Nyilván az olajfilm tömíthet, de ezt csak sejtjük, de biztosan nem tudjuk. Esetleg abból következtethetünk, hogy mérés után leválasztva a műszert a motor ketyeg tovább rendesen.
igen ott nincs semilyen tömi .. de szerinted a tökéletes müködéshez miért kell azt be keni vékonyan olajal .. szerintem .. pont hogy ne farsoljon ha ott nincs kenő anyag szarul is mér egyből
az én carbtumal a 1800 fordulaton .. és utána 1000 fordulaton a orás régivel kb közel 100 % ra be tudtam löni a saját motor parkot ...elenörzésképen budaörsön a kawasakinál egy digitális millios müszerel elenöriztük na az műszer
valojában arra jötem rá hogy egy karbis gépen a három csavat nem tudod olyan finoman tekergetni mint ahogy a müszer mér ..... ezzek a müszerek már tul mutatnak a karbikon
Az a baj, hogy pont hogy nem zárt a rendszer tökéltessen. hanem a fémrúd bronzperselye és a fém rúd között illesztési rés van. Itt nincs tömítés,mert akkor szorulna a fém rúd. Itt biza tud falsolni. A kérdés, csak az , hogy éremben befolyásolja e a mérést, hogy van előtte egy fojtás-szűkítés, meg 1 méter cső. A cső már maga csillapít, és minél hosszabb annál jobban.
Ezért az összegért kapsz Esztergomban olyan műszert, ami a mellékelt képen látható felülettel rendelkezik. A mérést végig rögzíti, bármikor visszajátszható.
Ha megnézed a nyomás lefutás tartományát, és változását...na ezt akarjuk mi "órával és egy fojtással mérni". Amúgy már régen nem érdekel hogy ki mit gondol róla elméletben, ezt már "végig gondolat kísérleteztük", meg megpróbáltunk rá analógiákat találni...de legtöbb esetben ott volt a gond, hogy "modell" pl egy állandó nyomású rendszer volt...ez meg nem az. Ezért szeretném a valóságban is kimérni most hogy már ilyen digit cuccom is.
ezt én is nagyon nézegetem ............... de enyi pénzért pista is hozz esztergomból jobbat ........
akarbtun pedig kurva egyszerű.......... minden cső egy-egy üvegcsébe megy ahol egy rugó elenében 0 gyűrűkel zár és a szivás nem tud farsolni a vákum a fém oszlopot kezdi ell ki szivni de mivel arugot is össze kell hogy huzza igy egy adot ponton egy adot vákumon továbbnem tudja emelni a be kalibrálást itt is el kell végezni
a fém rug alján a rugó eről egy csavaral tudod erösiteni ... gyengiteni ...............ergó sehol nem sziv át levegöt és mind a nyégy mérő edény kölűn van ............ szerintem egyszerüsége és igénytelensége miat szeretik
láttam carbtunét a tévében kézbe nem fogtam , mikor szinkrontesztert vettem nézegettem ezt is meg van kézi elektronyikus is ledoszloppal végül órást vettem nm volt olcsóbb az se
az elektromos teszter talán a leg jobb mindent tud
a fém oszlopos ha jól be van kalibrálva kb 95 % pontoságal lehet vele dolgozni .. Hátránya hogy alacsony fordulaton be leng olvashatatlan és hamis értéket produkál .. a pilot állitására alkalmatlan
az órás gyári fojtásos müszerek egy kalap szart sem érnek semmire nem jok ezzek a kis ipari műszerek .. akalibrálást hiába végzed el a mérésközben a hömérséklet változik és el csalja az egész mérést
a orás változtatható folytásu műszer dupla csövel 2500- fordulatig a leg jobb ezzel 500..800..1000 fordulaton is kb 98 % pontoságal tudsz dolgozni persze nagyon kell vigyázni hogy amutató ne áljon meg ...... és mind anégy müszeren egyforma magaságba ugráljon .. ez a leg fontosabb a pilot állitására ez amodszer aleg jobb ..... viszont itt meg CV váltásos üzem modot nem tudod be állitani sajnos
az a kérdés hogy a carbtune másik vége a dobozban hogy végződik ? egybemegy mind a négy és zárt ? egybemegy és nyitott ? vagy mindegyik nyitott ?
a manométeres cuccon nem lényeges hogy mennyit mérsz hogy most 0,4 vagy 0,65 tök mindegy az együttfutás a lényeg de ha az órák nem egyformán mérnek az régen rossz , a folytással nem változik a nyomás csak a tűugrálás tűnik el végülis átlagolja a nyomást másik dolog a manométer nem fogyasztó ő egy zsákutca tehát ha kicsi neki a lyuk több idő kell neki hogy elérje a tű az értéket ha nagyobb a lyuk hamarabb eléri
Arra szeretnék választ kapni, hogy egy oszcilláló "nyomású" rendszerben ( nem ahol állandó a nyomás, vagy vákuum) ott a fojtás változtatásával változik -e a mért érték a barométeren vagy irreleváns?
A carbtune ( ez ) elvileg falsolhat mérés közben az elvi felépítése miatt a fémoszlopok mellett, mely elviheti szegénybe az alapjárati keveréket, ha annak mértéke számottevő... erre kéne rámérni, de szintén fontos lenne, hogy motor által létrehozott nyomáslefutások alatt, nem pedig egy állandó "nyomású" rendszerszerben.
Amikor téma volt ez a "fojtás nem befojásolja a mérési eredményt" szöveg,
akkor másnap odasétáltam egy piskóta szivattyúhoz, aztán a nyomóági manométeren szépen elkezdtem elzárni a szervíz csapot...
Játszottam vele pár percet aztán mosolyogva továbbáltam .
