Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most beszéltem Zolival, megnézi a manual-t és kiderül mit kéne csinálni....R1-et állítottam, jobb lett egyértelműen és valóban a by-pass-t lehetett állítani, de már jó pár motornál így van......én sem értettem a dolgot másnap miután beszéltünk mert amikor állítottam akkor nem változott az alapjárat csak összerakás után, de akkor már nem voltam ott.....majd újra megnézzük...
Èn nem állítok, csak kérdezek...én is onnan tudom, hogy 1250-es már ilyen. Az 1400 még nem. Ès pár hónapja a 2003 R1-et csináltam...elötte biztonságból átfutottam ott is nehogy megszívjam...és már az is By-pass is volt. Amúgy szerintem lehet inkább az kavarhatott be, ha megpróbáljuk összerakni a puzzle-t, hogy a feszszab, generátor is rosszalkodott... már pedig szerintem a szenzorok bizonyos fesztartományon kívül tudnak baromságot produkálni. Èn tudom az 1400-röl, hogy ha kontaktos lesz az akkusarú csak egy kicsit is, rögtön nem megy úgy , és elkezd egy literrel többet fogyasztani...
Persze nem voltam ott, csak hangosan gondolkodok...
De könnyen lehet, hogy van valami trükk mint pl. a K7 utáni Suzukiknál, hogy használni kell egy kütyüt ami "szerviz" állásba teszik....
Viszont az a gáz annál a gépnél, hogy atomjaira kellett szedni minden szenzor csatiját lehúzni, hogy bármihez is hozzáférjünk....ha azok közül valamelyik bezavar az könnyen meglehet, Zoli rakta össze én a műszert kezeltem....
By-pass volt állítva....amúgy nem az állításkor esett le a fordulat hanem utána.....azt nem tudom mitől, már nem láttam... ...azóta nem voltam nála, de agyaltam, hogy újra meg kéne nézni...
Zoli!

Jól csinálták azt a szinkront? Olvastam most pár esetben, hogy fojtó szelepek tengelyei között álltak neki tekergetni. Holott az újabb befecskendezős gépnél ott már nem szabad, hanem csak a By-pass csavaroknál. Ha előbbinél tekergetik, elhangolják a zéró pontját a fojtó tengelye végén levő potinak, aztán azzal együtt elcsúszik az egész befecskendezési térkép is. Pár hete egy srácnak a 2003 -as R1-et hangolták így el szerintem.
nem kell túlzásba se esni senki se tökéletes lehet még én sem akármennyire szakszerű próbálsz lenni a tied is csak egy vélemény mint bárki másé , ha mások belátják hogy jól szóltál oké ha nem akkor meg kár csapkodni az asztalt , ott a láncolajzó téma nem lehet ráerőltetni senkire akinek tetszik csepegtet össze vissza akinek nem az meg fújkál össze vissza
A flexen én is fent akadtam a cikkben, ugyanis a szikrák mindenbe bele égnek még az üvegbe is. Sok cikk annyira marketing ízű reklámszöveg hogy az már kézzel fogható. Megfizetik a szakértőt, vagy megkenik valamivel, és máris jön tőle az elismerő reklám ízű pozitív véleményű cikk. Én pedig egy jó nagy marha voltam hogy az olajozómat nem csináltam meg eddig! 39.500-nál lett levéve a gyári lánc úgy, hogy még kicsit feszíteni lehetett volna de nem akartam tovább forszírozni a dolgot. Na, mindegy. Aki gépész az tudja mi a különbség a szakaszos manuális és a folyamatos automatikus ápolás között, azt erről nem kell megtéríteni. Hitvitát nem akarok kirobbantani, abból itt már untig elég a fórumon.
Szinte semmit..............ránéztem és ugatom kutya az újholdat.
Èn ezt másképpen látom.
Pont az van, hogy az általános felhasználó vakon hisz az ilyen cikkeknek, meg a "szakújságíróknak". Holott csak én felfedeztem 3-4 marginális hibát. Ès az helyett hogy az olvasó, legalább elgondolkodna a felvetésen, még elkezd okoskodni is, saját magát lejáratva felkészületlenségével. Ezzel nem azt mondom ismét, hogy mindenkinek magas szinten kéne értenie ehhez is...de nem szóltál volna, bölcs maradtál volna... többször alkalmazandó kéne legyen.

Itt van láncolajozós eset is mit oly sok legenda. A mai napig inkvizíció jár érte...holott a hétköznapi user nem tudja rendesen ápolni a láncot.

De ezt én a dohányzáshoz (és más szenvedélybetegségek) tudnám hasonlítani...tudja a hogy káros mégis szívja, azt hiszi vele nem fog megtörténni...

