Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1988-ban vettem a 125-ös etz-met,24500-ról 16500Ft-ra leértékelve,az első,meg lehet az utolsó új motoromat,imádtam azt a korszakot!
Na,most sikerült megfejtenem,miért vettem Triumphot !Régen volt 2 Wartburgom is .
ezt már én rég tudom ................ még ha tudja a másik hogy igaza van ...akor is ki áll a másik a saját véleménye mellet

engedni nem lehet ! olyan nincs hogy okosabb
Imadom oket.......ezen nottem fel.
Olyanok vagytok esküszöm mint a Muppet showban a két öreg!Mindig beszúrtok egymásnak!
Senki sem tökéletes....... En se varom el toled.
pontosan nem tudom az árat ,,,,,,,,, de emlékeim szerint 1981 én 138 500 kaptam meg 8 ével korában ...ápám által befizetett 1500/ 125 p amit amikor átvetünk zugloba a merkur telepen egyből 250 000 ft akartak érte adni hozzá tartozik etől drágább autó csak a 2140 -es moszkvics volt.............. ha jol emlékszem egy ilyen ddr ipari vizhang csinálo kockás kávédarálo 80 000 körűl volt ujonan

Már akor utáltam a 3 hengereseket
Tasi!
Az utolsó mondat nagyot ütött! Elképzeltem ahogyan a "gyesznó" fészkelődik az oldalkocsiban
Vagy nagyon reg vagy nagyon szakadt wartburg lehetett mert 79 ben fater 80 rugoert vett egyet a hasznaptpiacon.
Elso kocsi volt trabit akart de ranezett es mar akkor kicsi volt neki.

Azota vagyom a haromhengerre.
még hozzá lehet tenni hogy régen nem fél óránként indult a vonat és nem 15 percenként ment a bus ..... a egy pannonia 13500 ft volt és mobil............... a benzin pedig 4 forint , 50 filér szegedről sopronba egy állonapig utaztál ergó a tömeg közlekedés nem olyan volt mint ma ....... PERSZE MA IS SZAR .....aki meg tehete vett 35000 egy trabantot 45 000 egy warburgot de a kisebb pénzüek jáwákat pannoniákat tetek a segük alá ezzl horták össze az épitöanyagot a hétvégiházukhoz és az oldalkocsiba evvel viték a bőlérhez a 120 kg disznót
Köszönöm.
Szerintem másképp van....anno a mkp. teljesen normális közlekedési eszköz volt, autó kevés volt vagy egyáltalán nem míg azért motorhoz könnyebben hozzá lehetett jutni és sokkal olcsóbb volt ezért nem a vagányak hanem épp akiknek szükségük volt rá azok motoroztak, a vagányak kis csoportokban a környezetük közelében vagánykodtak .....csak akkor ebből senki nem csinált ügyet, motor volt akkor azzal járt vagy tömegközlekedéssel.......a motorok könnyen szerelhetőek és sok csereszabatos alkatrésszel bírtak évtizedeken át......
így van ez jól kitalálva a gyártóknak
én meg inkább úgy látom hogy régen nem motorozott ennyiféle ember
igazándiból csak a "vagányak" motoroztak
persze kivétel mindig akadt
most meg a legutolsó puha pöcs is motorozik
és a motorgyártók ezt jól ki is használják mert minél több a puhapöcs annál több a "kényelmi" extra amit ugye megérdemel a kedves vevő
Sanyi,
Ez több, gyorsabb, mint amire számítottam, még fel kell zárkóznom, csak kapkodom a fejem.
Ha beélesedik a hétvége, jelezni fogom.
És természetesen nagyon köszi!
A legjobb a az eladok hajlandoak lennenek beenni szervizbe.
Ha nem dolgozok akkor hetvegen ha gondolod megnezem, kerdezd meg az eladokat, hogymegengedik -e a merest?
Lovi,
Ok, hálás köszönetem!
V. és XI. ker
Bp. Melyik reszen neznel gepet?
Suzuki Budakalászt jó szívvel ajánlom! A hozott cuccokat is beszereli (a gyári ugye aranyért van) és jól dolgozik. 3x voltam eddig, ezután is Hozzá viszem
Milyen igaz és bölcs végkövetkeztetés!
Ez jótanács.

Ha mellényúl adja el gyorsan.
Én nem.............ami kínja volt én üggyel-bajjal megoldottam saját macsaimmal.
pest környékén nemtudom én elég távol vagyok onnan hogy személyesen ismerjek akárkit de van itt a fórumon pár emberke akire azt mondják keni vágja a témát de szerintem olyan motort vegyél amit lehetőleg nem kell kenni vágni az a biztos