Nem lehet előle kihátrálni. Pár év múlva megjelennek ezen generációk is a műhelyekben, vagy mondhatnánk már ott is vannak... Ha vannak ilyen cuccaid, pillanatok alatt fehér kesztyűben lehet könnyen betevőhöz jutni, ha nincs a kuncsaft tovább fog állni, és más zsebébe teszi a revolver orrú Mátyásokat. Nyilván nem lehet azokkal versenyezni tudásban, aki ezeket fejlesztik, de ütőkepés tud maradni az szerelő a szakmában, ha régi dolgok mellett ezekhez is konyít.
Ès azért nem kell tűzzel vassal üldözni, mert azt lehet ezekre mondni, hogy hülye-biztosak. Ha nem adnak rá 230 -as tápot, meg elmentik a kiindulási alapot, hogy mindig meg legyen a kályha ahova vissza lehet térni, akkor a pozitív eredmény garantált. Még ha szerelésnél becsípsz valamit, vagy eltörsz, azt nem lehet visszacsinálni!
Igen.Az oldalukon van kész térkép egy halom.
A felhasználók is igen pontos dolgokkal finomították az oldalt. Pl az alapjárat állítás tuneECU-val.
A készítő is innen vette át annyira jó.
A legjobb hogy minden szabadon letölthető.
Nincs mese a következő félévben meg kell tanulnom angolul.
Télen lesz rá időm.
Egy teljesen nyitott könyv az egész vezérlés-szabályozás.
4:45 és 8:30 nál említi meg a TPS-t . Utóbbinál mondja, hogy gyújtás ráadás 10 sec intervallumban (lehet 2x) nullázza a TPS-t.
Gyakorlatilag tudja amit egy Dyno PC III tud, lehet állítani rátölteni a befecskendezési, de a gyújtási térképet is. Módosíthatók a beavatkozási
értékek intervallumok...
Ès igen frappáns felhasználóbarát az egész felhasználói felület is.
de letöltötűnk egy manualt ... a manualból az derűl ki , hogy gyári triumph diagnosztikai műszerel kell minden beállitást ..hiba feltárást ...............beálitani ............ kiolvasni 17 senzor szolgáltatja az infokat beállitásnál a müszerel kell serviz állapotba hangolni a jeladokatt ............... hasolo mint ahogy a swiftet szoktam elenörizni ..............
Sziasztok,
GSX-F 600-as 1998 bocira szeretnék vásárolni olajnyomás jeladót, az ehhez tartozó jobb oldali deklit, egy darab kormányrudat, indexbúrát, és két db GSX-F emblémát.
Bontót ilyenkor este már nem akarok csörgetni de van esetleg valaki így most tudna segíteni? :D
köhhm.........nem megy rosszabbul,nem fogyaszt többet semmi ilyesmi.
Hideg alapjárata picit alacsonyabb majd magához tér de olyan mint az SV hogy ha feltekertem az alapjáratot jobb lett.Ezen meg nem lehet feltekerni.
Valami apró dolog,picit mozdítok a gázkaron rögtön felemelkedik rendes 1200-körülre.
Olyan kezdődő TPS gond.............de még nincs gond dolog.
Manual semmit nem ír.Csak annyit hogy dugj rá egy gyári servíz toolt.
Meg úgy egyébként olyan sok rossz tekerési lehetőség nincs rajta.
Ha a gyári műszer szervízállásba teszi akkor ez lehet a gond hogy nem gyári a műszer.
Ezértis kéne ez a TuneECU progi hogy le lehessen ellenőrizni a TPS-t is.
ami nem ön eröböl jönn az nem az enyim pista ....... ezt biztos érted