pontosan nem tudom az árat ,,,,,,,,, de emlékeim szerint 1981 én 138 500 kaptam meg 8 ével korában ...ápám által befizetett 1500/ 125 p amit amikor átvetünk zugloba a merkur telepen egyből 250 000 ft akartak érte adni hozzá tartozik etől drágább autó csak a 2140 -es moszkvics volt.............. ha jol emlékszem egy ilyen ddr ipari vizhang csinálo kockás kávédarálo 80 000 körűl volt ujonan
Vagy nagyon reg vagy nagyon szakadt wartburg lehetett mert 79 ben fater 80 rugoert vett egyet a hasznaptpiacon.
Elso kocsi volt trabit akart de ranezett es mar akkor kicsi volt neki.
még hozzá lehet tenni hogy régen nem fél óránként indult a vonat és nem 15 percenként ment a bus ..... a egy pannonia 13500 ft volt és mobil............... a benzin pedig 4 forint , 50 filér szegedről sopronba egy állonapig utaztál ergó a tömeg közlekedés nem olyan volt mint ma ....... PERSZE MA IS SZAR .....aki meg tehete vett 35000 egy trabantot 45 000 egy warburgot de a kisebb pénzüek jáwákat pannoniákat tetek a segük alá ezzl horták össze az épitöanyagot a hétvégiházukhoz és az oldalkocsiba evvel viték a bőlérhez a 120 kg disznót
Szerintem másképp van....anno a mkp. teljesen normális közlekedési eszköz volt, autó kevés volt vagy egyáltalán nem míg azért motorhoz könnyebben hozzá lehetett jutni és sokkal olcsóbb volt ezért nem a vagányak hanem épp akiknek szükségük volt rá azok motoroztak, a vagányak kis csoportokban a környezetük közelében vagánykodtak .....csak akkor ebből senki nem csinált ügyet, motor volt akkor azzal járt vagy tömegközlekedéssel.......a motorok könnyen szerelhetőek és sok csereszabatos alkatrésszel bírtak évtizedeken át......
én meg inkább úgy látom hogy régen nem motorozott ennyiféle ember
igazándiból csak a "vagányak" motoroztak
persze kivétel mindig akadt
most meg a legutolsó puha pöcs is motorozik
és a motorgyártók ezt jól ki is használják mert minél több a puhapöcs annál több a "kényelmi" extra amit ugye megérdemel a kedves vevő
Sanyi,
Ez több, gyorsabb, mint amire számítottam, még fel kell zárkóznom, csak kapkodom a fejem.
Ha beélesedik a hétvége, jelezni fogom.
És természetesen nagyon köszi!
Suzuki Budakalászt jó szívvel ajánlom! A hozott cuccokat is beszereli (a gyári ugye aranyért van) és jól dolgozik. 3x voltam eddig, ezután is Hozzá viszem
pest környékén nemtudom én elég távol vagyok onnan hogy személyesen ismerjek akárkit de van itt a fórumon pár emberke akire azt mondják keni vágja a témát de szerintem olyan motort vegyél amit lehetőleg nem kell kenni vágni az a biztos
engedni nem lehet ! olyan nincs hogy okosabb
Már akor utáltam a 3 hengereseket
Az utolsó mondat nagyot ütött! Elképzeltem ahogyan a "gyesznó" fészkelődik az oldalkocsiban
Elso kocsi volt trabit akart de ranezett es mar akkor kicsi volt neki.
Azota vagyom a haromhengerre.
igazándiból csak a "vagányak" motoroztak
persze kivétel mindig akadt
most meg a legutolsó puha pöcs is motorozik
és a motorgyártók ezt jól ki is használják mert minél több a puhapöcs annál több a "kényelmi" extra amit ugye megérdemel a kedves vevő
Ez több, gyorsabb, mint amire számítottam, még fel kell zárkóznom, csak kapkodom a fejem.
Ha beélesedik a hétvége, jelezni fogom.
És természetesen nagyon köszi!
Ok, hálás köszönetem!
Ha mellényúl adja el gyorsan.