Milyen kísérletet? Egyfélét már csináltam vele, megnéztük 3 teszterrel az eredményt, digit, folyadékos és órás.....az órás említésre sem méltó, a folyadékos és a digit egyfélét "mutatott" .
Lehet most hogy otthon leszek, áttolom a nagy arcom a gixerrel, aztán ha gondolod ráfinomítunk, meg ha vinném a digitális szinkrontesztert, csinálhatunk pár kísérletet, amit eddig senki.
-Pl meg tudjuk nézni 4 db "Y" vagy "T" csatlakozóval, hogy az órás vákuummerő fojtása mennyire pofázik bele a mérési eredménybe...
-meg hogy a rugós Carbtune elég tömör-e, amit Lecso korábban feszegetett.
Ha számunkra kellemetlen eredmények jönnek ki, max nem publikáljuk, hanem magunkkal visszük a sírba, vagy nagyon sok pénzért fogjuk terjeszteni csak.
valojában arra jötem rá hogy egy karbis gépen a három csavat nem tudod olyan finoman tekergetni mint ahogy a müszer mér ..... ezzek a müszerek már tul mutatnak a karbikon
Az a baj, hogy pont hogy nem zárt a rendszer tökéltessen. hanem a fémrúd bronzperselye és a fém rúd között illesztési rés van. Itt nincs tömítés,mert akkor szorulna a fém rúd. Itt biza tud falsolni. A kérdés, csak az , hogy éremben befolyásolja e a mérést, hogy van előtte egy fojtás-szűkítés, meg 1 méter cső. A cső már maga csillapít, és minél hosszabb annál jobban.
Ha megnézed a nyomás lefutás tartományát, és változását...na ezt akarjuk mi "órával és egy fojtással mérni". Amúgy már régen nem érdekel hogy ki mit gondol róla elméletben, ezt már "végig gondolat kísérleteztük", meg megpróbáltunk rá analógiákat találni...de legtöbb esetben ott volt a gond, hogy "modell" pl egy állandó nyomású rendszer volt...ez meg nem az. Ezért szeretném a valóságban is kimérni most hogy már ilyen digit cuccom is.
akarbtun pedig kurva egyszerű.......... minden cső egy-egy üvegcsébe megy ahol egy rugó elenében 0 gyűrűkel zár és a szivás nem tud farsolni a vákum a fém oszlopot kezdi ell ki szivni de mivel arugot is össze kell hogy huzza igy egy adot ponton egy adot vákumon továbbnem tudja emelni a be kalibrálást itt is el kell végezni
a fém rug alján a rugó eről egy csavaral tudod erösiteni ... gyengiteni ...............ergó sehol nem sziv át levegöt és mind a nyégy mérő edény kölűn van ............ szerintem egyszerüsége és igénytelensége miat szeretik
Címem:Istvan.foldi@spie.com
Üdv
https://www.facebook.com/video...
nézd meg a veteránt 800 ketyeg .... és nézd az orák ugrálását
https://www.facebook.com/video...
a fém oszlopos ha jól be van kalibrálva kb 95 % pontoságal lehet vele dolgozni .. Hátránya hogy alacsony fordulaton be leng olvashatatlan és hamis értéket produkál .. a pilot állitására alkalmatlan
az órás gyári fojtásos müszerek egy kalap szart sem érnek semmire nem jok ezzek a kis ipari műszerek .. akalibrálást hiába végzed el a mérésközben a hömérséklet változik és el csalja az egész mérést
a orás változtatható folytásu műszer dupla csövel 2500- fordulatig a leg jobb ezzel 500..800..1000 fordulaton is kb 98 % pontoságal tudsz dolgozni persze nagyon kell vigyázni hogy amutató ne áljon meg ...... és mind anégy müszeren egyforma magaságba ugráljon .. ez a leg fontosabb a pilot állitására ez amodszer aleg jobb ..... viszont itt meg CV váltásos üzem modot nem tudod be állitani sajnos
a manométeres cuccon nem lényeges hogy mennyit mérsz hogy most 0,4 vagy 0,65 tök mindegy az együttfutás a lényeg de ha az órák nem egyformán mérnek az régen rossz , a folytással nem változik a nyomás csak a tűugrálás tűnik el végülis átlagolja a nyomást másik dolog a manométer nem fogyasztó ő egy zsákutca tehát ha kicsi neki a lyuk több idő kell neki hogy elérje a tű az értéket ha nagyobb a lyuk hamarabb eléri
A carbtune ( ez ) elvileg falsolhat mérés közben az elvi felépítése miatt a fémoszlopok mellett, mely elviheti szegénybe az alapjárati keveréket, ha annak mértéke számottevő... erre kéne rámérni, de szintén fontos lenne, hogy motor által létrehozott nyomáslefutások alatt, nem pedig egy állandó "nyomású" rendszerszerben.
Zárva a csapot, esett a nyomás?!
akkor másnap odasétáltam egy piskóta szivattyúhoz, aztán a nyomóági manométeren szépen elkezdtem elzárni a szervíz csapot...
Játszottam vele pár percet aztán mosolyogva továbbáltam .
JT láncot próbálta már valaki? Vélemény róla?
RSV1000re kellene 525ös lánc. DID az biztos jó lenne de 30k felett lenne
-Pl meg tudjuk nézni 4 db "Y" vagy "T" csatlakozóval, hogy az órás vákuummerő fojtása mennyire pofázik bele a mérési eredménybe...
-meg hogy a rugós Carbtune elég tömör-e, amit Lecso korábban feszegetett.
Ha számunkra kellemetlen eredmények jönnek ki, max nem publikáljuk, hanem magunkkal visszük a sírba, vagy nagyon sok pénzért fogjuk terjeszteni csak.
Szerinted?