Nincs is ezzel semmi gond, pusztán annyi, hogyha én nem hülyézem le az ö dolgai miatt, akkor ezt viszont cserében is elvárnám.
Ez a Tune ECU engem is érdekel -Majd kiváncsi leszek,te mit tudsz belőle kihozni .
jó az na nem kell a kákán csomót keresni mondjuk érdekes a flexelés is ha már flexel mi a túróér nem vágja le a láncot a picsába ? én speciel szeretem ezeket a cikkeket még ha nem is a legszakszerűbb de nem is annyira kell túl szakszerű legyen ha túl tömény a francot se érdekli
Nem kell tudnod, de a prémium BMW márkáknál az utóbbi pár évben csattogtak el a vez. láncok jóval a várt futásteljesítmény előtt, de már a garin túl.
Nem 200 ezeret bír ki, hanem az egy referencia szám, amit komolyabb kopás nélkül teljesít. Èn nem értek az autókhoz, amim van az bordás-szíjas, BMW-m meg talán soha nem lesz, de szeretek első kézből tudáshoz és tapasztalathoz jutni, nem olyan remek cikkekböl élek mint ez ugye.
látod milyen ügyesek vagyok ..... hazafele azon gondolkodtam csinálok egy műhely kocsit ... ÉS a béna szerelök amit nem tudnak megcsinálni .... helyszinre utazom Egyben tanitok és javitok .......... lesz lekvár

komolyra a szot.............. a benzin csőveket ceréld és egy spurit ajánlj a tulajnak
Haveroknak belinkeltem, meg akarnak gyozni hogy oldalrol felulrol alulrol belulrol kivulrol be kell fujni a lancot. Ja es az olajzo nem jo... en vagyok a hulye mert tippet adok hogy a legjobb, de nem mert a valaki igy mondta nekik...
ez nem is vicces ! elolvastam 3 szor de most se tudom mi van valaki valahol csinál valamit ami jobb mint valaha speciel lánc münchenben és nem tepsibe hanem mostmár mikróba sütik és kibír 200000-et ? miér eddig mondjuk a kocsik vezláncát kicserélték 50000 nél ?
Az vicces, hogy majd 1 éve meghívott egy neves láncgyártó cég egyik fömérnöke gyárlátogatásra itt Münchenben. Beszállitói a BMW-nek is többek között. Vez láncokat, meg szorozatgyártás folyamataihoz gyártanak konvejor láncokat ...
Az idöpontott azért sem sikerült összehozni, mert rohadtul el volt havazva az új gyártósoruk beüzemelésével. Ezen soron próbálják meg kielégiteni a megnövekedett literteljesítményü motorok elvárásait, melyhez új höhezelési eljárást kellett kifejleszteni, mely nagyobb felületi terhelést biztosít az egymásnak feszülö felületeken, és nagyobb élettartamot biztosít, sokkal kisebb kopásból adodó csaptávolság változással. Ès nem utolsó sorban tudják produkálni a lehivott megnövekedett mennyiségeket.

Az új eljárással tizedére csökkent a merhetö kopás a láncszemeknél. Ez kb mondjuk egy próbapadon 200 ezer km-nek megfelelö üzemórát üzemelö nagyblokkos eröforrásnál 20-30 mikornos tartományban mozog...(ha jól emlékszem) .
Szedi a rosseb............a motorcsónakázáshoz elengedhetetlen.
Zoli szedd le a lancolajzodat mert hulyeseg. Istvan meg nem latott meg lancot
Ne viccelj, ott van hogy coming soon android verzio.
Jah, most már űrtechnika, meg laptop kell az állítgatáshoz.
Lassan kitalálják, h telóról is lehet majd tekergetni...
A Japók egész jó úton járnak:
http://www.blr-jp.com/products...
Ajj.......óvatos duhaj lennék a szinkron óta egy 200-al lement az alapjáratom.
Fel kéne pöckölni de ezen nincs csavar................úgyhogy new style van.
ISCV állítás fenn volt a t....rat.net-en.
Ha megérkezik a kábel románból elkapok egy angolul tudó rokont és fúrok faragok.
Okéjjj.
Jó cuccnak tűnik. Biztos én is kipróbálnám, ha 3 hengeresem lenne.
Ráadásul ahogy nézem ingyenes a dolog. Ha lehet kicsit reszelni, miért ne?
Ja valahogy..........ha úgy jön ki küldheted a polcon nem kér kenyeret.
Most tuneECU-ba rágom magam a jövő héten.
Csak tudnom kéne ángolul.
Jólvan akkor.
A csatid közbe megjött már egy ideje, tegnap akadt a kezembe, bocsi.
Gondolom megoldottad máshogy.