogy a 60x60-as négyzetprofilos anyagből ki tud -e esztergálni egy átmérő 15(?) mm-est.
Majd nézek neked valami közelebbi keresztmetszetet, ne csak a forgácsgyártásba vágjatok bele...
A varázsszer: DR ótkefe! Az eltünteti a kicsi karcokat!
Sziasztok!
Segítenétek nekem? Én Idióta lemostam a mocimat mosogatószivaccsal és ahogy kell, jó karcos lett a plexim, a fényezésről nem is beszélve. Pedig Isti-bizi olyan óvatos voltam, mit állat.
A Homasita nevű cégnél lehet kapni (nem is drágán) egy Xerapol nevő csodaszert állítólag plexi karceltávolító. A festékre meg Quix-et vagy Turtle Wax-ot ajánlottak. Ismeri valaki ezeket? Érdemes megpróbálni helyrehozni a helyrehozhatatlant? Felhívtam néhány autómosót ahol állítólag foglalkoznak ilyen hibák javításával, de olyan horror árakat mondtak, ("így látatlanba" és ismerem már ezt a stratégiát, amikor az ember odaviszi a gépet látványosan elszörnyednek és még följebb nyomják az árat, mondván, hogy nem gondolták, hogy ilyen durva......stb.), hogy inkább kihagyom ezt a lehetőséget.
Hacsak nincs valami kedvező tapasztalatotok és nem ajánlotok konkrétan valakit (valakiket).
Szóval mindenkinek üzenem, aki hasonlóan tökéletlen, mint én, hogy mosogatószivaccsal NE mossa le a gépet, mert karcos lesz!
Hát én már ezt is jól megtanultam!
Üdvözlettel! Pali
Igazából ebből a háromból csak az új Banditon űlt próbaképpen, de azt mondta neki a régi sokkal kényelmesebb volt. Nade olyan kényelmes mocit már nem is gyártanak talán (ebben az árkategóriában szinte tuti). A Z 1000 az nem is két személynek való, de nagyon szép gép. Kérdéses még a Fazer ami nem egy rossz moci, de kényelemben valahol középtájon helyezkedhet el.

Na majd kitaláljuk mi legyen. Jövő hónapban jön el anyuci szabira és majd meglupézunk egy-két masinát. Hátha segít Neki a döntésben, választásban. Mert mindenképpen olyan gépet akarok venni, amire Ő is szívesen felül és együtt tudunk túrázni kényelmesen!

Üdv.: Tibi
Sziasztok.
Nem tudja vki,hogy a Conti Roadattac hol a legolcsóbb náluk?2500 km van a mociba és több mint a fele oda van a guminak.A szélén még több hiányzik mint a közepén.Felháborító,hogy ilyen túrás jellegű gépre ilyen puha gummát raknak.
Szia.
Pont azért írtam,hogy már más is érdeklődik,mert rád gondoltam,ma megkérdezem,hogy nem-e mégis és ,ha igen akkor ,mennyiért.
Ha Asszony is szeret motorozni, akkor megint bandit lesz. A másik kettőn sírni fog.