Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ahogy te se fogadtad el hogy beállitsam a gigxered .............. én sem fogadhatom el a tuti műszert ........ az elvet tudod ........

ami nem ön eröböl jönn az nem az enyim pista ....... ezt biztos érted
Felajánlottam(ingyen) már az én suzukis motor OBD cuccomat, mikor az ABS-es fékcsöcsérélól esett szó...
a suzukihozz van ilyen lemezem ... bármitt ki mérek rajta igaz az kocsi ... mindenkép be fogok ruházni ilyen kütyükre .......... mert érdekel is .....

a kisebb helyekre pedig .. munka erőt tanitok be ....
https://www.facebook.com/29970...
Tasi!

Nem lehet előle kihátrálni. Pár év múlva megjelennek ezen generációk is a műhelyekben, vagy mondhatnánk már ott is vannak... Ha vannak ilyen cuccaid, pillanatok alatt fehér kesztyűben lehet könnyen betevőhöz jutni, ha nincs a kuncsaft tovább fog állni, és más zsebébe teszi a revolver orrú Mátyásokat. Nyilván nem lehet azokkal versenyezni tudásban, aki ezeket fejlesztik, de ütőkepés tud maradni az szerelő a szakmában, ha régi dolgok mellett ezekhez is konyít.
Ès azért nem kell tűzzel vassal üldözni, mert azt lehet ezekre mondni, hogy hülye-biztosak. Ha nem adnak rá 230 -as tápot, meg elmentik a kiindulási alapot, hogy mindig meg legyen a kályha ahova vissza lehet térni, akkor a pozitív eredmény garantált. Még ha szerelésnél becsípsz valamit, vagy eltörsz, azt nem lehet visszacsinálni!
hát igen ...............jóóóóóóóóóóóó ............ kéne ilyen minden tipusra ............
Igen,ez az .
Itt egy Tune vs Pc III összehasonlítás .
http://translate.google.com/tr...
Ja és kár hogy nem fejlesztettek sornégyesekre.
Az elég jó bomba lenne.
Bár beakasztana jópár tuningosnak.
Igen.Az oldalukon van kész térkép egy halom.
A felhasználók is igen pontos dolgokkal finomították az oldalt.
Pl az alapjárat állítás tuneECU-val.
A készítő is innen vette át annyira jó.
A legjobb hogy minden szabadon letölthető.

Nincs mese a következő félévben meg kell tanulnom angolul.
Télen lesz rá időm.
TuneECU

Ha ez a cucc az, ez valami briliáns!

Egy teljesen nyitott könyv az egész vezérlés-szabályozás.
4:45 és 8:30 nál említi meg a TPS-t . Utóbbinál mondja, hogy gyújtás ráadás 10 sec intervallumban (lehet 2x) nullázza a TPS-t.

Gyakorlatilag tudja amit egy Dyno PC III tud, lehet állítani rátölteni a befecskendezési, de a gyújtási térképet is. Módosíthatók a beavatkozási
értékek intervallumok...

Ès igen frappáns felhasználóbarát az egész felhasználói felület is.
Ezert nezz ra az ingyenes tuneECU oldalra.
Csak a diag kabel kell.
Adj egy mailcímet.
Ez le maradt
BMW (X5) vezérműlánc téma
itt van.............. szépen lépésről lépésre

de bármilyen beavatkozást csak gyári müszerel ............
Nem értek hozzá !

de letöltötűnk egy manualt ... a manualból az derűl ki , hogy gyári triumph diagnosztikai műszerel kell minden beállitást ..hiba feltárást ...............beálitani ............ kiolvasni 17 senzor szolgáltatja az infokat beállitásnál a müszerel kell serviz állapotba hangolni a jeladokatt ............... hasolo mint ahogy a swiftet szoktam elenörizni ..............

valoszinű ki kell tanulnom ezt a MESTERSÉGET
Megköszönöm a fertődi szerelő elérhetőségét. A többi már a tulajtól is függ, próbaútnak sem rossz...
Biztos hogy nem.
Feszulest megnezem.
Elvileg semmihez nem nyúltunk ha csak véletlenül nem......
Borg-warner Morse.
Azt hittem, hozzajuk voltal hivatalos
Sziasztok,
GSX-F 600-as 1998 bocira szeretnék vásárolni olajnyomás jeladót, az ehhez tartozó jobb oldali deklit, egy darab kormányrudat, indexbúrát, és két db GSX-F emblémát.
Bontót ilyenkor este már nem akarok csörgetni de van esetleg valaki így most tudna segíteni? :D
Az "automata szívató" része nem volt babrálva, nem feszült be a mechanizmushoz valami esetleg?
Mire gondolsz? Morse kúp? Morse jel? Elvesztettem a fonalat!
Morse?
köhhm.........nem megy rosszabbul,nem fogyaszt többet semmi ilyesmi.
Hideg alapjárata picit alacsonyabb majd magához tér de olyan mint az SV hogy ha feltekertem az alapjáratot jobb lett.Ezen meg nem lehet feltekerni.
Valami apró dolog,picit mozdítok a gázkaron rögtön felemelkedik rendes 1200-körülre.

Olyan kezdődő TPS gond.............de még nincs gond dolog.

Manual semmit nem ír.Csak annyit hogy dugj rá egy gyári servíz toolt.

Meg úgy egyébként olyan sok rossz tekerési lehetőség nincs rajta.
Ha a gyári műszer szervízállásba teszi akkor ez lehet a gond hogy nem gyári a műszer.
Ezértis kéne ez a TuneECU progi hogy le lehessen ellenőrizni a TPS-t is.
Figyelj, nem az a szégyen ha valaki képes belátni, hogy valamit nem jól csinál hanem inkább az ha a végtelenségig ragaszkodik a hülyeségéhez...