Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amugy mukodik a mecseki fele.picit parazok az ozonviz miatt.
Igaz ki lett speci modellezos takonnyal kenve.
Szoval jelenleg nincs input a vasarlasra.
Kééépzeld Tasi! Nem folyt be reggelre az a szar TDM...
Pedig már készültem, h felgyújtom és kitolom a százasra...
Ez igaz.Van remeny vagy uszunk?
2 napja esik az eső ..........
DL 1000 teszt:
"A hatodik fokozatot 80 km/h felett érdemes csak kapcsolni, 100-as tempónál 4000 körül forog a főtengely"

hehe, nyomatékos V2
Ha így leáttételezném a banditot, 5. ben elindulna.
Na ja.mikor az enyemet gyartottak legalabb mar feltalaltak a polcot.
Oszi ..... biztos jó bele hisz ami polcon volt abból csináltak motorbiciglit ............

az hula TDM jó lett ............ vagy vigyek benzint és a turul allatt fel gyujtjuk !
Nemmindegy.......
a motorban meg frissen cserélt motul fulfulful nemtudom melyik a legdrágább olaja jelenleg illetve motocool fagyálló és motul legdrágább fékfolyadékkal töltve?
de én motoral leszek temetve ..........és bukosisakba ..... és teli tankal
nekem dob fékes 250 etz volt az első 86 -ba 2- esbe kilot tudta 88 ba 28200 ft ért a keravillba tárcsafékeset .... pirosba Szotyi !
APÁMMM életveszélyes volt ...mekora királyság volt a pneumant meg hogy tapadt
Az eletkor nem érdem csak allapot.
Mikor en meg javaban tolom te mar nem.
Ennyi az egesz.
erre büszke lehetsz
akkor rád illik .... én már akkor motoroztam amikor te kis csatogó lepkét tologatad a homokozoba ..... 1974 be szereztem a kis motor jogsit de már 1971 be saját motorom volt //riga // 1977 be a és b kategoriás jogsit szereztem az MHSZ nél ..........1978 ba 350 czetkával toltam amikor bőlcsibe tisztába letél rakva
Pininfarina és a Giugiaro formatervezők csak ministránsgyerekek most döbbentem rá
Tetszik a faberakásos "belső tér" borítás!
És a pályahasználatra orientált,hátsó diagonál slickről még szó sem esett!
felhívnám a figyelmet a többi extrára is pl 740 es volvó lámpa a 6 voltos rendszer átalakítása dácsia generátorral chemotoxos dobozba épített projektoros lámpa baltanyél aktuátoros hátsó fék farolás könnyítésére na meg a több oldalon számolt csatornából kialakított tuningrezóra
ha már a DDR csodáknál tartottatok kaptam egy trabit ingyííír 98-ban csak szét volt rohadva meg miután kivettem az első ülést és beültem a hátsóra 10 canti volt a lábamtól a pedálig na ekkor jött a felismerés hogy márpedig a trabi egy kis gyösz gyerünk legyen ergonomikus legyen lábtér meg fejtér
Hogy is fogalmazzak.......szellős!
Ez elmondhatatlanul iszonyu.
rá 10 évre megalkottam ezt
Akkor 14 voltam pont lecsereltem a sarga kisbiciklit egy felversenyre.valtoja nem volt csak kosszarvkormanya.
Par akkorat estem vele poros uton mint egy medve.
Jellemzo.
Alandoan kavicsokat szedtem ki a sebeimbol.

Utana jott a warnyu.
40 perc alatt megvolt a motor ki valtoszimering csere motor be egyedul.
Győr környékén nem tudom milyen távolságot gondolsz, Fertődön tudok egy szerelőt.
Arról a környékről vettem nyáron a Banditom, őt ajánlották. Ha nem túl nagy távolság, akkor megadhatom az elérhetőségét.