a motorban meg frissen cserélt motul fulfulful nemtudom melyik a legdrágább olaja jelenleg illetve motocool fagyálló és motul legdrágább fékfolyadékkal töltve?
nekem dob fékes 250 etz volt az első 86 -ba 2- esbe kilot tudta 88 ba 28200 ft ért a keravillba tárcsafékeset .... pirosba Szotyi !
APÁMMM életveszélyes volt ...mekora királyság volt a pneumant meg hogy tapadt
akkor rád illik .... én már akkor motoroztam amikor te kis csatogó lepkét tologatad a homokozoba ..... 1974 be szereztem a kis motor jogsit de már 1971 be saját motorom volt //riga // 1977 be a és b kategoriás jogsit szereztem az MHSZ nél ..........1978 ba 350 czetkával toltam amikor bőlcsibe tisztába letél rakva
felhívnám a figyelmet a többi extrára is pl 740 es volvó lámpa a 6 voltos rendszer átalakítása dácsia generátorral chemotoxos dobozba épített projektoros lámpa baltanyél aktuátoros hátsó fék farolás könnyítésére na meg a több oldalon számolt csatornából kialakított tuningrezóra
ha már a DDR csodáknál tartottatok kaptam egy trabit ingyííír 98-ban csak szét volt rohadva meg miután kivettem az első ülést és beültem a hátsóra 10 canti volt a lábamtól a pedálig na ekkor jött a felismerés hogy márpedig a trabi egy kis gyösz gyerünk legyen ergonomikus legyen lábtér meg fejtér
Akkor 14 voltam pont lecsereltem a sarga kisbiciklit egy felversenyre.valtoja nem volt csak kosszarvkormanya.
Par akkorat estem vele poros uton mint egy medve.
Jellemzo.
Alandoan kavicsokat szedtem ki a sebeimbol.
Utana jott a warnyu.
40 perc alatt megvolt a motor ki valtoszimering csere motor be egyedul.
Győr környékén nem tudom milyen távolságot gondolsz, Fertődön tudok egy szerelőt.
Arról a környékről vettem nyáron a Banditom, őt ajánlották. Ha nem túl nagy távolság, akkor megadhatom az elérhetőségét.
Igaz ki lett speci modellezos takonnyal kenve.
Szoval jelenleg nincs input a vasarlasra.